S8 D4
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
S8 D4
Panowie, czy nowe S8 V8TT będzie można potocznie określać jako RS8? Czy te 520 KM i 650 Nm 4,2 s do 100 zasługuje na brakujące w Audi RS8?
8-)
8-)
Serrgiusz, uważam że tak .
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Jak dla mnie S8 to S8... a że w nowym modelu jest to 4.0V8 BiT to nic to nie zmienia i wciąż jest S8.
Toć nasza wizja projektu "RS8" nie polega na przyklejaniu innych znaczków do fabrycznego S8 ale przede wszystkim jego daleko posuniętych modyfikacjach mechanicznych dających osiągi niedostępne dla zwykłego S8 ;-)
Toć nasza wizja projektu "RS8" nie polega na przyklejaniu innych znaczków do fabrycznego S8 ale przede wszystkim jego daleko posuniętych modyfikacjach mechanicznych dających osiągi niedostępne dla zwykłego S8 ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Nie wiem jak Wam Panowie ale mi wszystkie RS kojarzą się z genialnymi osiągami i agresywna stylizacją (poszerzone blotniki, zderzaki z wielkimi wlotami powietrza itp.) i moze wlasnie o to chodzi. Moze szefostwo audi uznaje ze do A8 to nie pasuje. S-ki wygladaja bardziej cywilnie i nie rzucaja sie w oczy ale juz jest czym pojezdzic.
Było: A4 B5 2,4 V6
Vectra 2,5 V6
A6 C5 2,7T
Jest: A8 D3 6,0 W12
GSX-R 600 K4
Vectra 2,5 V6
A6 C5 2,7T
Jest: A8 D3 6,0 W12
GSX-R 600 K4
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
Kiedyś czytałem tu na forum, że pracowano nad RS8 ale były problemy z chłodzeniem i dlatego nie wszedł do produkcji. Teraz jest TT i chłodzenie też. Czyli można.
Co do strony wizualnej szerokich błotników, zderzaków całego agresywniejszego wyglądu. To mam skojarzenia z tymi biednymi daewo i podobnymi stylizowanymi na GTR-y po polsku.
Liczą się osiągi i to decyduje do której grupy zaliczymy auto. S8 D4 bez wątpienia takie wyniki ma i można śmiało go do RS zaliczyć.
Ten sam silnik jest w S6 i S7 zdławione o 100 KM. Także podejrzewam, że gdyby Audi chciało to i ukrytą nadwyżkę mocy by wykrzesiło.
Już wkrótce zobaczymy co tunerzy wycisną z tej jednostki.
Sportmile oceniał silnik z RS6 C6 na max ok 1400 KM. Jest w stanie to zrobić ale nie ma komu. Dlatego robią 700+.
Także, nie szufladkował bym tak nowego S8.
8-)
Co do strony wizualnej szerokich błotników, zderzaków całego agresywniejszego wyglądu. To mam skojarzenia z tymi biednymi daewo i podobnymi stylizowanymi na GTR-y po polsku.
Liczą się osiągi i to decyduje do której grupy zaliczymy auto. S8 D4 bez wątpienia takie wyniki ma i można śmiało go do RS zaliczyć.
Ten sam silnik jest w S6 i S7 zdławione o 100 KM. Także podejrzewam, że gdyby Audi chciało to i ukrytą nadwyżkę mocy by wykrzesiło.
Już wkrótce zobaczymy co tunerzy wycisną z tej jednostki.
Sportmile oceniał silnik z RS6 C6 na max ok 1400 KM. Jest w stanie to zrobić ale nie ma komu. Dlatego robią 700+.
Także, nie szufladkował bym tak nowego S8.
8-)
kilka powodow (powiazanych ze soba), dlaczego D3 nie doczekalo sie wersji R:B@rt pisze:... Moze szefostwo audi uznaje ze do A8 to nie pasuje. S-ki wygladaja bardziej cywilnie i nie rzucaja sie w oczy ale juz jest czym pojezdzic.
- nie bylo odpowiedniego silnika w odpowiednim czasie
- wersja - jak tu sie mowi - RS8 mialaby zbyt maly popyt w czasie
historia:
S8 debiutuje w polowie 2006 roku. trudno, aby w tym samym czasie debiutowala wersja RS8, bowiem nastapilaby walka bratobojcza o klientow pomiedzy S8 a RS8.
co wiecej silnik v10 biturbo nie byl jeszcze gotowy. a wiec jaka sytuacja ? najwczesniej RS8 moglby zadebiutowac gdzies w polowie 2008 czyli 1 rok przed wycofaniem D3 z produkcji. zbieg tych dwoch faktow (i jeszcze kilku innych o ktorych juz nie bede przytaczal) spowodowal, ze nie powstal projekt.
zwroccie uwage, ze nawet BMW (marka o sportowym wizerunku) seria 7 nie doczekala sie wersji "M"
s8 ma inny silnik niz s6 i s7. to sa po prostu inne silniki. poczawszy od jednostek sterowania silnikiem, a skonczywszy na materialach uzytych do budowy komponentow silnika. nie wspone juz o innych ukladach turbo.Serrgiusz pisze:....
... S8 D4 bez wątpienia takie wyniki ma i można śmiało go do RS zaliczyć.
Ten sam silnik jest w S6 i S7 zdławione o 100 KM. Także podejrzewam, że gdyby Audi chciało to i ukrytą nadwyżkę mocy by wykrzesiło.
...
to jest wlasnie pomysl na walke o klientow gdzie dominuje S65 AMG.Serrgiusz pisze: ...Liczą się osiągi i to decyduje do której grupy zaliczymy auto. S8 D4 bez wątpienia takie wyniki ma i można śmiało go do RS zaliczyć.
...
po co robic wersje RS8 jesli S8 dorownuje osiagami ? mamy dwa w jednym walczymy zarowno z S63 jak i S65. co prwada moment jest fatalnie niski, ale osiagi do setki na podobnym poziomie.