![]() |
![]() |
![]() |
[inne] Proszę o identyfikację zawieszenia
[inne] Proszę o identyfikację zawieszenia
Cześć. Zwracam się do Was z prośbą - dla Was to drobnostka a ja potrzebuje pewnej informacji.
Zbudowałem traję używając do budowy zawieszenia z A8.... Niestety oryginalne heble nie dają rady i muszę coś z tym zrobić .... Oponki mam dość szerokie - 335/35/17 i ich masa wirująca + masa traji gotuje tarcze .... Stąd pomysł na zmianę tarcz+zacisków od możliwie największej wersji A8
Stąd pytanie: od jakiego modelu, roku A8 mam zawieszenie ? Poniżej zdjęcia zawiasu Dziękuje za pomoc Rob
Zbudowałem traję używając do budowy zawieszenia z A8.... Niestety oryginalne heble nie dają rady i muszę coś z tym zrobić .... Oponki mam dość szerokie - 335/35/17 i ich masa wirująca + masa traji gotuje tarcze .... Stąd pomysł na zmianę tarcz+zacisków od możliwie największej wersji A8
Stąd pytanie: od jakiego modelu, roku A8 mam zawieszenie ? Poniżej zdjęcia zawiasu Dziękuje za pomoc Rob
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Rob_trike, łącznie zmieniany 1 raz.
Najprościej byłoby znaleźć jakiś numer części na którymkolwiek elemencie.
P.S. Zajebista maszynka, graty jeśli sam ją robiłeś
P.S. Zajebista maszynka, graty jeśli sam ją robiłeś

Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Re: Proszę o identyfikację zawieszenia
Ale tak właściwie to co ma rodzaj zawiasu do hamulców?Rob_trike pisze:... Stąd pomysł na zmianę tarcz+zacisków od możliwie największej wersji A8
Stąd pytanie: od jakiego modelu, roku A8 mam zawieszenie ? Poniżej zdjęcia zawiasu
Hamulce możesz sobie zrobić jakie chcesz.
Trzeba dobrać jakiś duży zacisk + duże tarcze + adapter do jarzm i będzie zrobione.
Jak chcesz mocne hamulce to od razu celuj w jakieś 4-tłoczkowe Brembo + duże tarcze np. 335x22mm
Przy takim projekcie zrobienie innych hamulców to raczej nie jest problem

* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Nie no, jasne. Ale to dalej nie ma nic wspólnego z samym zawieszeniemkrzychu22.p1i pisze:W tych 17" to nie nafika w wielkim zaciskiem i tarczą :p

* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Cześć Dzięki
To moja 4-ta zrobiona traja - sam dłubię w garażu
To uturbiona dwulitrówka
Niestety dobranie zacisków i tarcz to nie jest łatwa sprawa - ciasno i brak punktów do mocowania
Dodatkowo dość "wymyślne" mocowanie błotnika nie ułatwia sprawy...
Mam nowe tarcze z Golfa Vki - wentylowane i o odpowiedniej średnicy... Dobieram zaciski (od kolegi który ma złomowisko) i niestety wszystkie są za duże lub za "głęboko" siedzą punkty mocowania i nie zrobię adaptera
Pomyślałem że jak ustalę od czego to zawias to będę szukał gotowego zestawu z więszą tarcza i zaciskiem.... Dzięki za cynę: A6 C5 - więc szukam jakiegoś info w necie
danishow - tarcze oryginalne - udało mi się dopasować większe zaciski od .... fiata - niestety są tylko ciut większe
możesz zamieścić tu zdjęcia jak to wygląda? No i pytanko - czy zmiana samych tarcz ale zostawienie takich samych zacisków daje odczuwalny efekt?



Niestety dobranie zacisków i tarcz to nie jest łatwa sprawa - ciasno i brak punktów do mocowania

Mam nowe tarcze z Golfa Vki - wentylowane i o odpowiedniej średnicy... Dobieram zaciski (od kolegi który ma złomowisko) i niestety wszystkie są za duże lub za "głęboko" siedzą punkty mocowania i nie zrobię adaptera

Pomyślałem że jak ustalę od czego to zawias to będę szukał gotowego zestawu z więszą tarcza i zaciskiem.... Dzięki za cynę: A6 C5 - więc szukam jakiegoś info w necie
danishow - tarcze oryginalne - udało mi się dopasować większe zaciski od .... fiata - niestety są tylko ciut większe

Te adaptery zamontowałem u siebie w aucie dwa lata temu, seryjnie było 269x22 a teraz jest 330x22mm, różnica bardzo odczuwalna ...po pierwszej jeździe miałem wrażenie jakbym wyrzucał z tyłu kotwice. Poniżej foto adapterów:Rob_trike pisze:czy zmiana samych tarcz ale zostawienie takich samych zacisków daje odczuwalny efekt?
Dopiero co robiłem tył w pewnej przed-liftowej D2
Po fabrycznej tarczy 269x20mm zostało wspomnienie - zaszczepiłem inne zaciski + jarzma + adaptery + custom przewody hamulcowe i wszystko siadło pod tarcze 335x22mm stosowane fabrycznie w S8D3.
. ![Obrazek]()
![Obrazek]()
Przód oczywiście też został zmieniony - w miejsce fabrycznych tarcz 314x30mm przeszczepiłem zaciski od S8D3 pod tarcze 385x36mm również od S8D3.
Różnica w hamowaniu powinna być kolosalna
Sporo rzeczy da się zrobić - fabryczne hamulce, jak komuś nie wystarczają, z powodzeniem można zamienić na coś innego, większego, bardziej wydajnego
Po fabrycznej tarczy 269x20mm zostało wspomnienie - zaszczepiłem inne zaciski + jarzma + adaptery + custom przewody hamulcowe i wszystko siadło pod tarcze 335x22mm stosowane fabrycznie w S8D3.
Przód oczywiście też został zmieniony - w miejsce fabrycznych tarcz 314x30mm przeszczepiłem zaciski od S8D3 pod tarcze 385x36mm również od S8D3.
Różnica w hamowaniu powinna być kolosalna

Sporo rzeczy da się zrobić - fabryczne hamulce, jak komuś nie wystarczają, z powodzeniem można zamienić na coś innego, większego, bardziej wydajnego

* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-