pierwsza to podłączenie przepływomierza, znaczy po swapie okazało się że 3 kable z przepływki idą do kompa a ten 4 kończy się na kostce i tyle, nie wiem gdzie go podłączyć, kolor tego nieszczęsnego kable to czarny z czerwonym paskiem, próbowałem już różnie ale nic nie działa....
Druga sprawa to szarpanie silnika podczas jazdy, najbardziej czuć to na LPG podczas jednostajnego jechania, po podłączeniu do kompa podczas jazdy wyskakuje co jakiś czas brak spalania na kilku cylindrach, ale najwięcej na cylindrze 1, później na 3, 6 i 7.
mam kilka używanych części i już podmieniałem cewki i czujnik obrotu wałka, mam też nowe świece NGK o przebiegu ok 1000km.
Imo jest ominięte jakim scalakiem, mam możliwość podłączenia Vaga.
A to są błędy z vaga, skanowałem polskim vagiem
545 Połącz.elektryczne Silnik/skrzynia bieg.
brak sygnału
1183 Lampka kontrolna katalizatora -K72
przerwa lub zwarcie do masy
16486 Przepływomierz - niskie napięcie
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
16518 Sonda lambda brak zmian napięcia (strona 1 czujnik 1)
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16534 Sonda lambda obwód (strona 2 czujnik 1)
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17541 Podgrzewana sonda lambda strona 1 i 2 - regulacja podgrzewania -sygnał za mały
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
17978 Moduł sterujący zablokowany
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16885 Czujnik prędkości pojazdu zakres/możliwości
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
Kilka z nich jest spowodowanych swapem, miło mi będzie jak ktoś spróbuje mi pomóc, bo już mi ręce opadają
