części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 96 4.2PB/LPG ] Swap.

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 01 lip 2017, 17:01

pepi pisze:każdy automat padnie to tylko kwestia czasu :]
to fakt!, ale... Mam zywy dowod na to ze jak sie o asb dba to posluzy dlugie lata. Np w Oplu Verctra A 1,8 benzyna 91' w automacie...Wujek mojej zony kupil go od Niemca i po ponad 20 latach go zezlomowal bo juz rdza to auto zjadla. Automat natomiast dziala do ostatniego dnia bez jednej naprawy. To samo kolega w A6 C5 z 97' do tej pory nic nie robil a autku stuknelo 20 lat...

wiec to ze "każdy automat padnie to tylko kwestia czasu" mozna tez odniesc do manuali ;)

Powtorze raz jeszcze siebie i Damiana w 4 slowach " Jak dbasz tak masz".

Ludziska kupuja A8 jak sie da najtaniej a potem dziwota ze koszta utrzymania przerastaja cene wartosci auta <faktycznie> zarzynaja te auta co chwile "no bo przecie 300 koni to musi latac", nie pilnujac regularnego serwisu a potem powstaja wlasnie takie tematy rozpaczy na automatem i przekonywaniu ze gała jest lepsza a lewa łydka w korkach wcale nie boli :D <cicho>
to nie jest zwykły napęd...to

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 02 lip 2017, 08:23

w naszych kutrach te automaty są nie udane dziwi mnie jedno są też w BMW
I TAM PADAJĄ MARGINALNIE :]
a8 dzielimy na przed naprawą lub po naprawie to chyba najbardziej boli jak padnie
Ja raz zmieniłem automat i w moim przypadku kupilem go za 500 pln :]
i był niby po naprawie i służył dzielnie
Ale przerobiłem a6 4,2 na manual gościowi i pośmigałem parę dni tamtym
i załamałem się .
Wsiadam w auto swoje i szok coś wyje ślizga się i nie jedzie ...
A co do automatów przy mniejszych silnikach potrafią życz dłużej
Np w scorpio jednym z moich skrzynia padła przy 450 tys to znaczy pompa oleju padła bo skrzynia miała się dobrze tylko zobaczyłem to jak już ją na złom rozebrałem można było od pompy a nie od środka . <bezradny>

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 02 lip 2017, 17:20

Moja skrzynka też jeszcze chodzi, też pykło już 410000 km a lekko nie ma. Co prawda wymieniałem już konwerter i robiłem rewizje jak była poza autem ale żadnych remontów. Wcześniej czy później i tak padnie ale po co zawczasu się tym przejmować <faktycznie>

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 02 lip 2017, 18:32

Problem w tym, że manual raczej nie padnie na wakacjach 2000km od domu, a jeśli już, to da znać wcześniej. Automat lubi robić niespodzanki ;)

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 02 lip 2017, 19:05

krisker pisze:Problem w tym, że manual raczej nie padnie na wakacjach 2000km od domu
krisker, nie siej zamętu ...poza automatem czy też manualem jest jeszcze kilkadziesiąt innych podzespołów w aucie które niespodziewanie mogą uziemić auto będąc na wakacjach <faktycznie>

VAGowner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 607
Rejestracja: 12 sty 2016, 21:52
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: VAGowner » 04 lip 2017, 23:10

Za cenę kompletu uszczelnień do automatu będzie miał drugą skrzynię manualną :)

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 04 lip 2017, 23:58

VAGowner, elektryczna szczoteczka do zębów też jest bardziej podatna na uszkodzenia niż zwykła a mimo wszystko większość ludzi wybiera elektryczne, dlaczego? ...bo są wygodniejsze w użyciu.
Podobnie jest ze skrzyniami, jeden lubi machać gałą a drugi woli położyć wolną rękę na "kolanie" żony ;)

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 05 lip 2017, 19:22

powiedział co wiedział :P
wiadomo że skrzynie manualne są lepsze
lecz nie aż tak wygodne
I tu może koniec tego tematu jak ktoś lubi zrobić raz i dobrze i pewnie kosztem, wygody to niech przerabia ,
Albo remontuje automat kto bogatemu zabroni

j3drek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 185
Rejestracja: 22 sty 2015, 18:15
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: j3drek » 07 lip 2017, 23:06

pepi pisze:kolego nie pchaj się w automat
bo to tylko wygoda i tyle
To ja z przekładką poleciałem zdecydowanie po taniości :]
W a6 4,2 gość kupił przekładkę 2 tys i z kołem były jazdy ale kupił koło sztywne valeło za około 2 tys dawałem link na alledrogo
Moja przekładka wyszła mnie ze tyle

Skrzynia 500
koło i sprzęgło 200
tokarz 50
wybierak 100
most 100
wał i półosie strugałem sam
pedały i pompa 100zł
a reszta to tylko praca
A jak poradziłeś sobie z elektroniką? masz preFL? czy FL?
Życie jest zbyt krótkie by jeździć dieslem ;)
https://www.youtube.com/watch?v=61vgHeGrZ9M

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 08 lip 2017, 22:32

polift
normalnie tu zostawiło się tu spieło aby rozrusznik był
i wsteczny

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl