Witam. Dziś pucowałem całe autko w środku i na zewnątrz no i tak z ciekawości podłączyłem sobie VAG'a. No i pokazał się nowy błąd czyli
1 Fault Found:
17567 - Signals from MAF-1 and MAF-2: Implausible Correlation
P1159 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A
Czego to dotyczy co to może być i jak to sprawdzić. Czytałem że to turbina lub przepływka, ale jak to sprawdzić dokładnie?
![]() |
![]() |
[D2 00 3.3TDI ] Błąd 17567
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Błąd dotyczy mass air flow, czyli przepływki - w Twoim przypadku 2 przepływek. Może masz gdzieś nieszczelność? http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 159/004441
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
17567/P1159/004441 - Sygnały z MAF-1 i MAF-2: Nieoczekiwana korelacja (jedna z dwóch podaje nieprawidłowe dane).
"Korelacja (współzależność, współwystępowanie) - czyli coś na coś wpływa, coś od czegoś zależy."
Ewentualne objawy:
Straty mocy
Możliwe przyczyny:
Brudny? dolot powietrza - może tutaj chodzi o lewe powietrze albo filtr do wymiany
Mass czujnik przepływu powietrza (G70) wadliwe
Mass czujnik przepływu powietrza 2 (G246) wadliwe
Możliwe rozwiązania:
Czyste powietrze/ wymiana filtra
Sprawdź czujnik przepływu powietrza (G70)
Sprawdź czujnik przepływu powietrza 2 (G246)
Sprawdź recyrkulacje spalin EGR
Sprawdź ciśnienie doładowania
Uwagi specjalne:
Wykonaj logi MAF (G70) vs MAF 2 (G246) w jeździe próbnej i porównaj wyniki.
Po skasowaniu błąd powraca?? Tutaj jest coś sensownego napisane na temat tego błędu co u Ciebie wyskoczył: http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=7698
"Korelacja (współzależność, współwystępowanie) - czyli coś na coś wpływa, coś od czegoś zależy."
Ewentualne objawy:
Straty mocy
Możliwe przyczyny:
Brudny? dolot powietrza - może tutaj chodzi o lewe powietrze albo filtr do wymiany
Mass czujnik przepływu powietrza (G70) wadliwe
Mass czujnik przepływu powietrza 2 (G246) wadliwe
Możliwe rozwiązania:
Czyste powietrze/ wymiana filtra
Sprawdź czujnik przepływu powietrza (G70)
Sprawdź czujnik przepływu powietrza 2 (G246)
Sprawdź recyrkulacje spalin EGR
Sprawdź ciśnienie doładowania
Uwagi specjalne:
Wykonaj logi MAF (G70) vs MAF 2 (G246) w jeździe próbnej i porównaj wyniki.
Po skasowaniu błąd powraca?? Tutaj jest coś sensownego napisane na temat tego błędu co u Ciebie wyskoczył: http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=7698