![]() |
![]() |
![]() |
[ - ] RS8 D3 - projekt czas zacząć
- Gabriel
- Super Klubowicz
- Posty: 779
- Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
- Lokalizacja: śląskie/Rybnik
No tak, ale W Twoim przypadku podnoszenie mocy silnika w aucie, jak domniemam, również jest to gra nie warta świeczki. Dlatego, uważam że powinieneś się wypowiedzieć w temacie o eco driving'u, Bo w tym temacie, przewody w stalowym oplocie, są jak najbardziej na miejscu i to nie powinno podlegać jakiejkolwiek dyskusji <hehe>
-
- Super Klubowicz
- Posty: 692
- Rejestracja: 23 lis 2010, 16:02
- Lokalizacja: Mazowieckie
100% prawdy, a koszt smieszny przy takich modyfikacjach...Gabriel pisze:No tak, ale W Twoim przypadku podnoszenie mocy silnika w aucie, jak domniemam, również jest to gra nie warta świeczki. Dlatego, uważam że powinieneś się wypowiedzieć w temacie o eco driving'u, Bo w tym temacie, przewody w stalowym oplocie, są jak najbardziej na miejscu i to nie powinno podlegać jakiejkolwiek dyskusji <hehe>
Znam kupe ludzi ktorzy robia po 300+ 400+ i im seryjne hamulce wystarczaja, poki nie trzeba maski zderzaka i pasa przedniego zmieniac



Mialem sporo mocnych aut co takie 4.2 bit zjadaja na sniadanie i powiem ze hamulec to podstawa zabawy.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Nie rozcinałem wężyka aby to sprawdzić tylko nacinałem wierzchnią warstwę i na 100% jest w środku wężyka gęsty oplot z materiału albo stali. To samo ma się w wężykach z D2.michalwruszak pisze:Dworek pisze:Jeśli przewody gumowe są nowe, to są OK, ale jeśli guma zaczyna się starzeć, może i faktycznie ich puchnięcie ma wpływ na siłę hamowania. Jeśli przewody w oplocie są zbudowane tak to może i faktycznie poprawia to charakterystykę układu hamulcowego.
Michalwruszczak, skąd wiesz, że fabryczne przewody są zbrojone?
Rozmawialem kiedyś z krzychu22.p1i i on tak cos wspominal ze przednie są zbrojone jak wymienial u siebie zacisk na S8 D3 , sam nie badałem i nie sprawdzałem , rysunek także nie sugeruje na 100% ze są zbrojone dlatego pisałem ze na 99%
Na ostatniej stronie tego tematu krzysiek pisał o przewodach - http://www.a8team.pl/d2-all-swap-hamulc ... 027,75.htm
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1763
- Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
- Lokalizacja: GBY
-
- Forum Audi A8
- Posty: 125
- Rejestracja: 30 maja 2014, 20:48
- Lokalizacja: Wrocław
Być może powinienem. Fakt że wybrałem auto z silnikiem nadającym się do LPG o czymś świadczy. W tej samej cenie mogłem kupić mocniejszy FSI i młodszy rocznik. Świadomie kupiłem silnik z potencjałem. Z góry widziałem że będę dokładał dmuchawki.Gabriel pisze:No tak, ale W Twoim przypadku podnoszenie mocy silnika w aucie, jak domniemam, również jest to gra nie warta świeczki. Dlatego, uważam że powinieneś się wypowiedzieć w temacie o eco driving'u, Bo w tym temacie, przewody w stalowym oplocie, są jak najbardziej na miejscu i to nie powinno podlegać jakiejkolwiek dyskusji <hehe>
Koszt śmieszny... zawsze można podokładać coś za parę stów i będzie to koszt śmieszny. Ale po podsumowaniu jednak się nazbiera.aro51 pisze: 100% prawdy, a koszt smieszny przy takich modyfikacjach...
Znam kupe ludzi ktorzy robia po 300+ 400+ i im seryjne hamulce wystarczaja, poki nie trzeba maski zderzaka i pasa przedniego zmieniac![]()
![]()
![]()
Mialem sporo mocnych aut co takie 4.2 bit zjadaja na sniadanie i powiem ze hamulec to podstawa zabawy.
P.S. Gratuluje aut zjadających na śniadanie 4.2 biturbo

Jak widać temat zamknięty bo 4.2 ma stalowy oplot.
Wracając do tematu mała aktualizacja przodu.
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
- FOSS
- Super Klubowicz
- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
ŁoŁ, czyżby belka zderzaka wyleciała czy będzie inaczej zamocowana?SENTENZA pisze:Wracając do tematu mała aktualizacja przodu.
Będzie niezły kocur z tego auta <tjaa>
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Forum Audi A8
- Posty: 125
- Rejestracja: 30 maja 2014, 20:48
- Lokalizacja: Wrocław
Tak dokładnie. To co widać to już jest belko-dolotFOSS pisze: ŁoŁ, czyżby belka zderzaka wyleciała czy będzie inaczej zamocowana?


Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
-
- Forum Audi A8
- Posty: 125
- Rejestracja: 30 maja 2014, 20:48
- Lokalizacja: Wrocław
Nie. Ryj zostaje mały, ale zalaminowany na czarno. Tylko CCCO jest srebrne. Wg. mnie nie ma sensu zmieniać. Jeszcze gdyby chodziło o sam zderzak. Ale to lampy i maska... Zmiana na duży ryj to prawie tyle kasy co projekt RS8raftor pisze:a robisz duży ryj ? ala s8?


Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
nie no nie jest tak źle sam sie przymierzam do zmiany na polift z grilem s8 to koszta znośne
lampy 2 k(ale mozna taniej np same szkła od angola) maska 2k zderzak z grilem 2k reszta pewnie tez 1,5k (malowanie i duperele) robota po mojej stronie
7-8k i to tak licza z dużą górką bo czasami mozna wyrwac cos z jakims małym defektrm za grosze lampy z połamanymi mocowaniami a i ta tylko klosze sa potrzebne , zderzak z wyrwanym zaczepem , maska z wgniotką
oczywiście stare graty na sprzedaż to tez pare zł by było 2-3tys
wiadomo przód to tez kwestia gustu , ostatnio sam sie zastanawiam który mi sie bardziej podoba ;p
lampy 2 k(ale mozna taniej np same szkła od angola) maska 2k zderzak z grilem 2k reszta pewnie tez 1,5k (malowanie i duperele) robota po mojej stronie
7-8k i to tak licza z dużą górką bo czasami mozna wyrwac cos z jakims małym defektrm za grosze lampy z połamanymi mocowaniami a i ta tylko klosze sa potrzebne , zderzak z wyrwanym zaczepem , maska z wgniotką
oczywiście stare graty na sprzedaż to tez pare zł by było 2-3tys
wiadomo przód to tez kwestia gustu , ostatnio sam sie zastanawiam który mi sie bardziej podoba ;p
-
- Forum Audi A8
- Posty: 125
- Rejestracja: 30 maja 2014, 20:48
- Lokalizacja: Wrocław
Tak panowie wygląda przewodzik od S8 D2 Lift, w środku zbrojony jest materiałem.krzychu22.p1i pisze:Nie rozcinałem wężyka aby to sprawdzić tylko nacinałem wierzchnią warstwę i na 100% jest w środku wężyka gęsty oplot z materiału albo stali. To samo ma się w wężykach z D2.michalwruszak pisze:Dworek pisze:Jeśli przewody gumowe są nowe, to są OK, ale jeśli guma zaczyna się starzeć, może i faktycznie ich puchnięcie ma wpływ na siłę hamowania. Jeśli przewody w oplocie są zbudowane tak to może i faktycznie poprawia to charakterystykę układu hamulcowego.
Michalwruszczak, skąd wiesz, że fabryczne przewody są zbrojone?
Rozmawialem kiedyś z krzychu22.p1i i on tak cos wspominal ze przednie są zbrojone jak wymienial u siebie zacisk na S8 D3 , sam nie badałem i nie sprawdzałem , rysunek także nie sugeruje na 100% ze są zbrojone dlatego pisałem ze na 99%
Na ostatniej stronie tego tematu krzysiek pisał o przewodach - http://www.a8team.pl/d2-all-swap-hamulc ... 027,75.htm