Nissam z silnikiem od A8 plus Turbo
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
W sumie projekt nissana jest dosc ciekawy...sugeruje ile mozna wycisnac z 4.2 choc jednak to tylko nissan(nie mam sentymentu do tej marki)... mimo wszystko daje juz jakies konkretne info ile da sie z niego wycisnac...choc w sumie ja zamiast turbo sugerowalbym wlasnie kompressor do naszych aut, z racji tego ze jest mniej przerobek a da sie go upchnac po prawej stronie silnika temat ciagle chodzi mi po glowie, ale skutecznie zniecheca mnie koszt i to ze nie mam silnika z eSy no ;/
z Emciorem w Kronach staliśmy nad tym autem i szukaliśmy układu chłodzenia :lol:audik pisze: :mrgreen: .........idź tą droga , tu masz wskazówki jak w V6 się da to i V8 8-)
http://www.youtube.com/wa...feature=related
400KM bez turbo czy kompresora moim skromnym zdaniem jest nierealne...lukas28 pisze:choć trochę mocy by się przydało więcej
może podjadę do VTG podpytam co by można było zrobić z 400km...
realny przyrost mocy w silniku wolnossącym po dłubnięciu wydechu, dolotu i programu to jakieś 5-8%czyli z 310KM będzie jakieś 335-340KM...
w po-liftowym S8 można się do tych magicznych 400KM zbliżyć ale nie w zwykłym A8.
No chyba że dłubniesz coś więcej... np zmiana wałków rozrządu na te z S8 oraz zmiana dolotu na ten z S8 (może ma inną pojemność i inny układ klap powoduje inną jego pracę)... tylko kto się za to weźmie :roll:
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Apophis, v8 dlubniete pod 400hp bedzie lepiej latac niz seria w12 wiec jakis sens jest
[ Dodano: 2012-11-11, 15:59 ]
chrisvtr, kiedys widzialem ten filmik...no jest pogrom... 2.2 ma przeogromny potencjal...tylko z drugiej strony szkoda pozbywac sie v8 spod maski a te 1700HP bylo chyba przez 10min bo silnik przypuszczam dlugo takiej katorgi nie zniesie
[ Dodano: 2012-11-11, 15:59 ]
chrisvtr, kiedys widzialem ten filmik...no jest pogrom... 2.2 ma przeogromny potencjal...tylko z drugiej strony szkoda pozbywac sie v8 spod maski a te 1700HP bylo chyba przez 10min bo silnik przypuszczam dlugo takiej katorgi nie zniesie
Tu bym się zastanowił-dłubanina taka jak w tym nissanie to raczej nie na codzien i z duszą na ramieniu że zaraz się coś wysypie Wolę pewne seryjne W12 niż dłubniete do 400PS V8. A jak już dłubiemy to mamy seryjne V8 biT w stajni audi co bez problemu dłubniemy do 500 i bedzie lajcikrobertas pisze:Apophis, v8 dlubniete pod 400hp bedzie lepiej latac niz seria w12 wiec jakis sens jest
Apophis, tylko tak szczerze...gadamy o wzmacnianu silnika....powiedz mi kto wzmacnia silnik powiedzmy do 500HP zeby jezdzic tym na codzien... Jak slysze taka gadke co sie oplaca a co nie to smiech mnie ogarnia... Ogolnie temat o nissanie mial dac jakis ogolny zarys tego co mozna z tego silnika wyciagnac...gadka typu co sie oplaca a co nie wogole jest bezsensu... bo to sie wogole nie oplaca... Ale pozostaje inny motyw... jesli ktos ma pieniadze,checi i sentyment do fury i troche wieksze ego by jezdzic czyms unikatowym...to czemu nie... w moim przypadku doszla by jeszcze duma z samego siebie ze jezdze swoim, wlasnorecznie dlubnietym autem i ze zrobilem to sam... a nie kazdy ma mozliwosci i umiejetnosci by cos takiego ze swoim autem zrobic( nie mowie ze mam wszystkie te zalety)... Ja co do a8 nie mam takich planow by zrobic jakiegos ostrego upalacza...ale szczerze od lat chodzi mi po glowie 80tke b2,b3 lub coupe z 4x4 i v8 pod maska... czy to sie oplaca... a jednak chce to zrobic i miec satysfakcje i banana na twarzy jak mi to odpali