części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

Nissam z silnikiem od A8 plus Turbo

Linkownia, ciekawostki, pogawędki nie tylko związane z Audi A8 i nie tylko związane z motoryzacją.
Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 10 lis 2012, 18:25

Tutaj Panowie macie wątek o tym Nissanie: http://www.racingforum.pl/Nissan-200sx- ... 74404.html
Four rings to rule them all

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 10 lis 2012, 18:29

Dzwięk wydobywający sie z tego motoru sugeruję że albo przeróbka komuś się nie powiodła albo ten motor ma już dosyć.

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 10 lis 2012, 20:33

W sumie projekt nissana jest dosc ciekawy...sugeruje ile mozna wycisnac z 4.2 ;) choc jednak to tylko nissan(nie mam sentymentu do tej marki)... mimo wszystko daje juz jakies konkretne info ile da sie z niego wycisnac...choc w sumie ja zamiast turbo sugerowalbym wlasnie kompressor do naszych aut, z racji tego ze jest mniej przerobek a da sie go upchnac po prawej stronie silnika ;) temat ciagle chodzi mi po glowie, ale skutecznie zniecheca mnie koszt i to ze nie mam silnika z eSy no ;/

Awatar użytkownika
BiLu
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 282
Rejestracja: 21 lut 2010, 21:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: BiLu » 10 lis 2012, 20:44

audik pisze: :mrgreen: .........idź tą droga , tu masz wskazówki jak w V6 się da to i V8 8-)
http://www.youtube.com/wa...feature=related
z Emciorem w Kronach staliśmy nad tym autem i szukaliśmy układu chłodzenia :lol:

Awatar użytkownika
LUKAS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 383
Rejestracja: 05 paź 2011, 20:07
Lokalizacja: Ełk / Warszawa

Post autor: LUKAS » 10 lis 2012, 23:10

choć trochę mocy by się przydało więcej
może podjadę do VTG podpytam co by można było zrobić z 400km juz by bylo ok

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 10 lis 2012, 23:22

lukas28 pisze:choć trochę mocy by się przydało więcej
może podjadę do VTG podpytam co by można było zrobić z 400km...
400KM bez turbo czy kompresora moim skromnym zdaniem jest nierealne...
realny przyrost mocy w silniku wolnossącym po dłubnięciu wydechu, dolotu i programu to jakieś 5-8%czyli z 310KM będzie jakieś 335-340KM...
w po-liftowym S8 można się do tych magicznych 400KM zbliżyć ale nie w zwykłym A8.

No chyba że dłubniesz coś więcej... np zmiana wałków rozrządu na te z S8 oraz zmiana dolotu na ten z S8 (może ma inną pojemność i inny układ klap powoduje inną jego pracę)... tylko kto się za to weźmie :roll:
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

sevi
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 133
Rejestracja: 25 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: sevi » 11 lis 2012, 01:50

Panowie 400 KM. w D2 to zadna rewelacja!!!
A8 D2 6.0 W 12
BMW 645 CI
Zaczyna brakowac mocy!

Gość

Post autor: Gość » 11 lis 2012, 07:48

sevi pisze:Panowie 400 KM. w D2 to zadna rewelacja!!!
Popieram. S8 ma 360 a W12 420 więc jaki sens dłubać V8 do 400?? Jak już to minimum 500KM ;)

Awatar użytkownika
chrisvtr
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 191
Rejestracja: 10 gru 2010, 19:00
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: chrisvtr » 11 lis 2012, 15:47

sevi pisze:Panowie 400 KM. w D2 to zadna rewelacja!!!
dokładnie ,Jonus ze skandynawii wycisnął 1700KM w D2 przy wadze 1300kg :mrgreen: ,i co najlepsze ze V8 4.2 fabryczne wywalił i wstawił 5cyl w rzędzie od starej s4 ,filmik jest zresztą na Youtube ,polecam
Live Fast Die Hard - Bad Boys for LIVE

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 11 lis 2012, 15:58

Apophis, v8 dlubniete pod 400hp bedzie lepiej latac niz seria w12 ;) wiec jakis sens jest ;)

[ Dodano: 2012-11-11, 15:59 ]
chrisvtr, kiedys widzialem ten filmik...no jest pogrom... 2.2 ma przeogromny potencjal...tylko z drugiej strony szkoda pozbywac sie v8 spod maski ;) a te 1700HP bylo chyba przez 10min bo silnik przypuszczam dlugo takiej katorgi nie zniesie ;)

Gość

Post autor: Gość » 11 lis 2012, 20:17

robertas pisze:Apophis, v8 dlubniete pod 400hp bedzie lepiej latac niz seria w12 ;) wiec jakis sens jest ;)
Tu bym się zastanowił-dłubanina taka jak w tym nissanie to raczej nie na codzien i z duszą na ramieniu że zaraz się coś wysypie :) Wolę pewne seryjne W12 niż dłubniete do 400PS V8. A jak już dłubiemy to mamy seryjne V8 biT w stajni audi co bez problemu dłubniemy do 500 i bedzie lajcik :)

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 11 lis 2012, 20:37

Apophis, tylko tak szczerze...gadamy o wzmacnianu silnika....powiedz mi kto wzmacnia silnik powiedzmy do 500HP zeby jezdzic tym na codzien... Jak slysze taka gadke co sie oplaca a co nie to smiech mnie ogarnia... Ogolnie temat o nissanie mial dac jakis ogolny zarys tego co mozna z tego silnika wyciagnac...gadka typu co sie oplaca a co nie wogole jest bezsensu... bo to sie wogole nie oplaca... Ale pozostaje inny motyw... jesli ktos ma pieniadze,checi i sentyment do fury i troche wieksze ego by jezdzic czyms unikatowym...to czemu nie... w moim przypadku doszla by jeszcze duma z samego siebie ze jezdze swoim, wlasnorecznie dlubnietym autem i ze zrobilem to sam... a nie kazdy ma mozliwosci i umiejetnosci by cos takiego ze swoim autem zrobic( nie mowie ze mam wszystkie te zalety)... Ja co do a8 nie mam takich planow by zrobic jakiegos ostrego upalacza...ale szczerze od lat chodzi mi po glowie 80tke b2,b3 lub coupe z 4x4 i v8 pod maska... czy to sie oplaca... a jednak chce to zrobic i miec satysfakcje i banana na twarzy jak mi to odpali ;)

Gość

Post autor: Gość » 11 lis 2012, 20:44

robertas, To jest co innego zrobic sobie zabaweczke i sie cieszyć :) Ja wole mieć ucywilizowane 500PS na codzień-w tym tkwi róznica :)

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 11 lis 2012, 21:25

Apophis, ja jestem zdania ze zadne 500HP nie jest juz cywilizowane, prawda jest taka ze 500 HP do normalnej jazdy nie wykorzystasz...masz 300 i wykorzystujesz??? :-P

Awatar użytkownika
labas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 843
Rejestracja: 15 maja 2009, 09:56
Lokalizacja: Pieniny

Post autor: labas » 11 lis 2012, 21:36

robertas pisze:...masz 300 i wykorzystujesz??? :-P
Ciut więcej, a momentu od cholery więcej i wykorzystuję codziennie przy wyprzedaniu, a w szczególności na zakopiance. :-P

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na każdy temat”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl