[D2 All] Wlew gazu.
[D2 All] Wlew gazu.
Koleżanki i koledzy jako że jednak zostałem przekonany do LPG i w przyszłym roku mam w planie załozyć BRC do mej A8 to mialbym prosbe do was żeby posiadacze instalek mogli wrzucic tu zdjęcia jak mają umieszczone i gdzie wlewy gazu(interesują mnie te pod klapka)i ewentualnie jak sa umiejscowione butle i jakich rozmiarów. Za wszystkie foty bede wdzięczny
Ale nie rozumiem o co chodzi, mówisz gozownikowi że chcesz mieć wlew gazu pod klapką od PB, normalnej wielkości i nie z żadną przejściówką, butle zamontują Ci tam gdzie będziesz chciał, czy to w kole czy w bagażniku:
W kole = mniejsza butla = mniejszy zasieg = pusty bagażnik,
w bagażniku = wieksza butla = wiekszy zasieg = pomniejszony bagaznik,
w bagażniku + kole = bardzo duży zbiornik LPG = bardzo duży zasięg = pomniejszony bagażnik.
A guzik od instalki gazu możesz np zainstalowac sobie w popielniczce ( tak jak ja mam ) jeśli nie palisz.
Myślę że temat jest już wyczerpany.
W kole = mniejsza butla = mniejszy zasieg = pusty bagażnik,
w bagażniku = wieksza butla = wiekszy zasieg = pomniejszony bagaznik,
w bagażniku + kole = bardzo duży zbiornik LPG = bardzo duży zasięg = pomniejszony bagażnik.
A guzik od instalki gazu możesz np zainstalowac sobie w popielniczce ( tak jak ja mam ) jeśli nie palisz.
Myślę że temat jest już wyczerpany.
Druss, Tak nie palę więc nie ma problemu,jest jeszcze schowek pod podłokietnikami. Gazownik u którego mam zamiar robic a konkretnie jego pracownik ma przekonanie że wlew najlepiej w zderzaku...wiem że dobrze robią ale to nie estetyczne przecież jest. Obiecałem mu kilka fotek i niech przestanie marudzić tylko robi.
Ja mam włącznik w bardzo fajnym miejscu tj. pod podłokietnikami tam jest taka mała kwadratowa zaślepka i w niej mam ten włącznik. Nie szpeci a też nie zagląda się do niego tak często.
Co do wlewu w klapce to mam pełnowymiarowy ale chcę to zmienić na taki mały z przykręcaną końcówką. W ten sposób uniknę ewentualnego obicia lakieru podczas tankowania.
Co do wlewu w klapce to mam pełnowymiarowy ale chcę to zmienić na taki mały z przykręcaną końcówką. W ten sposób uniknę ewentualnego obicia lakieru podczas tankowania.
To niech zmieni przekonania! w zderzaku to wygląda jak dupa za krzaka, szczegolnie w takim aucie jak A8...Chcesz mi powiedzieć że on nie wiem jak ma zrobić wlew pod klapką i chce mieć zdjęcia :?: Zmień gazowników...Apophis pisze:Gazownik u którego mam zamiar robic a konkretnie jego pracownik ma przekonanie że wlew najlepiej w zderzaku...
Simone powiem Ci że ja zaglądam tam dość często, patrze czy przełączyl sie już na gaz, czy mam jeszce gaz itp. Także mi odpowiada miejsce w popielniczce, a włącznik jest na tyle mały że nie zabiera dużo miejsca z popielniczki.Simone331 pisze:Nie szpeci a też nie zagląda się do niego tak często.
Wydaje mi się że mu się nie chce bo taka opcja wymaga poprostu więcej rezania. Malo tego kilka A8 stamtąd wyjechało i miały wlew pod klapka ale który robił to nie wiem. O szczegółach przed montażem bede gadał z szefem. Fotki chciałem by podpatrzec jak macie to zrobione-może cos się jeszcze dopatrzę i również sobie zażądamDruss pisze:To niech zmieni przekonania! w zderzaku to wygląda jak dupa za krzaka, szczegolnie w takim aucie jak A8...Chcesz mi powiedzieć że on nie wiem jak ma zrobić wlew pod klapką i chce mieć zdjęcia :?: Zmień gazowników...
To zależy od przyzwyczajenia. Ja jednak ufam swojej instalacji i wiem, że się przełączy. Jeszcze mnie nie zawiodła. Co do sprawdzania ilości gazu to kontroluję to przebiegiem.Druss pisze:Simone331 napisał/a: Nie szpeci a też nie zagląda się do niego tak często.
Simone powiem Ci że ja zaglądam tam dość często, patrze czy przełączyl sie już na gaz, czy mam jeszce gaz itp. Także mi odpowiada miejsce w popielniczce, a włącznik jest na tyle mały że nie zabiera dużo miejsca z popielniczki.
Gaz montowałem troszeczkę na raty z racji braku czasu. Tzn w maju butle, faro i parowniki, a w czerwcu wtryski i elektrykę. Mam troszeczkę niedociągnięć i po Nowym Roku będę to przerabiał. Parowniki pójdą pod podłużnice i butlę muszę obrócić, żeby była zaworem do kierunku jazdy. Za duże przeciążenia i jak mam w butli 1/4 gazu to lubi się na PB przełączyć i bardzo mnie to frustruje. :wpale:
Simone z tym przełączaniem sie na PB przy niskim stanie LPG mam tak samo. Myślę ze jest to tak ustawione że przy niskim stanie LPG i duzym zapotrzebowaniem na paliwo sterownik od gazu postanawia przełączyć na PB żeby zasilić silnik odpowiednią dawką paliwa. Bo przy jeździe miejskiej/wolnej na niskich obrotach tak można pojeżdzić troche.
To, że się przełącza na Pb jest spowodowane spadkiem ciśnienia. Zależy od centralki ale z reguły jest to poniżej 0.7bara. Idealnie jakby trzymało cały czas 1,5 ale to raczej nie osiągalne przy naszych silnikach. Ja mam dwa parowniki i potrafi przy pełnym bucie zejść do 1,1-1,2. Sprawdź jak masz ustawioną butlę. Jak u siebie jak zmienię położenie wielozaworu to nie bedzie już efektu przełączania przy 1/4baku.Druss pisze:Simone z tym przełączaniem sie na PB przy niskim stanie LPG mam tak samo. Myślę ze jest to tak ustawione że przy niskim stanie LPG i duzym zapotrzebowaniem na paliwo sterownik od gazu postanawia przełączyć na PB żeby zasilić silnik odpowiednią dawką paliwa. Bo przy jeździe miejskiej/wolnej na niskich obrotach tak można pojeżdzić troche.
nalezy tez nadmienic ze przy butli wielkosci 90l do polowy wypelnionej LPG czasmi przy serii zakretow potrafi zarzucic tylem (sam mam ten problem) butla w kole to nizszy srodek ciezkosci i nie ma takich problemow.. jesli chodzi o przelacznik to mam pod podlokietnikiem pod kwadratowa zaslepka o ktorej wpominal kolega wyzej.. a wlew z przedluzka pod klapka (zero problemow z montazem i jeszcze dziala )Druss pisze:w bagażniku = wieksza butla = wiekszy zasieg = pomniejszony bagaznik
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć DIESLEM !!