Jak dla mnie to poszli grubo ale chyba nie w tym kierunku co trzeba

Te turbiny w przodu silnika jakoś mnie nie przekonują... wydaje mi się, że można to spokojnie inaczej ogarnąć... ale trzeba znać to auto
Jak już ktoś wspomniał... mała stłuczka i cały projekt idzie się trącać.
Noi te rury idące w dół pod miskę olejową... do takiego projektu pasuje ładne koło i lekka gleba ale weź tu panie zrób glebę z tymi rurami.
A heble.... czyżby fabryczne?...
I jak dla mnie brakuje tu kilku smaczków estetycznych....
- zderzak przedni został zwykły.... a skoro na błotnikach tak dumnie siedzi V10 to zderzak obowiązkowo powinien być eSkowy
- rury w zderzaku, jak Drago zauważył, naprawdę średnio się prezentują
- wydech.... wiem, zboczony jestem ale jak dla mnie, szczególnie przy takim projekcie, 2x2 powinno być obowiązkowo
- V10 na błotnikach moim zdaniem straszna lipa.... skoro ma V8BiT to aż prosi się aby założyć tam oryginalny znaczek V8T z nowej S8 czy S6 czy innego modelu.... jest przecież dostępny oryginalny, nic nie trzeba rzeźbić... i nie tylko dawało by do myślenia ale korelowało by również z tym co siedzi pod maską
Noi ta profi hamownia u Wojtka J.... skąd oni wzięli 4.2V8 345KM??...
A potem ta gadka, że "nie trzyma serii" a po wykresach widać, że to bardzo blisko serii jest
Oczywiście fajnie, że ktoś ogarnął taki projekt i chętnie poznałbym auto na żywo... ale szkoda, że nie zrobiono tego jakoś kompleksowo. Moim zdaniem zabrakło osoby która spojrzała by na to trochę szerzej
