części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

S8 D4

Linkownia, ciekawostki, pogawędki nie tylko związane z Audi A8 i nie tylko związane z motoryzacją.
bunga bunga
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 727
Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
Lokalizacja: WSC

S8 D4

Post autor: bunga bunga » 28 paź 2012, 20:44

Panowie, czy nowe S8 V8TT będzie można potocznie określać jako RS8? Czy te 520 KM i 650 Nm 4,2 s do 100 zasługuje na brakujące w Audi RS8?

8-)

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 28 paź 2012, 21:08

Serrgiusz, uważam że tak .

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 28 paź 2012, 21:10

Jak dla mnie S8 to S8... a że w nowym modelu jest to 4.0V8 BiT to nic to nie zmienia i wciąż jest S8.

Toć nasza wizja projektu "RS8" nie polega na przyklejaniu innych znaczków do fabrycznego S8 ale przede wszystkim jego daleko posuniętych modyfikacjach mechanicznych dających osiągi niedostępne dla zwykłego S8 ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
BiLu
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 282
Rejestracja: 21 lut 2010, 21:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: BiLu » 28 paź 2012, 21:40

eRS to ma być eRS, czyli mocniejszy od eSki i bardziej bezkompromisowy od niej.
aaaa no i prawdziwy eRS to avant :lol:

Gość

Post autor: Gość » 28 paź 2012, 22:20

BiLu pisze:aaaa no i prawdziwy eRS to avant :lol:
A po czym to stwierdziłes?? Ja np miałem okazje widziec i jechać rzadkim modelem RS6 C5 sedan i bardzo fajna. Jak ktos chce kombi to se kupi jak nie to nie ;)

Awatar użytkownika
BiLu
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 282
Rejestracja: 21 lut 2010, 21:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: BiLu » 28 paź 2012, 22:27

Apophis pisze:
BiLu pisze:aaaa no i prawdziwy eRS to avant :lol:
A po czym to stwierdziłes?? Ja np miałem okazje widziec i jechać rzadkim modelem RS6 C5 sedan i bardzo fajna. Jak ktos chce kombi to se kupi jak nie to nie ;)
po RS2 i RS4 B5 a potem to jakoś spowszedniało.

Gość

Post autor: Gość » 28 paź 2012, 22:35

Ale to nie jest żadna reguła ;)

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 28 paź 2012, 23:50

BiLu, a RS2 tez bylo w sedanie :-P

pawel1380
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 23
Rejestracja: 19 paź 2012, 00:08
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pawel1380 » 29 paź 2012, 01:12

Uważam że nie.

minus4

Post autor: minus4 » 29 paź 2012, 16:34

W koncu zaczyna zblizac sie do Mercedesa AMG w osiagach to sie chwali! Brakuje mi w Audi jakiegos supercara, jakiejs wersji S Audi R8 czy cos takiego. Aczkolwiek nowe S8 idzie chyba w dobrym kierunku biTurbo bardzo mi sie widzi, takze srodek nowej S8 nabral troche z bentleyowskiego luksusu.

Awatar użytkownika
BiLu
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 282
Rejestracja: 21 lut 2010, 21:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: BiLu » 29 paź 2012, 18:08

robertas pisze:BiLu, a RS2 tez bylo w sedanie :-P
1 szt w muzeum i reszta w legendach ;)

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 29 paź 2012, 18:43

wyprodukowano 4 szt. RS2 sedan .

Awatar użytkownika
B@rt
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 46
Rejestracja: 29 maja 2011, 20:28
Lokalizacja: Brzeg/Wrocław

Post autor: B@rt » 29 paź 2012, 19:39

Nie wiem jak Wam Panowie ale mi wszystkie RS kojarzą się z genialnymi osiągami i agresywna stylizacją (poszerzone blotniki, zderzaki z wielkimi wlotami powietrza itp.) i moze wlasnie o to chodzi. Moze szefostwo audi uznaje ze do A8 to nie pasuje. S-ki wygladaja bardziej cywilnie i nie rzucaja sie w oczy ale juz jest czym pojezdzic.
Było: A4 B5 2,4 V6
Vectra 2,5 V6
A6 C5 2,7T

Jest: A8 D3 6,0 W12 :D
GSX-R 600 K4

bunga bunga
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 727
Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
Lokalizacja: WSC

Post autor: bunga bunga » 29 paź 2012, 20:22

Kiedyś czytałem tu na forum, że pracowano nad RS8 ale były problemy z chłodzeniem i dlatego nie wszedł do produkcji. Teraz jest TT i chłodzenie też. Czyli można.
Co do strony wizualnej szerokich błotników, zderzaków całego agresywniejszego wyglądu. To mam skojarzenia z tymi biednymi daewo i podobnymi stylizowanymi na GTR-y po polsku.
Liczą się osiągi i to decyduje do której grupy zaliczymy auto. S8 D4 bez wątpienia takie wyniki ma i można śmiało go do RS zaliczyć.
Ten sam silnik jest w S6 i S7 zdławione o 100 KM. Także podejrzewam, że gdyby Audi chciało to i ukrytą nadwyżkę mocy by wykrzesiło.
Już wkrótce zobaczymy co tunerzy wycisną z tej jednostki.
Sportmile oceniał silnik z RS6 C6 na max ok 1400 KM. Jest w stanie to zrobić ale nie ma komu. Dlatego robią 700+.
Także, nie szufladkował bym tak nowego S8.

8-)

Awatar użytkownika
and808
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 554
Rejestracja: 06 sty 2010, 22:51
Lokalizacja: PL

Post autor: and808 » 29 paź 2012, 22:23

B@rt pisze:... Moze szefostwo audi uznaje ze do A8 to nie pasuje. S-ki wygladaja bardziej cywilnie i nie rzucaja sie w oczy ale juz jest czym pojezdzic.
kilka powodow (powiazanych ze soba), dlaczego D3 nie doczekalo sie wersji R:

- nie bylo odpowiedniego silnika w odpowiednim czasie
- wersja - jak tu sie mowi - RS8 mialaby zbyt maly popyt w czasie

historia:
S8 debiutuje w polowie 2006 roku. trudno, aby w tym samym czasie debiutowala wersja RS8, bowiem nastapilaby walka bratobojcza o klientow pomiedzy S8 a RS8.
co wiecej silnik v10 biturbo nie byl jeszcze gotowy. a wiec jaka sytuacja ? najwczesniej RS8 moglby zadebiutowac gdzies w polowie 2008 czyli 1 rok przed wycofaniem D3 z produkcji. zbieg tych dwoch faktow (i jeszcze kilku innych o ktorych juz nie bede przytaczal) spowodowal, ze nie powstal projekt.


zwroccie uwage, ze nawet BMW (marka o sportowym wizerunku) seria 7 nie doczekala sie wersji "M"


Serrgiusz pisze:....
... S8 D4 bez wątpienia takie wyniki ma i można śmiało go do RS zaliczyć.
Ten sam silnik jest w S6 i S7 zdławione o 100 KM. Także podejrzewam, że gdyby Audi chciało to i ukrytą nadwyżkę mocy by wykrzesiło.
...
s8 ma inny silnik niz s6 i s7. to sa po prostu inne silniki. poczawszy od jednostek sterowania silnikiem, a skonczywszy na materialach uzytych do budowy komponentow silnika. nie wspone juz o innych ukladach turbo.

Serrgiusz pisze: ...Liczą się osiągi i to decyduje do której grupy zaliczymy auto. S8 D4 bez wątpienia takie wyniki ma i można śmiało go do RS zaliczyć.
...
to jest wlasnie pomysl na walke o klientow gdzie dominuje S65 AMG.
po co robic wersje RS8 jesli S8 dorownuje osiagami ? mamy dwa w jednym walczymy zarowno z S63 jak i S65. co prwada moment jest fatalnie niski, ale osiagi do setki na podobnym poziomie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na każdy temat”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl