części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 02 4.2MPI/LPG ] Problem z zawieszeniem pneumatycznym


domin1212
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 92
Rejestracja: 03 sty 2010, 11:45
Lokalizacja: Sieradz

[D3 02 4.2MPI/LPG ] Problem z zawieszeniem pneumatycznym

Post autor: domin1212 » 18 gru 2012, 12:03

Witam panowie mam problem a mianowicie zacznę od tego że mam już zużyty kompresor chodzi jak traktorek czekam już na części i będę go naprawiał samodzielnie. A więc problem jest w tym że jak autko stoi np 1 dzień to jak odpalam to od razu chodzi kompresor ponieważ chce podnieść autko do góry bo po każdym gaszeniu autko po chwili się opuszcza i to jest zrozumiałe, ale gdy chce podnieść autko to tak ze dwa do trzech razy muszę je zgasić ponieważ wywala mi kontrolkę od zawieszenia i przestaje pompować aż w końcu dopompuje i się wyłącza (stwierdziłem że to wina kompresora), ale po chwili słychać jak by się otworzył jakiś zawór tuż przy kompresorze i upuszcza mi powietrze auto zaczyna się opuszczać i włącza się kompresor i tak ze dwa razy zrobi aż wszystko ucichnie auto jest podniesione i nie opuszcza się wszystko jest ok. I moje pytanie co tu się dzieje z tym autem dodam że w zawieszeniu są błędy: 1 system poziomowania zawieszenia, 2 rozpoznano przeciek w systemie, 3 to Signal from Level Control Pressure sensor G291 po dopompowaniu auta tak jak powinno być po wykasowaniu nie pojawiają się więcej. Panowie co to może być czy to wszystko jest od tego kompresora dlaczego sie podnosi i opuszcza i po chwili jest ok poduszki szczelne ponieważ auto tyle co sie opusci po zgaszeniu i więcej nie opada a jedna z przodu po regeneracji pół roku temu, jakieś pomysły za pomoc z góry dziękuje i pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 15 wrz 2013, 23:06 przez domin1212, łącznie zmieniany 1 raz.
$$$Domin$$$
.

Awatar użytkownika
badyl
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 384
Rejestracja: 06 lut 2011, 21:47
Lokalizacja: trójmiasto

Post autor: badyl » 18 gru 2012, 22:31

Kolego wpierw wymień/napraw kompressor bo i tak masz go na wykończeniu , miałem te same błędy jak mi padł , poza tym jak masz dobry kompressor to auto się podnosi w kilka sekund

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 22 gru 2012, 13:08

badyl pisze:Kolego wpierw wymień/napraw kompressor bo i tak masz go na wykończeniu , miałem te same błędy jak mi padł , poza tym jak masz dobry kompressor to auto się podnosi w kilka sekund
Potwierdzam... przy w pełni sprawnej pneumatyce auto na postoju podnosi się w kilka sekund... dłużej może się zastanawiać tylko w trakcie jazdy i to zależy już od tego jak bardzo droga jest nierówna.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

domin1212
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 92
Rejestracja: 03 sty 2010, 11:45
Lokalizacja: Sieradz

kompresor zawieszenia

Post autor: domin1212 » 01 lut 2013, 11:42

Witam panowie naprawiłem kompresor i wszystkie błędy znikły kompresor pompuje bardzo szybko i bardzo rzadko się włącza także jak by ktoś miał podobny problem to ma już rozwiązanie wystarczy zmienić pierścień na tłoku kompresora i mamy spokój. Pozdrawiam i dziękuje wszystkim za pomoc.
$$$Domin$$$
.

DavidA8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 2
Rejestracja: 07 lut 2013, 14:00
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: DavidA8 » 07 lut 2013, 14:04

Witam kolego powiedz mi ile taka regeneracja spręzarki bo mam takie objawy czasami stane i chwile chodzi pompa jak traktorek i zaraz cisza i mysle ze zaworki sie juz koncza ? pozdrawiam

domin1212
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 92
Rejestracja: 03 sty 2010, 11:45
Lokalizacja: Sieradz

kompresor zawieszenia

Post autor: domin1212 » 08 lut 2013, 16:13

Witam. Kolego ja naprawiałem go sam przeważ jest to wina pierścienia który jest zrobiony z jakiegoś tworzywa i dlatego jest podatny na zużycie. Jeśli chodzi o firmy które się tym zajmują to ceny mają od 500zł do 800zł z tym że jak oddasz do nich to mówią od razu że 800zł ponieważ wszystko jest zużyte a wymieniają tylko pierścień. Przechodziłem już to to wiem na czym to polega. Ja kupiłem pierścień w Angli i sam zmieniłem. Pozdrawiam
$$$Domin$$$
.

JIMM

Post autor: JIMM » 09 lut 2013, 18:01

domin1212 pisze:wystarczy zmienić pierścień na tłoku kompresora i mamy spokój
nie do końca,bo gładzie są też zużyte ale mniej....naprawa taka starcza na rok dwa :-P
obecnie najlepszym rozwiązaniem jest zakup nowego od mercedesa ...około 1000zł i zmiana wtyczek na swoje z audi i znów spokój na ...... :->

domin1212
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 92
Rejestracja: 03 sty 2010, 11:45
Lokalizacja: Sieradz

Błąd zawieszenia

Post autor: domin1212 » 11 lut 2013, 14:09

Witam panowie wywalił mi ostatnio taki błąd w zawieszeniu : 00139 left front body accelration sensor G341 short circuit to another valve. I 2 błąd taki : 00456 Access/start control module J518 . Od czego są te błędy po wykasowaniu nie pojawiły się ponownie . Za pomoc z góry dziękuje i pozdrawiam.
$$$Domin$$$
.

Awatar użytkownika
paulo3535
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 19
Rejestracja: 25 cze 2011, 22:29
Lokalizacja: Zegrze

Post autor: paulo3535 » 11 lut 2013, 23:38

Witam.
Koledzy co to za błędy w Q7 3.0TDI 2007r ?
Świeci żółta kontrolka i tył jest wyżej.


Address 34: Level Control Labels: None
Part No SW: 4L0 910 553 C HW: 4L0 907 553
Component: LUFTFDR.-CDC H03 7660
Revision: --H03001 Serial number: 15.1528-0096.2
Coding: 0015510
Shop #: WSC 31916 037 68369
VCID: 2A5F069BF9DB

3 Faults Found:
01400 - Suspension Level Control
001 - Upper Limit Exceeded
Freeze Frame:
Fault Status: 11100001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 23
Reset counter: 245
Mileage: 151484 km
Time Indication: 0
Date: 2013.02.04
Time: 14:45:50

Freeze Frame:
Error Code: 66

01577 - Turn-Off due to Over-Temp
001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 1
Reset counter: 25
Mileage: 151960 km
Time Indication: 0
Date: 2013.02.09
Time: 12:39:08

Freeze Frame:
Error Code: 68

02250 - Function Deactivation; Valve Duty Cycle
001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 2
Reset counter: 25
Mileage: 152064 km
Time Indication: 0
Date: 2013.02.09
Time: 14:50:20

Freeze Frame:
Error Code: 46
Myślę o... A..ósemce... O..j myślę...:D
Myślałem...i myślałem...i jest Q7 3.0TDI 2007r.

Arthur
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 232
Rejestracja: 03 lip 2011, 19:25
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Arthur » 12 lut 2013, 13:11

Prawdopodobnie masz gdzies nieszczelnsc, przez co kompresor nie jest w stanie nabic cisnienia, dlugo pompuje i sie wylacza przez zabezpieczenie termiczne. A jesli wszystko jest szczelne to kompresor wyzinol duch, albo go zabila nieszczelnosc ;-)

Awatar użytkownika
paulo3535
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 19
Rejestracja: 25 cze 2011, 22:29
Lokalizacja: Zegrze

Post autor: paulo3535 » 12 lut 2013, 14:57

Taaaa...też po przetłumaczeniu w googlach wywnioskowałem, że to nieszczelność, ale tył jest wyżej niż przód, więc tak jakby nie mógł spuścić powietrza z tyłu... albo z przodu nie może napompować przez nieszczelność, tylko to się stało jak poziom był ustawiony w pozycji DYNAMICZNY, czyli nisko.
Myślę o... A..ósemce... O..j myślę...:D
Myślałem...i myślałem...i jest Q7 3.0TDI 2007r.

Awatar użytkownika
paulo3535
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 19
Rejestracja: 25 cze 2011, 22:29
Lokalizacja: Zegrze

Post autor: paulo3535 » 16 lut 2013, 15:05

Proszę o konkretniejszą pomoc i opisanie w/w błędów. :-/
Myślę o... A..ósemce... O..j myślę...:D
Myślałem...i myślałem...i jest Q7 3.0TDI 2007r.

Awatar użytkownika
wolek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 797
Rejestracja: 17 maja 2010, 09:21
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: wolek » 16 lut 2013, 16:03

kompresor dokonuje żywotu i nie trzyma ciśnienia przez pierścień, czego powodem jest jego przegrzanie. czego więcej ci trzeba kolega ci napisał to co powinien, czytać ze zrozumieniem i szukać usterki, ale jak już zczytałeś błędy to czemu nie zrobiłeś testu elementów wykonawczych? dały by ci pełen obraz sytuacji zachowania się zawiasu. zwróć uwage że błędy nie występują naraz... (data i godzina), masz wszystko jak na dłoni, a reszte na forum.
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.

Awatar użytkownika
paulo3535
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 19
Rejestracja: 25 cze 2011, 22:29
Lokalizacja: Zegrze

Post autor: paulo3535 » 06 mar 2013, 16:53

Nooo panowie fachowcy...
Dziś umyłem autko po zimie, czyli łącznie z porządnym myciem podwozia i ... o dziwo!!! zawieszenie zaczęło działać, podnosi się, opuszcza, żółta kontrolka zgasła, jest wszystko OK.
A pseudo fachowcy diagnozują padnięty kompresor.
Koledzy!!!
Jak się nie wie, to się głupot nie pisze, żeby postów sobie ponabijać.
Pozdrawiam
Myślę o... A..ósemce... O..j myślę...:D
Myślałem...i myślałem...i jest Q7 3.0TDI 2007r.

Awatar użytkownika
jacek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 336
Rejestracja: 19 wrz 2012, 17:50
Lokalizacja: Kujawsko - Pomorskie

Post autor: jacek » 06 mar 2013, 17:07

paulo3535, Nie wyzywaj nikogo od "pseudo fachowców" , miełeś takie błędy i szukałeś pomocy to ci koledzy starali się pomóc .

Problem wróci wcześnie niż myślisz ,oby wtedy ci jak ich nazwałeś "pseudo fachowcy" chcieli ci pomóc.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl