Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl Sklep Motostacja


[ - ] RS8 D3 - projekt czas zacząć

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
ODPOWIEDZ
jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1763
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

Post autor: jordan233 » 14 mar 2015, 23:36

K...a. szkoda projektu... Mam nadzieję że reanimujesz maszynę.Powodzenia

SENTENZA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 125
Rejestracja: 30 maja 2014, 20:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: SENTENZA » 17 mar 2015, 12:30

jordan233 pisze:K...a. szkoda projektu... Mam nadzieję że reanimujesz maszynę.Powodzenia
Reanimuje :) będzie AQF i jedno turbo. (...)



Ogłoszenia w odpowiednim dziale.
Ostatnio zmieniony 17 mar 2015, 16:00 przez SENTENZA, łącznie zmieniany 1 raz.
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 17 mar 2015, 13:25

SENTENZA pisze:Reanimuje :) będzie AQF i jedno turbo.
Szkoda że nie wyszło ale fajnie że nie odpuszczasz tematu.


SENTENZA, wrzuć mi na PW wiadomość.




Edytowałem.
Ostatnio zmieniony 17 mar 2015, 16:02 przez FOSS, łącznie zmieniany 2 razy.
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

olozwirski
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 73
Rejestracja: 14 paź 2012, 20:18
Lokalizacja: wkz

Post autor: olozwirski » 20 mar 2015, 13:14

Szkoda, jak to mówią, co cie nie zabije to cie wzmocni.
Jakie ma być turbo?
Narazie czytam

SENTENZA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 125
Rejestracja: 30 maja 2014, 20:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: SENTENZA » 20 mar 2015, 13:39

olozwirski pisze:Jakie ma być turbo?
Takie: http://performance.k64.pl/godzilla-t100 ... -p-56.html
AR 1.0
Taka podróbka Garretta za 8kpln.
Będzie w stanie utrzymać boost do końca obrotomierza.
Na tych turbo k04 był moment od 3500rpm i spadał. Nie warto było dokręcać do odcinki, lepiej było zmienić bieg wcześniej - dawało to lepsze rezultaty. Na tym turbo jak wskoczy moment to powinien być utrzymywany do końca obrotomierza. Linia prosta na wykresie. Zobaczymy jak wyjdzie :)

P.S. Szukam silnika AQF. Jakby ktoś miał (na sprzedanie oczywiśćie :P ), lub znał kogoś kto ma to niech mi na pw napisze.
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...

olozwirski
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 73
Rejestracja: 14 paź 2012, 20:18
Lokalizacja: wkz

Post autor: olozwirski » 21 mar 2015, 18:53

W końcu będzie mocna turbobenzyna nie diesel.
Narazie czytam

Awatar użytkownika
emil
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 78
Rejestracja: 03 mar 2011, 08:20
Lokalizacja: wlkp

Post autor: emil » 21 mar 2015, 21:18

olozwirski pisze:W końcu będzie mocna turbobenzyna nie diesel.
Raczej turbogaz <hehe>

SENTENZA
Po uja tuningowałeś auto w postaci LPG?

jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1763
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

Post autor: jordan233 » 21 mar 2015, 22:00

emil pisze:
olozwirski pisze:W końcu będzie mocna turbobenzyna nie diesel.
Raczej turbogaz <hehe>

SENTENZA
Po uja tuningowałeś auto w postaci LPG?
A przypadkiem na LPG niema większych możliwości ? Większa ilość oktanów.

Dobrze że kolega SENTENZA poszedł również w LPG,tyle że musi być naprawdę dobrze zestrojony żeby hulało jak należy.

SENTENZA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 125
Rejestracja: 30 maja 2014, 20:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: SENTENZA » 21 mar 2015, 22:02

emil pisze: SENTENZA
Po uja tuningowałeś auto w postaci LPG?
Dla oszczędności? Chciałem mieć szybką limuzyne co tanio jeździ? Gdybym nie patrzył na spalanie kupiłbym W12. Po przeróbce palił mi 22 pb :) i podobnie lpg :) gdyby się nie rozleciał byłoby to dobre posunięcie :) gdyby...
nadal jestem za lpg tylko teraz jestem bogatszy o kilka lekcji.
lpg jest zakładane po to żeby jeździć oszczędnie... i tak trzeba jeździć na lpg. nie wolno myśleć, że lpg = pb i można tak samo traktować auto na lgp jak na pb. gdybym zastosował się do tego wcześniej prawdopodobnie by się nic nie stało. gdybym...
większość czasu jeżdżę normalnie.
do 200km/h można sobie dać na lpg raz na jakiś czas np. przy wyprzedzaniu, żeby teraz nie wpadać w drugą skrajność, że chce sobie kogoś wyprzedzić to zmieniam na pb - nie ma takiej potrzeby (pod warunkiem, że to prędkości do ok 200km/h i na chwilę).
a nie tak jak ja podłoga 270km/h i to przez kilkanaście minut.
jordan233 pisze: A przypadkiem na LPG niema większych możliwości ? Większa ilość oktanów.
większa liczba oktanów pozwala na ustawienie ostrzej wałków. ale ogólna liczba masowa jest mniejsza, a to ona decyduje o mocy. dlatego standardowe auto np. wolnossące 4.2 będzie lepiej jeździć nawet na pb 95 niż na lpg. niewiele co prawda ok 3%, ale zawsze coś.
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...

peter22
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 45
Rejestracja: 02 kwie 2015, 08:43
Lokalizacja: Łódż

Post autor: peter22 » 20 kwie 2015, 16:54

nie ma co się zamartwiać , tylko dążyć alej o postawionego sobie celu.
Ja też jako pierwszy wsadziłem do a6 c6 2.0 tdi quattro i auto śmiga , fakt że toche kasy poszło bo przecierałem szlak. Teraz spredaje a6 i szukam d3 do której też będę chciał z czasem wsadzić turbo . Pozdrawiam i kibicuję projektowi

JIMM

Post autor: JIMM » 20 kwie 2015, 18:30

SENTENZA pisze:
nie rozumię w czym przeszkadza LPG podczas szybkiej jazdy....możesz to jakoś wytłumaczyć <niewiem>

Gość

Post autor: Gość » 20 kwie 2015, 20:49

Ciekawe że u mnie ABZ i jeden max wytrzymał pół godziny jazdy 240-270 i nic sie nie sypło.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 20 kwie 2015, 22:41

SENTENZA pisze:podłoga 270km/h i to przez kilkanaście minut.
tak z ciekawosci...gdzies Ty jechał 270km/h przez kilkanaście minut ??? Pomijajc fakt wąskich, dwupasmowych autostrad czy dróg expresowych to nawet pod względem konstrukcyjnym (kąta skrętu i nachylenia drogi) ciężko w PL znalesc taki odcinek drogi gdzie można roz bujać auto do takiej prędkosci i utrzymać ją przez tyle czasu... <niewiem>
to nie jest zwykły napęd...to

r4q
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 228
Rejestracja: 18 lis 2013, 19:53
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: r4q » 21 kwie 2015, 18:52

martin_rs4 nie wiem gdzie dokładnie SENTEZNA śmigał (obwodnica Wrocka chyba albo czegoś na W z tego co kojarze było gdzieś wcześniej, ktoś nawet pisał, że chyba właśnie go widział bo coś przemknęło jak szalone ale to niech SENTENZA sam zweryfikuje :P)

ale z własnego doświadczenia to na drodze S3 w trasie Lubin-Szczecin miałem przez dobre pół godziny 250-280 na zegarze... tempomat na 250 a jak coś się wlekło to dociskałem trochę :P

Oczywiście dla bezpieczeństwa własnego i portfela nie polecam!
(chociaż czarna Insygnia grasująca w tym rejonie leci tylko 250 :P)

podejrzewam, że kolega z tych 270 to zwalniał czasem do np 200 ale potem spowrotem but w podłogę i ile turbina dała :)

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 21 kwie 2015, 19:44

r4q pisze: ktoś nawet pisał, że chyba właśnie go widział bo coś przemknęło jak szalone ale to niech SENTENZA sam zweryfikuje :P )
tak to ja go widzialem wtedy na obwodnicy i musze przyznac ze rakieta była :D

dobrze wiedziec ze są takie odcinki w PL... <amasz>
to nie jest zwykły napęd...to

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe Motostacja.pl części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl