[D3 02 4.2MPI ] Programowanie zawieszenia pneumatycznego
[D3 02 4.2MPI ] Programowanie zawieszenia pneumatycznego
Witam serdecznie wieczorowa pora.....
kupilem auto z dziwna przypadloscia a mianowicie cala prawa strona auta jest nizej od lewej o 1,5 - 2 cm (lub lewa wyzej od prawej) i nie ma znaczenia czy auto jest ustawione na lift, comfort, automatic czy dynamic, roznica w wysokosci jest stala.... auto nawet po kilku dniach nieodpalania stoi tak samo.....
bylem w serwisie, zostawilem auto na tydzien i nie stwierdzili nic.... hmmm. Wgrali niby ustawienia fabryczne zawieszenia ale nic to nie pomoglo.... wiec chyba nie wgrali lub nie potrafia obsluzyc swojego wlasnego interfejsu....
Czy jest ktos drodzy forum-owicze kto ma wiedze i komputer zeby wprowadzic wartosci dla kazdego amortyzatora manualnie lub moze doradzic jak to wyregulowac.
Myslalem jeszcze o czujniku wysokosci przy wahaczu ale skoro serwic mowi ze wszystko jest ok to sam juz nie wiem.....
Audi jest z 2002 i ma zawieszenie airsuspension - sport (uklad szczelny)
Dziekuje z gory za pomoc
kupilem auto z dziwna przypadloscia a mianowicie cala prawa strona auta jest nizej od lewej o 1,5 - 2 cm (lub lewa wyzej od prawej) i nie ma znaczenia czy auto jest ustawione na lift, comfort, automatic czy dynamic, roznica w wysokosci jest stala.... auto nawet po kilku dniach nieodpalania stoi tak samo.....
bylem w serwisie, zostawilem auto na tydzien i nie stwierdzili nic.... hmmm. Wgrali niby ustawienia fabryczne zawieszenia ale nic to nie pomoglo.... wiec chyba nie wgrali lub nie potrafia obsluzyc swojego wlasnego interfejsu....
Czy jest ktos drodzy forum-owicze kto ma wiedze i komputer zeby wprowadzic wartosci dla kazdego amortyzatora manualnie lub moze doradzic jak to wyregulowac.
Myslalem jeszcze o czujniku wysokosci przy wahaczu ale skoro serwic mowi ze wszystko jest ok to sam juz nie wiem.....
Audi jest z 2002 i ma zawieszenie airsuspension - sport (uklad szczelny)
Dziekuje z gory za pomoc
Ostatnio zmieniony 02 gru 2012, 00:08 przez Holci, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeżeli mechanicznie wszystko jest OK to należy zrobić adaptację zawieszenia.
Wiem że ciężko to zaakceptować ale niestety nie wszystkie ASO radzą sobie z naszymi autami... m.in. właśnie z poziomowaniem czy też poprawnym ustawieniem geometrii zawieszenia :-?
Wiem że ciężko to zaakceptować ale niestety nie wszystkie ASO radzą sobie z naszymi autami... m.in. właśnie z poziomowaniem czy też poprawnym ustawieniem geometrii zawieszenia :-?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Ja... ale w Warszawie ;-)Holci pisze:Dziekuje FOSS za szybka odpowiedz....
a mialbys namiar na kogos kto bylby w stanie przeprowadzic taka adaptacje....
Z Twoich okolic niestety nie wiem kogo polecić :roll:
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Witam Simone331,
wlasnie o to chodzi, ze bylem na diagnozie komputerowej zawieszenia jak i calego auta i min. adaptacji zawieszenia, a najlepsze ze kilka razy o tym wspominalem....... i podobno wgrali bazowe ustawienia......
rece opadaja jacy ludzie pracuja w serwisach, powinni zatrudniac tylko fascynatow a to biora ludzi ktozy jezeli chodzi o komputery to potrafia tylko sprawdzic emaila i pograc w pasjansa.....rrrrrrrr
[ Dodano: 2012-12-02, 00:51 ]
Tak sie sklada ze mam rodzine w Wawie wiec jezeli nie uda mi sie zalatwic tej bolaczki w mojej okolicy to cos sie chyba zanosi na odwiedziny
wlasnie o to chodzi, ze bylem na diagnozie komputerowej zawieszenia jak i calego auta i min. adaptacji zawieszenia, a najlepsze ze kilka razy o tym wspominalem....... i podobno wgrali bazowe ustawienia......
rece opadaja jacy ludzie pracuja w serwisach, powinni zatrudniac tylko fascynatow a to biora ludzi ktozy jezeli chodzi o komputery to potrafia tylko sprawdzic emaila i pograc w pasjansa.....rrrrrrrr
[ Dodano: 2012-12-02, 00:51 ]
.....to zapraszam na kawe z kompem do Slubic ......FOSS pisze:Ja... ale w Warszawie
Z Twoich okolic niestety nie wiem kogo polecić
Tak sie sklada ze mam rodzine w Wawie wiec jezeli nie uda mi sie zalatwic tej bolaczki w mojej okolicy to cos sie chyba zanosi na odwiedziny
Kolego skoro tak jak FOSS powiedział, że jeśli mechanicznie jest wszystko oki i należałoby zrobić tylko adaptację to tylko to pozostaje. Podjedź do innego serwisu albo szukaj jakiegoś magika w Twoich stronach.Holci pisze:wlasnie o to chodzi, ze bylem na diagnozie komputerowej zawieszenia jak i calego auta i min. adaptacji zawieszenia, a najlepsze ze kilka razy o tym wspominalem....... i podobno wgrali bazowe ustawienia......
Nic mi nie mów o tych pseudo mechanikach z serwisu. Ja miałem małą bolączkę z moim autkiem i zdąrzyłem odwiedzić trzy serwisy, a w każdym oczywiście inna diagnoza. Wkońcu kupiłem vaga i sam się zabawiłem w serwisanta. Dziwnym trafem znalazłem funkcję jaką była adaptacja przepustnicy. Po jej wykonaniu autko do dzisiaj chodzi jak powinno. Niechciałbyś słyszeć jaką wiązankę wygłosiłem na temat tych mechaników. :wpale:Holci pisze:rece opadaja jacy ludzie pracuja w serwisach, powinni zatrudniac tylko fascynatow a to biora ludzi ktozy jezeli chodzi o komputery to potrafia tylko sprawdzic emaila i pograc w pasjansa.....rrrrrrrr
Bede w miedzy czasie szukal rozwiazania, ale gdyby sie ktos znalazl chetny do pogrzebania w moim aucie i wypiciu piwka w miedzy czacie przy ognisku to bym byl very happy ......
Myslalem tez o tym zeby samemu skompletowac odpowiednie oprogramowanie + kabel ale nie wiem czy bym sobie poradzil z jego obsluga i gdzie cos takiego nabyc.....
poki co szukam dalej znawcy w temacie z kompem i wiedza..... :-|
pozdrawiam
Myslalem tez o tym zeby samemu skompletowac odpowiednie oprogramowanie + kabel ale nie wiem czy bym sobie poradzil z jego obsluga i gdzie cos takiego nabyc.....
poki co szukam dalej znawcy w temacie z kompem i wiedza..... :-|
pozdrawiam
Audi V8 4.2 rok 1992 z UFO-hamulcami
Audi A8 2.5 tdi rok 1997 przerobiona na lift
Audi A8 4.2 d3 rok 2002 obecnie
Audi S8 d3 rok 2005 w przyszlosci....
pomiedzy byly inne marki niegodne uwagi....
AUDI - rulez
Audi A8 2.5 tdi rok 1997 przerobiona na lift
Audi A8 4.2 d3 rok 2002 obecnie
Audi S8 d3 rok 2005 w przyszlosci....
pomiedzy byly inne marki niegodne uwagi....
AUDI - rulez
Człowiek uczy się całe życie i nie trzeba się bać nowych rozwiązań. Póki nie będziesz robił żadnego kodowania to na początek nic nie namieszasz. Sporadyczna diagnostyka auta napewno się przyda, a jak będziesz ją robił często to zakup się szybko zwróci. A nóż spotkasz kogoś z Twoich okolic, kto tak jak Ty będzie potrzebował pomocy. Co do zakupu odpowiedniego sprzętu to troszkę już tu o tym było. Pamiętaj tylko że kabelek do Twojego autka musi się łączyć po canie.Myslalem tez o tym zeby samemu skompletowac odpowiednie oprogramowanie + kabel ale nie wiem czy bym sobie poradzil z jego obsluga i gdzie cos takiego nabyc.....
ogolna diagnostyke auta to ma mi kto zrobic, niestety zawiechy juz nie....
.......a gdzie mozna kupic kabel i program ?...... pozniej jeszcze szkolenie z obslugi i do dziela.....
......choc raczej wolalbym sam nie kodowac zawiechy bo przy braku wiedzy z 1,5cm zrobi sie 15cm..... :-/
.......a gdzie mozna kupic kabel i program ?...... pozniej jeszcze szkolenie z obslugi i do dziela.....
......choc raczej wolalbym sam nie kodowac zawiechy bo przy braku wiedzy z 1,5cm zrobi sie 15cm..... :-/
Audi V8 4.2 rok 1992 z UFO-hamulcami
Audi A8 2.5 tdi rok 1997 przerobiona na lift
Audi A8 4.2 d3 rok 2002 obecnie
Audi S8 d3 rok 2005 w przyszlosci....
pomiedzy byly inne marki niegodne uwagi....
AUDI - rulez
Audi A8 2.5 tdi rok 1997 przerobiona na lift
Audi A8 4.2 d3 rok 2002 obecnie
Audi S8 d3 rok 2005 w przyszlosci....
pomiedzy byly inne marki niegodne uwagi....
AUDI - rulez
Apophis pisze:Holci, A ty byłeś w serwisie polskim czy niemieckim??
Czesc Apophis,
bylem w serwisie w niemczech we Frankfurcie :-/
Audi V8 4.2 rok 1992 z UFO-hamulcami
Audi A8 2.5 tdi rok 1997 przerobiona na lift
Audi A8 4.2 d3 rok 2002 obecnie
Audi S8 d3 rok 2005 w przyszlosci....
pomiedzy byly inne marki niegodne uwagi....
AUDI - rulez
Audi A8 2.5 tdi rok 1997 przerobiona na lift
Audi A8 4.2 d3 rok 2002 obecnie
Audi S8 d3 rok 2005 w przyszlosci....
pomiedzy byly inne marki niegodne uwagi....
AUDI - rulez
Apophis pisze:A może Lubińskie ASO cos pomoże?? Mają tam dośc ładne te ASO ale jak z obsługa to nie wiem. Niemieckie już nie jeden raz wykazały sie brakiem umiejetności obsługi,także nie tylko w pl takie tumany są.
A mialbys na nich namiary, jak sie nazywa ten serwis to poszukam w necie...
Audi V8 4.2 rok 1992 z UFO-hamulcami
Audi A8 2.5 tdi rok 1997 przerobiona na lift
Audi A8 4.2 d3 rok 2002 obecnie
Audi S8 d3 rok 2005 w przyszlosci....
pomiedzy byly inne marki niegodne uwagi....
AUDI - rulez
Audi A8 2.5 tdi rok 1997 przerobiona na lift
Audi A8 4.2 d3 rok 2002 obecnie
Audi S8 d3 rok 2005 w przyszlosci....
pomiedzy byly inne marki niegodne uwagi....
AUDI - rulez