Na necie go znajdziesz jak pogooglujeszPrzemek21 pisze:Ma ktoś prywatny numer do guzior bo nie mogę się z nim skontaktować piszę na pw. i nic
![]() |
![]() |
![]() |
[inne] Uturbienie 4,2 V8 z gwarancja - badanie rynku
- sebos17
- Super Klubowicz
- Posty: 768
- Rejestracja: 09 sty 2010, 23:22
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Jak sprawy się mają? Udało się coś więcej ustalić?daro72 pisze:Na razie czekamy na odpowiedź. Na tą chwilę nie mam na razie zdjęć. Gostek który to zamawia wszystko opisywał o co chodzi. Jeśli by to tak wyglądało to by było ciekawie. Tylko ta cena <niewiem> Z całym zestrojeniem wychodzą już spore pieniądze.
Cały czas nie wiem, czy dłubać przy S8 czy kupić D3 i tam poczynić mocniejsze modyfikacje silnika...

- daro72
- Super Klubowicz
- Posty: 1240
- Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
- Lokalizacja: mazowieckie
Niestety nic w tym temacie nie ruszyło. Przyszły wszystkie wyceny oprócz mojej. Z tego co przysłali gościowi to jest to zamówienie indywidualne i musieli by to jakoś tam kompletować ponieważ nie jest to podobno towar który schodzi na pniu. Ponoć największym problemem jest skompletowanie kolektora ssącego zespolonego od razu z kompresorem. Do aut nowszych i bardziej chodliwych w USA jest łatwiej i prawie od ręki.
Ja chyba odpuszczę bo z tego co gostek mówił to kwota może nawet wynieść koło 10 koła.
Najgorsze w tym jest to, że kompresor który sobie upatrzyłem już poszedł i muszę polować na następny. A muszę przyznać że nie jest to towar który często pojawia się na aukcjach. Mniejsze częściej się pojawiają, a te są trochę deficytowe. ;(
Ja chyba odpuszczę bo z tego co gostek mówił to kwota może nawet wynieść koło 10 koła.
Najgorsze w tym jest to, że kompresor który sobie upatrzyłem już poszedł i muszę polować na następny. A muszę przyznać że nie jest to towar który często pojawia się na aukcjach. Mniejsze częściej się pojawiają, a te są trochę deficytowe. ;(
Dążenie do doskonałości.
- sebos17
- Super Klubowicz
- Posty: 768
- Rejestracja: 09 sty 2010, 23:22
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski
daro72, Uważam, że jak byś nie liczył 10 tys zł i tak pęknie czy to kompresor czy inne dłubanie.
A znając życie, chcąc mieć wszystko zrobione tip top łącznie z LPG i skrzynią biegów trzeba szykować tak bezpiecznie 20 tys zł. A to już podwojenie wartości auta, które i tak nie będzie tak dynamiczne na trasie jak mniejsze coraz mocniejsze turbognojaki.
Swoją drogą, ciekawe czy dało by się dopasować jakiś kompresor od silnika mercedesa AMG V8
Może i głupi pomysł, ale jest tego trochę na allegro.
A znając życie, chcąc mieć wszystko zrobione tip top łącznie z LPG i skrzynią biegów trzeba szykować tak bezpiecznie 20 tys zł. A to już podwojenie wartości auta, które i tak nie będzie tak dynamiczne na trasie jak mniejsze coraz mocniejsze turbognojaki.
Swoją drogą, ciekawe czy dało by się dopasować jakiś kompresor od silnika mercedesa AMG V8

- daro72
- Super Klubowicz
- Posty: 1240
- Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
- Lokalizacja: mazowieckie
Kiedyś był na alegroszu taki M90. Bodaj za 3 koła. Wisiał jakiś czas ale poszedł. Są jeszcze takie M112. Pakują je nawet do 5/5,5 litrowych motorów. Mustangi i inne. Ten by jeszcze lepiej dopompował motorownię. Ale nie widziałem go jeszcze na alegroszu. Do silnika 4,2 jaki jest w naszym autu to ponoć minimum M90. M60 ponoć tylko daje radę do 3,0, a najlepiej spisuje się w 2/2,5 litrowych silnikach. Do całych tych kosztów trzeba doliczyć jeszcze dobrego tunera ktury zmieni program w kompie. Tego jeszcze się nie dowiadywałem.
Dążenie do doskonałości.
- sebos17
- Super Klubowicz
- Posty: 768
- Rejestracja: 09 sty 2010, 23:22
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski
daro72, widzę że trochę już wiesz na ten temat. Moja wiedza ogranicza się do ogólnej zasady działania kompresora i w zasadzie to tyle.
Szperałem w necie i natrafiłem na coś takiego
http://audi-b2.pl/forum/viewtopic.php?t=1800
Możliwe że znasz ten temat jeżeli już wcześniej zbierałeś informacje. Potwierdza się fakt, że w PL tuning mechaniczny nie jest tani i mało jest projektów skończonych poprawnie.
Zakładając, że ktoś przetrze szlak i podniesie moc co najmniej o 100 KM i przy tym wyrobi się w budżecie do 10 tys zł to sam się skuszę. W innym przypadku lepiej kupić gotowe bezpieczne rozwiązanie w postaci innego mocniejszego auta ( S klasa AMG kompresor, Porsche Cayenne Turbo, RS6 C5 lub C6 itp)
Szperałem w necie i natrafiłem na coś takiego
http://audi-b2.pl/forum/viewtopic.php?t=1800
Możliwe że znasz ten temat jeżeli już wcześniej zbierałeś informacje. Potwierdza się fakt, że w PL tuning mechaniczny nie jest tani i mało jest projektów skończonych poprawnie.
Zakładając, że ktoś przetrze szlak i podniesie moc co najmniej o 100 KM i przy tym wyrobi się w budżecie do 10 tys zł to sam się skuszę. W innym przypadku lepiej kupić gotowe bezpieczne rozwiązanie w postaci innego mocniejszego auta ( S klasa AMG kompresor, Porsche Cayenne Turbo, RS6 C5 lub C6 itp)
- daro72
- Super Klubowicz
- Posty: 1240
- Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
- Lokalizacja: mazowieckie
Czytałem ten temat ale nie ma on zakończenia. Jest temat na necie z manualem ale nie mogę go teraz odszukać. Projekt chyba wtedy doszedł do końca tylko nie mogłem się doczekać wyników z hamowni. Był filmik z przyspieszania autka i powiem szczerze że byłem pozytywnie zaskoczony. I ten dźwięk a raczej świst kompresora zarąbisty. ja chyba będę bawił się z tym cały ten sezon. Najpierw zbieranie kaski na projekt. Potem w połowie roku kupna drugiego autka do jazdy i dopiero wtedy mody na D2. Chyba że coś się wysra i moje plany spalą na panewce.
Dążenie do doskonałości.
- sebos17
- Super Klubowicz
- Posty: 768
- Rejestracja: 09 sty 2010, 23:22
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Jakie tanie są za to kompresory do 3.0 V6 TFSI oryginał audi
http://allegro.pl/audi-3-0-tfsi-kompres ... 79440.html
Ciekawe czy da się to uruchomić na 2.8 V6?
http://allegro.pl/audi-3-0-tfsi-kompres ... 79440.html
Ciekawe czy da się to uruchomić na 2.8 V6?
Ostatnio zmieniony 20 sty 2014, 17:54 przez sebos17, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 82
- Rejestracja: 14 gru 2013, 20:24
- Lokalizacja: Zamość
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3525
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
http://www.tuning-club.ru/kits/audi_42k1.htm
12.5k ojro
http://www.motodyne.com/frames/4.2LSC.html
10k usd
http://www.pes-tuning.com/
tu trzeba samemu wyklikać
8,5k usd
itd. itp. jest tego całe tony tylko szukać, czytać, rejestrować, zadawać pytania....
a potem się podniecać bo i tak nikt nie podwoi (potroi?) wartości swojego starego A8
12.5k ojro
http://www.motodyne.com/frames/4.2LSC.html
10k usd
http://www.pes-tuning.com/
tu trzeba samemu wyklikać
8,5k usd
itd. itp. jest tego całe tony tylko szukać, czytać, rejestrować, zadawać pytania....
a potem się podniecać bo i tak nikt nie podwoi (potroi?) wartości swojego starego A8

Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
- danielos8
- Super Klubowicz
- Posty: 472
- Rejestracja: 20 sie 2012, 20:09
- Lokalizacja: Polska
-
- Forum Audi A8
- Posty: 82
- Rejestracja: 14 gru 2013, 20:24
- Lokalizacja: Zamość
- sebos17
- Super Klubowicz
- Posty: 768
- Rejestracja: 09 sty 2010, 23:22
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Rotrex C38 czyli taki to co było zamontowane w S8 D2 MTM
http://www.ebay.de/itm/Rotrex-C38-81-Su ... 2334dd9e2b
Takie rozwiązanie ma dużo zalet, w aucie bardziej cywilnym może i więcej niż turbo.
http://www.ebay.de/itm/Rotrex-C38-81-Su ... 2334dd9e2b
Takie rozwiązanie ma dużo zalet, w aucie bardziej cywilnym może i więcej niż turbo.