A8 4.2 2000 by Fiko
A8 4.2 2000 by Fiko
Od 28 grudnia 2012 jestem szczęśliwym posiadaczem tej oto A8.
Rok produkcji: 2000
Silnik: 4.2 310hp AQF
wyposażenie:
- Navigation Plus (DX) + TV
- Elektryczna regulacja przednich foteli + pompowanie + el. reg. zagłówka oraz pasów bezpieczeństwa
- Podgrzewanie przednich foteli i pamięć ustawień dla fotela kierowcy
- Solar dach
- Xenon
- Telefon Audi
- Tempomat
- Tiptronic
- Roleta tylnej szyby
- Quattro + alu letnie 19'' + alu zimowe 17'' (225/5)
- Kierownica S8 skórzana z możliwością zmiany biegów
- Zawieszenie 1BE
Po kupnie zrobione:
- nowy olej ( Mobil 0W-40 ) i wymiana filtra oleju
- nowe opony Michelin Alpin A4 225/50/17 - 4 sztuki
- nowe wycieraczki - niestety Valeo - ukradli poprzednie !!
Rok produkcji: 2000
Silnik: 4.2 310hp AQF
wyposażenie:
- Navigation Plus (DX) + TV
- Elektryczna regulacja przednich foteli + pompowanie + el. reg. zagłówka oraz pasów bezpieczeństwa
- Podgrzewanie przednich foteli i pamięć ustawień dla fotela kierowcy
- Solar dach
- Xenon
- Telefon Audi
- Tempomat
- Tiptronic
- Roleta tylnej szyby
- Quattro + alu letnie 19'' + alu zimowe 17'' (225/5)
- Kierownica S8 skórzana z możliwością zmiany biegów
- Zawieszenie 1BE
Po kupnie zrobione:
- nowy olej ( Mobil 0W-40 ) i wymiana filtra oleju
- nowe opony Michelin Alpin A4 225/50/17 - 4 sztuki
- nowe wycieraczki - niestety Valeo - ukradli poprzednie !!
Ostatnio zmieniony 04 gru 2013, 20:12 przez Fiko, łącznie zmieniany 1 raz.
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Tylko przelicz sobie 5,5tys instalacja LPG, niechaj jeździ miesięcznie 400-600km to musi się z autem uwiązać na parę pięknych lat aby się to zwróciło. Inna sprawa jak rocznie stuka 40tys ;-)Apophis pisze:A czemu?? Byle by tylko dobra instalke wsadzil jak jużtutenhamon pisze:Ładna bestia ,mam nadzieję że jej nie zagazujesz.
Koniec OT! :-P
Co do autka, trzeba go umyć ze 2 razy, dobrze nawoskować, skompletować przód i będzie lala jak trzeba. Rozrząd robiłeś sam czy poprzedni właściciel?
Auto mam 15 dni i zrobiłem już 2000km.
Myty był już 4 razy. Dokupić muszę teraz zaślepkę prawego spryskiwacza. Nie wiem kiedy mam się zabrać za czyszczenie środka; jest okropnie zapuszczony, tapicerka na dole koło dywaników jest bardzo brudna zarówno z przodu jak i z tyłu. No i nie widzę też sensu by woskować teraz auto. Może się mylę?
Mam problem z radiem. Zasysa płytę i jej nie odczytuje. Nie ma różnicy czy oryginalne, czy wypalane. No i też dopiero za trzecim razem wysuwa płytę z czytnika. Nie mogę przez to ani słuchać muzyki, ani korzystać z navi ( nie mam zmieniarki w bagażniku ),a nie mogę też znaleźć nigdzie kodu do radia. Co mam teraz zrobić? Można je jakoś rozkodować?
[ Dodano: 2013-01-13, 21:51 ]
Sory za post pod postem
Rozrządu jeszcze nie robiłem, podobno poprzedni właściciel robił to całkiem niedawno. Muszę na dniach zobaczyć w jakim stanie jest. Sprawdzenie naciągu wystarczy?
No i płyn chłodniczy mi gdzieś ucieka :-/ . Przy wymianie filtra oleju dokręciłem mocniej obejmę chłodnicy na dole przy zderzaku, bo wydawało mi się,że to właśnie stamtąd cieknie,ale widać,że to złe miejsce. Sama chłodnica jest sucha. Przez tydzień ucieka jakieś 30% zbiornika na płyn...
Myty był już 4 razy. Dokupić muszę teraz zaślepkę prawego spryskiwacza. Nie wiem kiedy mam się zabrać za czyszczenie środka; jest okropnie zapuszczony, tapicerka na dole koło dywaników jest bardzo brudna zarówno z przodu jak i z tyłu. No i nie widzę też sensu by woskować teraz auto. Może się mylę?
Mam problem z radiem. Zasysa płytę i jej nie odczytuje. Nie ma różnicy czy oryginalne, czy wypalane. No i też dopiero za trzecim razem wysuwa płytę z czytnika. Nie mogę przez to ani słuchać muzyki, ani korzystać z navi ( nie mam zmieniarki w bagażniku ),a nie mogę też znaleźć nigdzie kodu do radia. Co mam teraz zrobić? Można je jakoś rozkodować?
[ Dodano: 2013-01-13, 21:51 ]
Sory za post pod postem
Rozrządu jeszcze nie robiłem, podobno poprzedni właściciel robił to całkiem niedawno. Muszę na dniach zobaczyć w jakim stanie jest. Sprawdzenie naciągu wystarczy?
No i płyn chłodniczy mi gdzieś ucieka :-/ . Przy wymianie filtra oleju dokręciłem mocniej obejmę chłodnicy na dole przy zderzaku, bo wydawało mi się,że to właśnie stamtąd cieknie,ale widać,że to złe miejsce. Sama chłodnica jest sucha. Przez tydzień ucieka jakieś 30% zbiornika na płyn...
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Jeśli masz navigation plus to do niej wsuwasz tylko płytę z mapą, nic innego nie odczyta. W servisie Ci spokojnie wyciągną pin do radia. Po woskowaniu łatwiej się później autko czyści, ale to jest tylko moje zdanie.
Mi po wymianie rozrządu leciutko uciekał płyn, słabo dokręciłem obejmę węża w dole chłodnicy (podobnie jak u Ciebie). Niedawno poprawiłem i problem zniknął całkowicie.
Z tym naciągiem paska to różnie jest.. Najlepiej jakbyś posiadał faktury chociaż na części rozrządu jeśli był wymieniany.
Mi po wymianie rozrządu leciutko uciekał płyn, słabo dokręciłem obejmę węża w dole chłodnicy (podobnie jak u Ciebie). Niedawno poprawiłem i problem zniknął całkowicie.
Z tym naciągiem paska to różnie jest.. Najlepiej jakbyś posiadał faktury chociaż na części rozrządu jeśli był wymieniany.
Oryginalnej płyty z mapą Niemiec nie odczytało mi dzisiaj również. Tym woskowaniem to może rzeczywiście szybciej się zajmę. Chciałem przeczekać do wiosny, ale zrobię to w ciągu najbliższych dwóch tygodni.krzychu22.p1i pisze:Jeśli masz navigation plus to do niej wsuwasz tylko płytę z mapą, nic innego nie odczyta. W servisie Ci spokojnie wyciągną pin do radia. Po woskowaniu łatwiej się później autko czyści, ale to jest tylko moje zdanie.
Mi po wymianie rozrządu leciutko uciekał płyn, słabo dokręciłem obejmę węża w dole chłodnicy (podobnie jak u Ciebie). Niedawno poprawiłem i problem zniknął całkowicie.
Z tym naciągiem paska to różnie jest.. Najlepiej jakbyś posiadał faktury chociaż na części rozrządu jeśli był wymieniany.
Na dniach wejdę znowu w kanał i jeszcze mocniej dokręcę tą obejmę, bo chyba za słabo to zrobiłem.
Nie ma rachunku na wymianę, akurat żadncyh faktur nie dostałem.
Takie głupie pytanie: gdzie jest akumulator?
- olimpus104
- Forum Audi A8
- Posty: 297
- Rejestracja: 04 wrz 2012, 01:29
- Lokalizacja: Bognor Regis UK
Z woskowaniem i zabespieczeniem lakieru,nie masz co czekac do wiosny.
zima nie sprzyja lakierom a poza tym auto wyglada o niebo lepiej ii bród,snieg nie bedzie sie tak trzymał lakieru :mrgreen: :-/
zima nie sprzyja lakierom a poza tym auto wyglada o niebo lepiej ii bród,snieg nie bedzie sie tak trzymał lakieru :mrgreen: :-/
Audi A8 D3Quattro 3.0 TDI Sport
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Z listwami aluminiowymi to jest problem.. Jeśli masz zaśniedziałe, to spróbuj na początek pastą tempo przelecieć, może będzie ok. Jeśli nie to czeka Cię przygoda z papierem wodnym i ręczną polerką. Roboty od cholery, a potem trzeba tego bardzo pilnować. U mnie chromy były w złym stanie, wszystkie dolne wypolerowałem do czystego aluminium i już jest tragedia po kontakcie z solą drogową :-/ Będę musiał wysłać wszystkie dolne listwy do galwanizacji/ chromowania.