![]() |
![]() |
![]() |
[inne] Uturbienie 4,2 V8 z gwarancja - badanie rynku
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3525
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
- FOSS
- Super Klubowicz
- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
Było, już kiedyś opisywałem ;-)maciu pisze:było już porównanie 4.2 biT do W12?
Na jednym ze zlotów A8 w Niemczech był kolega przed-liftową S8 D2 zrobioną na bi-turbo (wrzucałem gdzieś filmiki). Jedną z atrakcji tego zlotu były wyścigi - ze startu zatrzymanego, na wyznaczonym odcinku drogi pomiar prędkości maksymalnej policyjnym miernikiem laserowym (pomiaru dokonywała tamtejsza drogówka).
Wyścig wygrał ze sporą przewagą kolega w S8 D2 pre-FL 4.2V8 Biturbo manual
2-gie miejsce zajął kolega A8 D3 4.2TDI (silnik chipie
3-cie miejsce nasz klubowy kolega A8L D3 6.0W12
3-cie miejsce ex aequo nasz klubowy kolega A8 D3 4.2V8 (silnik po programie, wydech od S8)
6.0W12 piękne auto i fajnie jeździ ale 4.2V8 BiT miażdży wielu konkurentów :lol:
Moim zdaniem bez sensu......sokolasty pisze:a jak wyglądała by taka sprawa gdyby chcieć przełożyć całe biturbo z 2.7
w serii 2.7BiT nie jest szybsze od naszego 4.2V8 więc zostawianie serii pewnie nie wchodzi w grę...... dłubanie w 2.7BiT do 300KM jeszcze finansowo nie rujnuje ale wpakowanie go do ósemki już pochłonie sporo gotówki..... dłubanie tego silnika na 350, 400, 450KM to już spory wydatek więc czy na pewno opłacalne?
Osobiście wołałbym zostawić 4.2V8 i jednak do niego dołożyć turbo - nie ma się co oszukiwać, 4.2BiT na lekkim setup'ie będzie łomotać większość mocno dłubanych 2.7BiT..... finansowo, wg. mnie, zrobienie fabrycznego 4.2V8 w ósemce na Bi-turbo 450KM pochłonie chyba nawet mniej finansów niż zrobienie 2.7BiT 450KM i upchnięcie tego do ósemki..... ale mogę się mylić :lol:
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
http://as8.ru/forum/viewtopic.php?f=127&t=23759
Zamiast dokładać to szukać motoru z RS6 i uciskać, zmieścić się powinien
Zamiast dokładać to szukać motoru z RS6 i uciskać, zmieścić się powinien
- FOSS
- Super Klubowicz
- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
No do D3 trzeba pakować 5.0V10BiT z RS6 C6..... podobno już to ktoś wykonał więc wykonalne jest.JIMM pisze:w D2 byłbym za tym aby to zrobić ale D3 i ta elektronika , jej funkcjonalność i zgranie tego to musiałby być niezły kozak :shock:
nie raz mi chodziło po głowie aby to zrobic :shock:
Myślę, że Sportmile by sobie z tym poradził i zabawa już by była przednia.... 600KM 800Nm bez większego wysiłku :lol:
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3525
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
Coś ok 25tys euro. Kupno auta z silnikiem i cała operacja w dwóch firmach. Trochę tam odzyskał sprzedając resztę RSy. Operacja bardzo nieopłacalna z punktu widzenia przeciętnego użytkownika. CIęzko było znaleźć dobry silnik więc kupił całe auto lekko uderzone w tyłek.
No ale sie uparł tak jak to ja zwykle robie
No ale sie uparł tak jak to ja zwykle robie

-
- Forum Audi A8
- Posty: 73
- Rejestracja: 14 paź 2012, 20:18
- Lokalizacja: wkz
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3525
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
ile z tego to była robota/graty dodatkowe? cena całego RSa tu nam mocno fałszuje kosztyApophis pisze:Coś ok 25tys euro. Kupno auta z silnikiem i cała operacja w dwóch firmach. Trochę tam odzyskał sprzedając resztę RSy. Operacja bardzo nieopłacalna z punktu widzenia przeciętnego użytkownika. CIęzko było znaleźć dobry silnik więc kupił całe auto lekko uderzone w tyłek.
No ale sie uparł tak jak to ja zwykle robie
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
Niestety ale wszystko robione poza polska czyli tam gdzie ceny są sporawe. ASO za wymiane silnika zaspiewało podobna kwotę jak wydał ale ma teraz o wiele lepsze auto,brak czasu nie pozwala nam sie spotkac i spokojnie pogadać ale pisał mi że ma zamiar sie wybrać do Edersse bo własnie z A8Freunde mu pomogli znaleźć ogarniętego elektronika by to wszystko ładnie zestroił. Czy ja tam będe to nie wiem-za duzo czasu jeszcze. Wiadomo że jeżdżąca w sumie RSa nie jest tania więc odejmijcie te 15-17tyś i wyjdą koszta pozostałe.
Wiem że auto jeździ po europie więc chyba operacja udana i pacjent żyje
Wiem że auto jeździ po europie więc chyba operacja udana i pacjent żyje
