części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 00 4.2PB/LPG ] Zaciski z D3 do D2

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
Awatar użytkownika
Pepek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 660
Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
Moje auto: S8 D5
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Przemek
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: Pepek » 22 kwie 2018, 00:06

CINEK pisze:dice111, masz dystanse, ze upchałeś 275 oponę ?
Informacyjnie ;) , na żyletkę ze zwrotnicą i należy zapomnieć o stosowaniu wzmacnianych końcówek drążka (typu MeyleHD i klonów jeśli takowe w przyrodzie występują).
A odnośnie koloru zacisków, opierdzieliłem z brudu szczotką drucianą i tyle :)
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.

ernesto

Post autor: ernesto » 22 kwie 2018, 16:42

W moim przypadku troszkę to trwało ale w końcu siadło 360

Ogólnie dzięki Krzychowi udało się zdobyć zwrotnice od 2.5 ewentualnie 3.3 TDI
Krótki wypust zwrotnic żeliwnych na mały stożku pod wahacze PreFL.

Troszkę czasu to trwało i po dojechaniu złomu do końca czas zacząć robote.

Gruz marki Gruz dojechany do granic możliwości
[center]ObrazekObrazek

ObrazekObrazek

ObrazekObrazek
[/center]
Nowe zwrotnice zostały wyczyszczone i umalowane

[center]ObrazekObrazek

ObrazekObrazek
[/center]
W między czasie zaciski też zmieniły kolor na pedalski :D

[center]ObrazekObrazek

ObrazekObrazek

Obrazek
[/center]
Do nowych zwrotnic doszły nowe łożyska które są wprasowywane a nie przykręcane razem z piastą jak to jest w przypadku liftowych.
[center]ObrazekObrazek[/center]

Całą akcja trwałą troszkę czasu, coś tam doleciało z patyczków, nowy przegub
[center]
ObrazekObrazek

ObrazekObrazek

Obrazek
[/center]
I finalnie tak to wyszło

[center]ObrazekObrazek

Obrazek[/center]

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 22 kwie 2018, 20:26

Gitara ;)

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 22 kwie 2018, 21:40

Pepek pisze:Informacyjnie , na żyletkę ze zwrotnicą i należy zapomnieć o stosowaniu wzmacnianych końcówek drążka (typu MeyleHD
dokładnie tak. Ja mam wzmacniane końcówki RTSa, których drążek nie jest zalany w gumie tylko są całe metalowe i mają ponoć lepszy / mocniejszy sworzeń.
to nie jest zwykły napęd...to

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 23 kwie 2018, 20:03

Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 23 kwie 2018, 20:55

pb41ns pisze:O takiej końcówce mówicie?
dokładnie o takich...
to nie jest zwykły napęd...to

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 23 kwie 2018, 20:57

Będę testować wkrótce - takie końcówki dedykowane są do A6/S6 C5 v8, A6 C6 i wiele innych :)
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 24 kwie 2018, 00:48

Te niby wzmacniane ch za przeproszeniem daja na PL drogach, jedyne, ktore pare lat mi wytrzymywaly to Lemforder.
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 24 kwie 2018, 18:32

NO zobaczymy, postestujemy i damy znac. Jak na razie ze zwyklymi koncowkami typu meyle czy rts nie mam dobrego doswiadczenia. A obecnie i lemförder obecnie podupadł na jakości <bezradny>
to nie jest zwykły napęd...to

ernesto

Post autor: ernesto » 26 kwie 2018, 08:44

Mi Kamoka wytrzymała 60 tyś :D

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 08 maja 2018, 10:45

No co Ty gadasz. Jak lemforder podupadl :) Końcówki lemfordera wstawione u mnie 2 lata temu. Przejechane na nich po naszych drogach 70k km. Sztywne są jak przed montażem (sprawdzałem w ten weekend bo wahacze akurat wymienialem)
CINEK pisze:NO zobaczymy, postestujemy i damy znac. Jak na razie ze zwyklymi koncowkami typu meyle czy rts nie mam dobrego doswiadczenia. A obecnie i lemförder obecnie podupadł na jakości <bezradny>
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Awatar użytkownika
Judo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 242
Rejestracja: 09 sty 2011, 22:07
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: Judo » 12 maja 2018, 08:41

Panowie serdeczna prośba, czy dysponuje ktoś rysunkiem technicznym aby wykonać dystanse między piaste a tarcze 17 mm, moje stare puściły na paru otworach na śruby i po ostatniej zmianie tarcz i klocków, nie jest idealnie w szczególności przy hamowaniu z większych prędkości, a nie chce zajechać nowych tarcz.Niestety nie mam możliwości na przymiarki i postój auta a chce pilnie nowe dystanse zrobić.Z góry dziękuję

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 18 maja 2018, 21:16

Hej. Czy osłony mają być założone tak, jak na zdjęciu? Faktycznie nie pasuje górna śruba, a dolną trzeba nieco rozpiłować.


EDIT: Dolnej nie trzeba rozpiłowywać. Jedynie trzeba przerobić górny otwór w osłonie. reszta pasuje na lekki wcisk. Już jestem po swapie z jednej strony. Chwila przed założeniem koła bezcenna - wejdzie, czy nie wejdzie? ;) Weszło :) Na razie tarcze i klocki używki (na czas testów), ale wygląda na to, że wszystko jest OK, więc wkrótce zmiana kompletu na nowy.

Konstrukcja zacisku jest wreszcie zrobiona z głową. Sposób uszczelnienia tłoczków, zwłaszcza osłony przeciwpyłowe, to wreszcie bezproblemowe rozwiązanie. Sam tłoczek i cylinder w zacisku pokryte są czymś śliskim (coś jak lakier), podczas gdy w starych był goły metal. Wahałem się chwilę, czy zostawić stare uszczelnienia, czy dać nowe, ale w końcu założyłem nowe (choć stare wyglądały bardzo dobrze). Zobaczymy, jak to się sprawdzi.

Musiałem dorobić ze starego mocowania uchwyt do przewodów od czujników. Przykręciłem go pod uchwytem z tyłu zwrotnicy i przewód układa się jak w oryginale.

Sam przewód hamulcowy elastyczny pasuje po zeszlifowaniu jednego wypustku. Nieco inaczej się układa (bardziej pod kątem, a nie w pionie), ale tak chyba ma być. Przewód sztywny przy zacisku dałem od razu nowy (miedź 30cm M10x1 po obu stronach).

Fajnie heble wyglądają w 17 calowej feldze - wypełniają całą przestrzeń :)

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 25 maja 2018, 18:24

a od czego osłony pasują? ja cały czas mam ori ale przydało by sie zmienić
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 25 maja 2018, 20:13

pb41ns pisze:a od czego osłony pasują?
od D3 bierzesz przednie osłony od V8, dorabiasz jeden otwór i tyle ;)
to nie jest zwykły napęd...to

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl