Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl Sklep Motostacja


[inne] Uturbienie 4,2 V8 z gwarancja - badanie rynku

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2737
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 14 wrz 2014, 10:45

chyba lepiej W12 kupić :) niz cos przerabiac :)
bądź sobą, wariatów też lubią

Awatar użytkownika
pebo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1731
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
Lokalizacja: B.Podl.

Post autor: pebo » 14 wrz 2014, 11:07

preston81 pisze:chyba lepiej W12 kupić :) niz cos przerabiac :)
To zależy, polecam artykuł: http://www.zssplus.pl/transport/referaty/referat_07.htm
Bądź dobry jak chleb.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 14 wrz 2014, 12:10

preston81 pisze:chyba lepiej W12 kupić :) niz cos przerabiac :)
No chyba zależy to od tego jaki jest cel tej przeróbki.
W12 jeździ może fajnie ale do jakieś dynamicznej aktywnej jazdy słabo się nadaje - 4.2V8 BiT z łatwością objedzie W12, będzie dużo żwawsze i zdecydowanie lepiej zniesie aktywną dynamiczną jazdę ;)

Jakbym chciał mieć A8 do świrowania to nie W12 tylko właśnie jakieś zdłubane 4.2V8 BiT <kocham>
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Przemek21
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 279
Rejestracja: 25 mar 2012, 15:32
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Przemek21 » 16 wrz 2014, 00:34

Spokojnie LUKAS u mnie zaraz się zacznie powoli wszystko kompletuje ,(oraz zbieram fundusze )
proston81 nie wiem czy lepiej W12 ma cieszy przód a co za tym idzie słabiej skręca ,a po drugie co turbo to turbo <jezu>

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2737
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 16 wrz 2014, 20:49

FOSS tylko ze to a8 BiT pojeździ znacznie któcej niz ta W12 nie wierze ze te 500+km nie odbije sie na reszcie osprzętu i ta inwestycja jak kiedys ktoś tu liczył jest nie opłacalna , ale nie mowie ze nie mozna jak sie ma kupe siana to wszystko mozna ale za te pieniadze na moda + jej serwis mozna by cos lepszego kupic ...

Przemek sama idea jest piękna i na pewno ci sie uda to ogarnąć ale jeśli możesz zapodaj tu jakieś kwoty ??
mnie zwykłe a8 na które wydałem 17k kosztowało od listopada juz kolejne 20k (prawie widac koniec )
i zaluje czasem ze nie dałem się wam tu ostudzic poczekac i kupić cos za np 40 :) ale nie wierze w perełki bez wkładu wole sam zrobic i wiedziec co mam wiec dopieszcze to bydle i niebawem moze strzele d3 z 1wszej ręki która cały czas jest serwisowana w ASO :)) takiej ze świecą szukać bo tak naprawde którymi z kolei wlascicielami jestesmy ??
bądź sobą, wariatów też lubią

Przemek21
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 279
Rejestracja: 25 mar 2012, 15:32
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Przemek21 » 17 wrz 2014, 00:12

Ja również jestem tego zdania co ty proston81 że wole sam zrobić i wiedzieć na czym stoję ,
a co do kosztów to z wzmocnieniem skrzyni około 30k ( bo wiadomo coś na pewno wyjdzie w praniu żeby poprawić kondycje silnika).
Ja po prostu mam słabość do budy D2 a szczególnie do takiej która będzie miała ok 500ps
<kocham>

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2737
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 17 wrz 2014, 14:56

tylk to wzmocnienie skrzyni jak czytalem to częściowe jakies mi sie wydawało możesz napisać co będzie wzmocnione i jak ? tylko el. składowe mocniejsze władowane czy co ? , co będzie hamować te 500ps ?? jak z układem jezdnym jakies zmiany ?? czy tylko silnik uturbiebnie i mocniejsza skrzynia ?
bądź sobą, wariatów też lubią

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 17 wrz 2014, 15:54

Maciej, Przemek ma heble z rs6 a tył 312mm na jarzmach z rs4 ;) Podstawy już ma dobre do tuningu nie to co inni podnoszą moc a tylko dolewają płynu hamulcowego do zbiorniczka bo nie hamuje <hehe>

aro51
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 692
Rejestracja: 23 lis 2010, 16:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: aro51 » 17 wrz 2014, 21:52

Tuning nigdy nie bedzie oplacalny. To zabawa hobby, nie liczylbym na oplacalnosc. Sprzedac takie auto ciezko za logiczne pieniadze, a nie mowie o wlozonych. Jak najbardziej kibicuje wszystkim co sie tego podejma, ale moim skromnym zdaniem tuning , a a8 to dwie rozne drogi. Co kto lubi :) ja jak wsiadam do tego auta to tak jakbym wyciszal sie z zapedow wyscigowych, nie wsciekam sie na drodze, olewam wszystko dookola, co innego jak wsiade w jakies usportowione auto, noga sama depcze gaz do podlogi.

Przemek21
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 279
Rejestracja: 25 mar 2012, 15:32
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Przemek21 » 18 wrz 2014, 23:27

Maciek jeżeli chodzi o wzmacnianie skrzyni to wiem że wrzucają jakieś graty z rs6, co wiecej mogę się dowiedzieć, zadzwonię do kolesia który wzmacniał mi skrzynię i napiszę ci na PW. Tak naprawdę to zobaczymy w praniu co wyszło z tego wzmocnienia <niegadam> Chociaż wydaje mi się że koleś ma pojęcie co robi <brawo2>
Co do układu jezdnego to nie wiem ,silnik będzie robił Guziol więc jak uzna że coś jeszcze trzeba zmienić to zmienimy <niewiem>
hamulce już zrobione jak napisał kolega Krzysiek (po części dzięki jemu) <kwiatek>
Aro51 masz rację że to nie opłacalne, ale to ma być moja zabawka <amasz>
i już zostaje ze mną do końca

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2737
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 19 wrz 2014, 09:10

dobre podejście Przemo :) moja też zostaje do końca :D hehehe swoich lub moich dni :)
bądź sobą, wariatów też lubią

Gość

Post autor: Gość » 19 wrz 2014, 11:16

To prawda że tuning to zabawa dla samej własnej przyjemności. Dzieciak dostanie zdalnie sterowany model za kilka stówek który sie rozleci dośc szybko i nikt nie marudzi a my dorośli mamy inne juz zachcianki. :) Jestem za by modyfikować i wdrażać nowe pomysły byle tylko ze zdrowym rozsądkiem to było robione :)

Ja do swojej A8 bym chętnie zastosował takie rezanko ale brak funduszy mnie stopuje :(
A teściowa nienawidzi mnie już za to że se monoblocki kupiłem hehe :D

Awatar użytkownika
pebo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1731
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
Lokalizacja: B.Podl.

Post autor: pebo » 23 wrz 2014, 22:37

Apophis pisze:(...) a my dorośli mamy inne juz zachcianki (...)
Powiadasz, że z wiekiem robimy się długodystansowcy...
Bądź dobry jak chleb.

Gość

Post autor: Gość » 23 wrz 2014, 23:01

pebo pisze:Powiadasz, że z wiekiem robimy się długodystansowcy...
Coś w tym jest. :)

niki20
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 41
Rejestracja: 05 paź 2014, 10:57
Lokalizacja: Harta/Rzeszów

Post autor: niki20 » 05 paź 2014, 11:45

Widzę, że był temat przeróbki na manuala :) Napiszę coś bo buduję Audi Coupe z silnikiem 4.2V8 AHC i skrzynia manual ;) Zamach mam dorabiany na zamówienie i do tego sprzęgło z RS4 B7. Samochód jeszcze nie odpalony, ale jak to zrobię to podzielę się opinią jak ten zestaw współpracuje :)


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe Motostacja.pl części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl