+1 yasio twoje rozwiązanie dla mnie jest nie do przyjęciajdz1 pisze:Przy tankowaniu musisz sie bawić we wkręcanie i wykręcanie końcówki. Troche lipne bo trzeba pamiętac o samej końcówce żeby jej nie zgubić albo gdzieś nie zostawić. Coś o tym wiem bo takie rozwiązanie miałem kiedyś w BMW 528. Teraz w A8 mam pod klapką wlew i nie musze końcówki wkręcać i wykręcać bo wszystko się mieści, klapka od wlewu paliwa się zamyka. Niestety zdjęciami nie dysponuję.yasio pisze:widzę że nie warto pisać co się myśli ale już taki jestem 8-) ale i tak mam to ładniej wykombinowane :mrgreen:
[D2 All] Wlew gazu.
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
Na prosbe kolegi pudloc86 wstawiam jego maila i fotki bo sam jeszcze nie opanował hostingu
Zrobiłem pare fotek wybierz cos najlepszego... Jak kupowałem Audi to
własnie szukałem zeby było w kole zapasowym bo ta duza butla mi się nie
podoba bo zajmuje poł bagaznika. do niej wchodzi 85L gazu. Instalacja Stag
300, Dwie Listwy, reduktor Golda do 310 KONI byłem podpiety do komputera i
jedziło auto i wyrabia sie ostanio 220km/h jechałem autostra i sie nie
przełaczyła na Bezyne, Listwy mam Valtek podbno sa ujowe u mnie chodzi
ale jak sie zepsują to zakladam HANA cos taka firma podobno bardzo
dobre... Jak bys chcial zobaczyc jak mam załozone pod maska tez wysle
fotki.... Dwa filtry czaja i pilnuj ich i tego głownego co jest przy
reduktorze wymieniaj co 8 tys km. bo to gaz a koszt bardzo mały...Jak
kupiłem wymieniłem ten metalowy co koło reduktora jest jak rozkrecili to
sieczka w nim była dlatego go pilnuje i nie ksoztuje duzo to wole go
wymienic czesto pozdrawiam Mateusz
A kiedy Ci się to dzieje? Jeśli przy wciśnięciu pedału w podłogę to spada ciśnienie gazu, które może być spowodowane albo za słabym parownikiem, złym ustawieniu ciśnienia na nim(powinno być 1,5 na postoju), nieodpowiednim dogrzaniem gazu lub poprostu masz zasyfione filtry.kamilson pisze:podepne sie pod temat i zapytam jak to jest z tym przełaczaniem sie na Pb tzn, ostatnio zauważyłem ze nawet przy pełnym zbiorniku lpg potrafi przełaczyc na Pb mozecie podpowiedziec co moze byc przyczyna?podjade z tym do gaziarza ale nie chce zeby mi wymienili "całej instalacji"
Apophis jesteś pewien że chcesz BRC? Miałem w mojej złomci 3.0 plug & drive i strojenie tego to jakiś koszmar... 2 suwaczki +/- i tyle... Pomijam już kwestie związane z montażem w autoryzowanym serwisie BRC jak za słaby reduktor czy kolektor nawiercony bez ściągania bo wiadomo każdy warsztat montuje inaczej . Nie lepiej coś w stylu stag+ 2x reduktory AC+ wtryski zielone hana? Oczywiście wszystko na faro
Wymień filtry i gazownik niech sprawdzi ciśnienie na reduktorze. Skoro mówisz że śmierdzi gazem pewnie membrana padła w parowniku i mogą być właśnie takie efekty. Jakiej firmy masz parownik i jak długo instalka siedzi w aucie?kamilson pisze:niema na to reguły ale raczej tez przy "normalnej" jezdzie tak sie dzieje ale wydaje mi sie ze będą filtry do wymiany bo auto mam od 2 miesiecy a u gazownika nie byłem bo niebył potrzeby tak mi sie wydawało i jeszcze taka uwaga ze"smierdzi "gazem instalacja raczej szczelna
lubelak, Mam koło siebie(kolega od lat prowadzi) autoryzowany serwis BRC. Mają uprawnienia do montażu tych instalek także dla niemców a tam wiadomo że wymagania są. No i teraz oprócz samego właściciela który 2 lata hasał A8 na BRC mam jeszcze 3 znajomych z takimi autami i taką instalka i żaden nie ma problemu z nią a od założenia mineło juz 2-3latka nawet. O STAGach to się nasłuchałem i naczytałem że odechciewa się wogule lpg. Poza tym wielu użytkowników BRC także w innych często tez drogich autach jest zadowolonych ze swojej instalki. Ja dostanę 2 lata gwarancji bez limitu km a że bede dużo hasał to sie przekonamy czy trafiłem dobrze czy źle
Apophis jak dla mnie to BRC jest w porządku i w nie jednym A8 już ją montowałem. Mają świetne parowniki niestety bardzo drogie. Mowa tu o tzw. kostce. Bardzo denerwująca jest instalacja elektryczna bo oprócz standardowego sterownika mamy jeszcze dwie sporych rozmiarów puszki do emulatorów. Mi się udało wszystko upchać obok sterownika silnika ale było ciężko.
Jeśli chodzi o STAGa to takich instalacji jest bardzo dużo i wiadomo proporcjonalnie będzie więcej negatywnych opini niż np. przy BRC czy KME. Ja mam swoje przekonanie i pomimo wszystko wolę STAGa.
Jeśli chodzi o STAGa to takich instalacji jest bardzo dużo i wiadomo proporcjonalnie będzie więcej negatywnych opini niż np. przy BRC czy KME. Ja mam swoje przekonanie i pomimo wszystko wolę STAGa.
Instalka którą zamierzam wsadzić ma reduktor do 350KM i z powodzeniem hula też w D3 4,2Mpi i nie ma żadnych zająknięc przy bucie itp. Nie trzeba dwóch montować i cudowac. Bywałem tez na testach z włascicielem aut świeżo po założeniu instalki i wiem że nie było czuc róznicy-na tyle dobrze zestroili wszystko
[ Dodano: 2012-12-10, 09:56 ]
Panowie muszę cofnąć poprzedni aspekt odłączania pompy podczas pracy na gazie. Dostałem dzis całkiem sensowne informację że jesli tak zrobimy to owszem oszczędzamy pompę ale wtryski dostają w dupe. Jak wtryski wyschną bez obiegu paliwa w listwie i nagromadzą sią tam osady to bedzie po zabawie. Dlatego nie wolno pompy odłaczać.
[ Dodano: 2012-12-20, 20:02 ]
Swoja wlewke jednak zrobiłem jako dokręcaną. Dlatego że bedzie i w PL i w DE więc tam dokręce niemiecka a tu polska końcowke i poza tym bedzie tylko mala dziurka pod klapką
[ Dodano: 2012-12-10, 09:56 ]
Panowie muszę cofnąć poprzedni aspekt odłączania pompy podczas pracy na gazie. Dostałem dzis całkiem sensowne informację że jesli tak zrobimy to owszem oszczędzamy pompę ale wtryski dostają w dupe. Jak wtryski wyschną bez obiegu paliwa w listwie i nagromadzą sią tam osady to bedzie po zabawie. Dlatego nie wolno pompy odłaczać.
[ Dodano: 2012-12-20, 20:02 ]
Swoja wlewke jednak zrobiłem jako dokręcaną. Dlatego że bedzie i w PL i w DE więc tam dokręce niemiecka a tu polska końcowke i poza tym bedzie tylko mala dziurka pod klapką