[D3 02 4.2MPI/LPG ] Problem z zawieszeniem pneumatycznym
[D3 02 4.2MPI/LPG ] Problem z zawieszeniem pneumatycznym
Witam panowie mam problem a mianowicie zacznę od tego że mam już zużyty kompresor chodzi jak traktorek czekam już na części i będę go naprawiał samodzielnie. A więc problem jest w tym że jak autko stoi np 1 dzień to jak odpalam to od razu chodzi kompresor ponieważ chce podnieść autko do góry bo po każdym gaszeniu autko po chwili się opuszcza i to jest zrozumiałe, ale gdy chce podnieść autko to tak ze dwa do trzech razy muszę je zgasić ponieważ wywala mi kontrolkę od zawieszenia i przestaje pompować aż w końcu dopompuje i się wyłącza (stwierdziłem że to wina kompresora), ale po chwili słychać jak by się otworzył jakiś zawór tuż przy kompresorze i upuszcza mi powietrze auto zaczyna się opuszczać i włącza się kompresor i tak ze dwa razy zrobi aż wszystko ucichnie auto jest podniesione i nie opuszcza się wszystko jest ok. I moje pytanie co tu się dzieje z tym autem dodam że w zawieszeniu są błędy: 1 system poziomowania zawieszenia, 2 rozpoznano przeciek w systemie, 3 to Signal from Level Control Pressure sensor G291 po dopompowaniu auta tak jak powinno być po wykasowaniu nie pojawiają się więcej. Panowie co to może być czy to wszystko jest od tego kompresora dlaczego sie podnosi i opuszcza i po chwili jest ok poduszki szczelne ponieważ auto tyle co sie opusci po zgaszeniu i więcej nie opada a jedna z przodu po regeneracji pół roku temu, jakieś pomysły za pomoc z góry dziękuje i pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 15 wrz 2013, 23:06 przez domin1212, łącznie zmieniany 1 raz.
$$$Domin$$$
.
.
Potwierdzam... przy w pełni sprawnej pneumatyce auto na postoju podnosi się w kilka sekund... dłużej może się zastanawiać tylko w trakcie jazdy i to zależy już od tego jak bardzo droga jest nierówna.badyl pisze:Kolego wpierw wymień/napraw kompressor bo i tak masz go na wykończeniu , miałem te same błędy jak mi padł , poza tym jak masz dobry kompressor to auto się podnosi w kilka sekund
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
kompresor zawieszenia
Witam panowie naprawiłem kompresor i wszystkie błędy znikły kompresor pompuje bardzo szybko i bardzo rzadko się włącza także jak by ktoś miał podobny problem to ma już rozwiązanie wystarczy zmienić pierścień na tłoku kompresora i mamy spokój. Pozdrawiam i dziękuje wszystkim za pomoc.
$$$Domin$$$
.
.
kompresor zawieszenia
Witam. Kolego ja naprawiałem go sam przeważ jest to wina pierścienia który jest zrobiony z jakiegoś tworzywa i dlatego jest podatny na zużycie. Jeśli chodzi o firmy które się tym zajmują to ceny mają od 500zł do 800zł z tym że jak oddasz do nich to mówią od razu że 800zł ponieważ wszystko jest zużyte a wymieniają tylko pierścień. Przechodziłem już to to wiem na czym to polega. Ja kupiłem pierścień w Angli i sam zmieniłem. Pozdrawiam
$$$Domin$$$
.
.
nie do końca,bo gładzie są też zużyte ale mniej....naprawa taka starcza na rok dwa :-Pdomin1212 pisze:wystarczy zmienić pierścień na tłoku kompresora i mamy spokój
obecnie najlepszym rozwiązaniem jest zakup nowego od mercedesa ...około 1000zł i zmiana wtyczek na swoje z audi i znów spokój na ...... :->
Błąd zawieszenia
Witam panowie wywalił mi ostatnio taki błąd w zawieszeniu : 00139 left front body accelration sensor G341 short circuit to another valve. I 2 błąd taki : 00456 Access/start control module J518 . Od czego są te błędy po wykasowaniu nie pojawiły się ponownie . Za pomoc z góry dziękuje i pozdrawiam.
$$$Domin$$$
.
.
Witam.
Koledzy co to za błędy w Q7 3.0TDI 2007r ?
Świeci żółta kontrolka i tył jest wyżej.
Address 34: Level Control Labels: None
Part No SW: 4L0 910 553 C HW: 4L0 907 553
Component: LUFTFDR.-CDC H03 7660
Revision: --H03001 Serial number: 15.1528-0096.2
Coding: 0015510
Shop #: WSC 31916 037 68369
VCID: 2A5F069BF9DB
3 Faults Found:
01400 - Suspension Level Control
001 - Upper Limit Exceeded
Freeze Frame:
Fault Status: 11100001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 23
Reset counter: 245
Mileage: 151484 km
Time Indication: 0
Date: 2013.02.04
Time: 14:45:50
Freeze Frame:
Error Code: 66
01577 - Turn-Off due to Over-Temp
001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 1
Reset counter: 25
Mileage: 151960 km
Time Indication: 0
Date: 2013.02.09
Time: 12:39:08
Freeze Frame:
Error Code: 68
02250 - Function Deactivation; Valve Duty Cycle
001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 2
Reset counter: 25
Mileage: 152064 km
Time Indication: 0
Date: 2013.02.09
Time: 14:50:20
Freeze Frame:
Error Code: 46
Koledzy co to za błędy w Q7 3.0TDI 2007r ?
Świeci żółta kontrolka i tył jest wyżej.
Address 34: Level Control Labels: None
Part No SW: 4L0 910 553 C HW: 4L0 907 553
Component: LUFTFDR.-CDC H03 7660
Revision: --H03001 Serial number: 15.1528-0096.2
Coding: 0015510
Shop #: WSC 31916 037 68369
VCID: 2A5F069BF9DB
3 Faults Found:
01400 - Suspension Level Control
001 - Upper Limit Exceeded
Freeze Frame:
Fault Status: 11100001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 23
Reset counter: 245
Mileage: 151484 km
Time Indication: 0
Date: 2013.02.04
Time: 14:45:50
Freeze Frame:
Error Code: 66
01577 - Turn-Off due to Over-Temp
001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 1
Reset counter: 25
Mileage: 151960 km
Time Indication: 0
Date: 2013.02.09
Time: 12:39:08
Freeze Frame:
Error Code: 68
02250 - Function Deactivation; Valve Duty Cycle
001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 2
Reset counter: 25
Mileage: 152064 km
Time Indication: 0
Date: 2013.02.09
Time: 14:50:20
Freeze Frame:
Error Code: 46
Myślę o... A..ósemce... O..j myślę...
Myślałem...i myślałem...i jest Q7 3.0TDI 2007r.
Myślałem...i myślałem...i jest Q7 3.0TDI 2007r.
Taaaa...też po przetłumaczeniu w googlach wywnioskowałem, że to nieszczelność, ale tył jest wyżej niż przód, więc tak jakby nie mógł spuścić powietrza z tyłu... albo z przodu nie może napompować przez nieszczelność, tylko to się stało jak poziom był ustawiony w pozycji DYNAMICZNY, czyli nisko.
Myślę o... A..ósemce... O..j myślę...
Myślałem...i myślałem...i jest Q7 3.0TDI 2007r.
Myślałem...i myślałem...i jest Q7 3.0TDI 2007r.
kompresor dokonuje żywotu i nie trzyma ciśnienia przez pierścień, czego powodem jest jego przegrzanie. czego więcej ci trzeba kolega ci napisał to co powinien, czytać ze zrozumieniem i szukać usterki, ale jak już zczytałeś błędy to czemu nie zrobiłeś testu elementów wykonawczych? dały by ci pełen obraz sytuacji zachowania się zawiasu. zwróć uwage że błędy nie występują naraz... (data i godzina), masz wszystko jak na dłoni, a reszte na forum.
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
Nooo panowie fachowcy...
Dziś umyłem autko po zimie, czyli łącznie z porządnym myciem podwozia i ... o dziwo!!! zawieszenie zaczęło działać, podnosi się, opuszcza, żółta kontrolka zgasła, jest wszystko OK.
A pseudo fachowcy diagnozują padnięty kompresor.
Koledzy!!!
Jak się nie wie, to się głupot nie pisze, żeby postów sobie ponabijać.
Pozdrawiam
Dziś umyłem autko po zimie, czyli łącznie z porządnym myciem podwozia i ... o dziwo!!! zawieszenie zaczęło działać, podnosi się, opuszcza, żółta kontrolka zgasła, jest wszystko OK.
A pseudo fachowcy diagnozują padnięty kompresor.
Koledzy!!!
Jak się nie wie, to się głupot nie pisze, żeby postów sobie ponabijać.
Pozdrawiam
Myślę o... A..ósemce... O..j myślę...
Myślałem...i myślałem...i jest Q7 3.0TDI 2007r.
Myślałem...i myślałem...i jest Q7 3.0TDI 2007r.