[D2 00 4.2PB ] Faluje podczas przyspieszania
[D2 00 4.2PB ] Faluje podczas przyspieszania
witam, po wykasowaniu tych błędów po około 50km znów wywala te błędy i podczas przyspieszania obroty falują między 1200 a 2000 rpm
dodam iż auto jest po generalnym przeglądzie, po wymianie rozrzadu, wężyków podcisnieniowych i to jest sprawne na 100%
nie mam pojęcia co to może być, jeśli ktoś może sie wypowiedziec to bardzo bym prosił
wesołych po świętach
dodam iż auto jest po generalnym przeglądzie, po wymianie rozrzadu, wężyków podcisnieniowych i to jest sprawne na 100%
nie mam pojęcia co to może być, jeśli ktoś może sie wypowiedziec to bardzo bym prosił
wesołych po świętach
Ostatnio zmieniony 23 sie 2013, 10:10 przez szafa001, łącznie zmieniany 1 raz.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Ten "odkurzacz" czyli pompa powietrza wtórnego umieszczona na spodzie filtra powietrza nie ma nic wspólnego z jego problemem, ale z kodem błędu owszem.. Na dobrą sprawę dmucharkę może nawet wyrzucić. :-P Potem z ECU ją wyciąć, aby nie było błędów. Problemem Tomka jest fakt, że za mało ona dmucha powietrza w wydech i sonda nie widzi dodatkowego powietrza i pokazuje "Insufficient Flow".
Miałem z tym problemy, kondensat w owej pompie i błąd małego przepływu. Kupiłem zapasową pompkę u FOSS'a, 2 zawory/ gruchy EGR z tyłu głowic (bo stare puszczały wstecznie spaliny, nie domykały się) i jest git. Zero błędów. To jest ekologiczna zabawka (euro 4 bodajże) działająca tylko po odpaleniu zimnego auta przez jakieś 20 sekund i jeśli robi problemy to wywala pomarańczowego CHECK'a na desce.
Gdyby problemem było nie uruchamianie się owej pompki to sprawdź przekaźnik 40A, który jest pod maską na podszybiu w wielkiej puszcze z ECU silnika.
Miałem z tym problemy, kondensat w owej pompie i błąd małego przepływu. Kupiłem zapasową pompkę u FOSS'a, 2 zawory/ gruchy EGR z tyłu głowic (bo stare puszczały wstecznie spaliny, nie domykały się) i jest git. Zero błędów. To jest ekologiczna zabawka (euro 4 bodajże) działająca tylko po odpaleniu zimnego auta przez jakieś 20 sekund i jeśli robi problemy to wywala pomarańczowego CHECK'a na desce.
Gdyby problemem było nie uruchamianie się owej pompki to sprawdź przekaźnik 40A, który jest pod maską na podszybiu w wielkiej puszcze z ECU silnika.
No własnie ten EGR...a czy tego dziadostwa nikomu nie potrzebnego nie da sie z A8 wywalic na stałe??krzychu22.p1i pisze:Miałem z tym problemy, kondensat w owej pompie i błąd małego przepływu. Kupiłem zapasową pompkę u FOSS'a, 2 zawory/ gruchy EGR z tyłu głowic (bo stare puszczały wstecznie spaliny, nie domykały się) i jest git. Zero błędów. To jest ekologiczna zabawka (euro 4 bodajże) działająca tylko po odpaleniu zimnego auta przez jakieś 20 sekund i jeśli robi problemy to wywala pomarańczowego CHECK'a na desce.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
dzieki za wypowiedzi, dzis podpialem vaga, odkurzacz owszem szwankuje ale przyna byl padniety przeplywomierz pozdro
[ Dodano: 2012-12-29, 22:21 ]
chłopaki dup... blada, po wymianie przeplywki, skasowaniu błędów było ok i znowu nie jest, nie ma żadnych błędów auto ma lepszego kopa, zaczal mniej palic ale falowanie pozostalo, dodam tylko ze odkurzacz pracuje tylko na zimnym silniku przez okolo 20 sekund i nie ma wplywu na jego pozniejsza prace, a auto faluje zwlaszcza gdy rozgrzane
[ Dodano: 2012-12-29, 22:21 ]
chłopaki dup... blada, po wymianie przeplywki, skasowaniu błędów było ok i znowu nie jest, nie ma żadnych błędów auto ma lepszego kopa, zaczal mniej palic ale falowanie pozostalo, dodam tylko ze odkurzacz pracuje tylko na zimnym silniku przez okolo 20 sekund i nie ma wplywu na jego pozniejsza prace, a auto faluje zwlaszcza gdy rozgrzane
Spróbuj zrobić adaptację przepustnicy.szafa001 pisze:[ Dodano: 2012-12-29, 22:21 ]
chłopaki dup... blada, po wymianie przeplywki, skasowaniu błędów było ok i znowu nie jest, nie ma żadnych błędów auto ma lepszego kopa, zaczal mniej palic ale falowanie pozostalo, dodam tylko ze odkurzacz pracuje tylko na zimnym silniku przez okolo 20 sekund i nie ma wplywu na jego pozniejsza prace, a auto faluje zwlaszcza gdy rozgrzane
ten nikomu niepotrzebny EGR tak naprawde jest potrzebny bo inaczej nie nikt by go nie wymyślił i stosował. Jego głównym zadaniem jest obniżenie temperatury spalaniej mieszanki w cylindrze co z koleji ma wpływ np. na zmniejszenie emisji CO2 ale i w mniejszym stopniu na stabilizacje detonacyjną mieszanki (zmniejsza w niewielkim stopniu efekt spalania detonacyjnego/stukowego)
System_recyrkulacji_spalin tak dla rozwinięcia
System_recyrkulacji_spalin tak dla rozwinięcia
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
chłopaki wiecie że jeszczę się z tym nie uporałem ale do rzeczy, 2 miesiące temu wymieniałem olej w skrzyni, wczoraj skrzynia została wyjęta z auta, olej czarny, spalony, poleciało prawdopodobnie sprzęgło gydrokinetycznem stad te falowanie nikt z was nie miał z tym problemu? a tak apropo, ile wasze 4.2 pb palą?
Troszkę czytania masz.szafa001 pisze:a tak apropo, ile wasze 4.2 pb palą?
http://www.a8team.pl/all-ile-pali-wasze ... pali+wasze
http://www.a8team.pl/s8-d2-fl-spalanie- ... pali+wasze
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Podczas delikatnego przyśpieszania palują Ci obroty na wyższych biegach? Odnośnie spalania to masz link to tematu powyżej, ogólnie 8 spala tyle co katalogowo jest założone (jazda dostojna ;-)) , w okresie zimowym +1-3l więcej, chociaż niektórzy to mają ciekawe wyniki.szafa001 pisze:chłopaki wiecie że jeszczę się z tym nie uporałem ale do rzeczy, 2 miesiące temu wymieniałem olej w skrzyni, wczoraj skrzynia została wyjęta z auta, olej czarny, spalony, poleciało prawdopodobnie sprzęgło gydrokinetycznem stad te falowanie nikt z was nie miał z tym problemu? a tak apropo, ile wasze 4.2 pb palą?
Po tej wymianie oleju w ASB zaczęła przeciągać biegi czy się ślizgać skoro zdecydowałeś się ją wytargać?