Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl Sklep Motostacja


[ - ] RS8 D3 - projekt czas zacząć

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 21 gru 2014, 20:30

No tak, ale W Twoim przypadku podnoszenie mocy silnika w aucie, jak domniemam, również jest to gra nie warta świeczki. Dlatego, uważam że powinieneś się wypowiedzieć w temacie o eco driving'u, Bo w tym temacie, przewody w stalowym oplocie, są jak najbardziej na miejscu i to nie powinno podlegać jakiejkolwiek dyskusji <hehe>

aro51
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 692
Rejestracja: 23 lis 2010, 16:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: aro51 » 21 gru 2014, 21:36

Gabriel pisze:No tak, ale W Twoim przypadku podnoszenie mocy silnika w aucie, jak domniemam, również jest to gra nie warta świeczki. Dlatego, uważam że powinieneś się wypowiedzieć w temacie o eco driving'u, Bo w tym temacie, przewody w stalowym oplocie, są jak najbardziej na miejscu i to nie powinno podlegać jakiejkolwiek dyskusji <hehe>
100% prawdy, a koszt smieszny przy takich modyfikacjach...

Znam kupe ludzi ktorzy robia po 300+ 400+ i im seryjne hamulce wystarczaja, poki nie trzeba maski zderzaka i pasa przedniego zmieniac :D :D :D

Mialem sporo mocnych aut co takie 4.2 bit zjadaja na sniadanie i powiem ze hamulec to podstawa zabawy.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 21 gru 2014, 23:40

michalwruszak pisze:
Dworek pisze:Jeśli przewody gumowe są nowe, to są OK, ale jeśli guma zaczyna się starzeć, może i faktycznie ich puchnięcie ma wpływ na siłę hamowania. Jeśli przewody w oplocie są zbudowane tak to może i faktycznie poprawia to charakterystykę układu hamulcowego.

Michalwruszczak, skąd wiesz, że fabryczne przewody są zbrojone?

Rozmawialem kiedyś z krzychu22.p1i i on tak cos wspominal ze przednie są zbrojone jak wymienial u siebie zacisk na S8 D3 , sam nie badałem i nie sprawdzałem , rysunek także nie sugeruje na 100% ze są zbrojone dlatego pisałem ze na 99% :)

Na ostatniej stronie tego tematu krzysiek pisał o przewodach - http://www.a8team.pl/d2-all-swap-hamulc ... 027,75.htm
Nie rozcinałem wężyka aby to sprawdzić tylko nacinałem wierzchnią warstwę i na 100% jest w środku wężyka gęsty oplot z materiału albo stali. To samo ma się w wężykach z D2.

jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1763
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

Post autor: jordan233 » 22 gru 2014, 09:55

SENTENZA bardzo mi się takie podnoszenie mocy podoba:),jestem ciekaw efektu końcowego,oby wszystko się udało. <brawo2>

SENTENZA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 125
Rejestracja: 30 maja 2014, 20:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: SENTENZA » 22 gru 2014, 10:16

Gabriel pisze:No tak, ale W Twoim przypadku podnoszenie mocy silnika w aucie, jak domniemam, również jest to gra nie warta świeczki. Dlatego, uważam że powinieneś się wypowiedzieć w temacie o eco driving'u, Bo w tym temacie, przewody w stalowym oplocie, są jak najbardziej na miejscu i to nie powinno podlegać jakiejkolwiek dyskusji <hehe>
Być może powinienem. Fakt że wybrałem auto z silnikiem nadającym się do LPG o czymś świadczy. W tej samej cenie mogłem kupić mocniejszy FSI i młodszy rocznik. Świadomie kupiłem silnik z potencjałem. Z góry widziałem że będę dokładał dmuchawki.
aro51 pisze: 100% prawdy, a koszt smieszny przy takich modyfikacjach...

Znam kupe ludzi ktorzy robia po 300+ 400+ i im seryjne hamulce wystarczaja, poki nie trzeba maski zderzaka i pasa przedniego zmieniac :D :D :D

Mialem sporo mocnych aut co takie 4.2 bit zjadaja na sniadanie i powiem ze hamulec to podstawa zabawy.
Koszt śmieszny... zawsze można podokładać coś za parę stów i będzie to koszt śmieszny. Ale po podsumowaniu jednak się nazbiera.
P.S. Gratuluje aut zjadających na śniadanie 4.2 biturbo :)

Jak widać temat zamknięty bo 4.2 ma stalowy oplot.

Wracając do tematu mała aktualizacja przodu.
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 22 gru 2014, 10:58

SENTENZA pisze:Wracając do tematu mała aktualizacja przodu.
ŁoŁ, czyżby belka zderzaka wyleciała czy będzie inaczej zamocowana?

Będzie niezły kocur z tego auta <tjaa>
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

SENTENZA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 125
Rejestracja: 30 maja 2014, 20:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: SENTENZA » 22 gru 2014, 11:40

FOSS pisze: ŁoŁ, czyżby belka zderzaka wyleciała czy będzie inaczej zamocowana?
Tak dokładnie. To co widać to już jest belko-dolot :) Przez co właśnie się przedłuża. Bo trzeba zamontować klakson, uchwyt na radar od ACC itp... To co miałem w głowie obmyślając ten projekt nijak się ma do tego co trzeba było zrobić :)
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...

Motostacja

Post autor: Motostacja » 22 gru 2014, 15:11

a robisz duży ryj ? ala s8?

SENTENZA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 125
Rejestracja: 30 maja 2014, 20:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: SENTENZA » 22 gru 2014, 15:25

raftor pisze:a robisz duży ryj ? ala s8?
Nie. Ryj zostaje mały, ale zalaminowany na czarno. Tylko CCCO jest srebrne. Wg. mnie nie ma sensu zmieniać. Jeszcze gdyby chodziło o sam zderzak. Ale to lampy i maska... Zmiana na duży ryj to prawie tyle kasy co projekt RS8 :) dla mnie wybór jest prosty :)
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...

Motostacja

Post autor: Motostacja » 22 gru 2014, 17:14

nie no nie jest tak źle sam sie przymierzam do zmiany na polift z grilem s8 to koszta znośne
lampy 2 k(ale mozna taniej np same szkła od angola) maska 2k zderzak z grilem 2k reszta pewnie tez 1,5k (malowanie i duperele) robota po mojej stronie

7-8k i to tak licza z dużą górką bo czasami mozna wyrwac cos z jakims małym defektrm za grosze lampy z połamanymi mocowaniami a i ta tylko klosze sa potrzebne , zderzak z wyrwanym zaczepem , maska z wgniotką

oczywiście stare graty na sprzedaż to tez pare zł by było 2-3tys

wiadomo przód to tez kwestia gustu , ostatnio sam sie zastanawiam który mi sie bardziej podoba ;p

SENTENZA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 125
Rejestracja: 30 maja 2014, 20:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: SENTENZA » 22 gru 2014, 20:40

U mnie robota nie byłaby po mojej stronie... Dodatkowo lakierowanie maski i zderzaka... niewiele mniej niż graty z robotą od RSa... No ale jak kto woli. Jeden woli tuning wizualny drugi mechaniczny... jak ktoś ma kase to robi to i to...
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...

Motostacja

Post autor: Motostacja » 24 gru 2014, 13:07

jasne ze tak tym bardziej ze mówie sam sie ostatnio zacząłem zastanawiać czy przerabiać mordę bo pre lift jest unikalny po-lift trochę pod c6 podchodzi

adrian949

Post autor: adrian949 » 29 gru 2014, 16:33

krzychu22.p1i pisze:
michalwruszak pisze:
Dworek pisze:Jeśli przewody gumowe są nowe, to są OK, ale jeśli guma zaczyna się starzeć, może i faktycznie ich puchnięcie ma wpływ na siłę hamowania. Jeśli przewody w oplocie są zbudowane tak to może i faktycznie poprawia to charakterystykę układu hamulcowego.

Michalwruszczak, skąd wiesz, że fabryczne przewody są zbrojone?

Rozmawialem kiedyś z krzychu22.p1i i on tak cos wspominal ze przednie są zbrojone jak wymienial u siebie zacisk na S8 D3 , sam nie badałem i nie sprawdzałem , rysunek także nie sugeruje na 100% ze są zbrojone dlatego pisałem ze na 99% :)

Na ostatniej stronie tego tematu krzysiek pisał o przewodach - http://www.a8team.pl/d2-all-swap-hamulc ... 027,75.htm
Nie rozcinałem wężyka aby to sprawdzić tylko nacinałem wierzchnią warstwę i na 100% jest w środku wężyka gęsty oplot z materiału albo stali. To samo ma się w wężykach z D2.
Tak panowie wygląda przewodzik od S8 D2 Lift, w środku zbrojony jest materiałem.

Obrazek

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 30 gru 2014, 03:34

Czyli QPA.
A w D3 jak to wygląda?

SENTENZA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 125
Rejestracja: 30 maja 2014, 20:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: SENTENZA » 30 gru 2014, 13:51

Zbliżamy się ku końcowi :)
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe Motostacja.pl części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl