Hej. Czy osłony mają być założone tak, jak na zdjęciu? Faktycznie nie pasuje górna śruba, a dolną trzeba nieco rozpiłować.
EDIT: Dolnej nie trzeba rozpiłowywać. Jedynie trzeba przerobić górny otwór w osłonie. reszta pasuje na lekki wcisk. Już jestem po swapie z jednej strony. Chwila przed założeniem koła bezcenna - wejdzie, czy nie wejdzie?
Weszło
Na razie tarcze i klocki używki (na czas testów), ale wygląda na to, że wszystko jest OK, więc wkrótce zmiana kompletu na nowy.
Konstrukcja zacisku jest wreszcie zrobiona z głową. Sposób uszczelnienia tłoczków, zwłaszcza osłony przeciwpyłowe, to wreszcie bezproblemowe rozwiązanie. Sam tłoczek i cylinder w zacisku pokryte są czymś śliskim (coś jak lakier), podczas gdy w starych był goły metal. Wahałem się chwilę, czy zostawić stare uszczelnienia, czy dać nowe, ale w końcu założyłem nowe (choć stare wyglądały bardzo dobrze). Zobaczymy, jak to się sprawdzi.
Musiałem dorobić ze starego mocowania uchwyt do przewodów od czujników. Przykręciłem go pod uchwytem z tyłu zwrotnicy i przewód układa się jak w oryginale.
Sam przewód hamulcowy elastyczny pasuje po zeszlifowaniu jednego wypustku. Nieco inaczej się układa (bardziej pod kątem, a nie w pionie), ale tak chyba ma być. Przewód sztywny przy zacisku dałem od razu nowy (miedź 30cm M10x1 po obu stronach).
Fajnie heble wyglądają w 17 calowej feldze - wypełniają całą przestrzeń