Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl Sklep Motostacja


[inne] Uturbienie 4,2 V8 z gwarancja - badanie rynku

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 10 sty 2014, 17:35

Przemek21 pisze:Ma ktoś prywatny numer do guzior bo nie mogę się z nim skontaktować piszę na pw. i nic
<hmm>
Na necie go znajdziesz jak pogooglujesz

Awatar użytkownika
sebos17
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 768
Rejestracja: 09 sty 2010, 23:22
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: sebos17 » 18 sty 2014, 10:02

daro72 pisze:Na razie czekamy na odpowiedź. Na tą chwilę nie mam na razie zdjęć. Gostek który to zamawia wszystko opisywał o co chodzi. Jeśli by to tak wyglądało to by było ciekawie. Tylko ta cena <niewiem> Z całym zestrojeniem wychodzą już spore pieniądze.
Jak sprawy się mają? Udało się coś więcej ustalić?

Cały czas nie wiem, czy dłubać przy S8 czy kupić D3 i tam poczynić mocniejsze modyfikacje silnika... <hmm>

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 18 sty 2014, 10:32

Niestety nic w tym temacie nie ruszyło. Przyszły wszystkie wyceny oprócz mojej. Z tego co przysłali gościowi to jest to zamówienie indywidualne i musieli by to jakoś tam kompletować ponieważ nie jest to podobno towar który schodzi na pniu. Ponoć największym problemem jest skompletowanie kolektora ssącego zespolonego od razu z kompresorem. Do aut nowszych i bardziej chodliwych w USA jest łatwiej i prawie od ręki.
Ja chyba odpuszczę bo z tego co gostek mówił to kwota może nawet wynieść koło 10 koła.
Najgorsze w tym jest to, że kompresor który sobie upatrzyłem już poszedł i muszę polować na następny. A muszę przyznać że nie jest to towar który często pojawia się na aukcjach. Mniejsze częściej się pojawiają, a te są trochę deficytowe. ;(
Dążenie do doskonałości.

Awatar użytkownika
sebos17
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 768
Rejestracja: 09 sty 2010, 23:22
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: sebos17 » 18 sty 2014, 13:46

daro72, Uważam, że jak byś nie liczył 10 tys zł i tak pęknie czy to kompresor czy inne dłubanie.
A znając życie, chcąc mieć wszystko zrobione tip top łącznie z LPG i skrzynią biegów trzeba szykować tak bezpiecznie 20 tys zł. A to już podwojenie wartości auta, które i tak nie będzie tak dynamiczne na trasie jak mniejsze coraz mocniejsze turbognojaki.

Swoją drogą, ciekawe czy dało by się dopasować jakiś kompresor od silnika mercedesa AMG V8 :) Może i głupi pomysł, ale jest tego trochę na allegro.

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 18 sty 2014, 14:46

Kiedyś był na alegroszu taki M90. Bodaj za 3 koła. Wisiał jakiś czas ale poszedł. Są jeszcze takie M112. Pakują je nawet do 5/5,5 litrowych motorów. Mustangi i inne. Ten by jeszcze lepiej dopompował motorownię. Ale nie widziałem go jeszcze na alegroszu. Do silnika 4,2 jaki jest w naszym autu to ponoć minimum M90. M60 ponoć tylko daje radę do 3,0, a najlepiej spisuje się w 2/2,5 litrowych silnikach. Do całych tych kosztów trzeba doliczyć jeszcze dobrego tunera ktury zmieni program w kompie. Tego jeszcze się nie dowiadywałem.
Dążenie do doskonałości.

Awatar użytkownika
sebos17
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 768
Rejestracja: 09 sty 2010, 23:22
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: sebos17 » 19 sty 2014, 13:02

daro72, widzę że trochę już wiesz na ten temat. Moja wiedza ogranicza się do ogólnej zasady działania kompresora i w zasadzie to tyle.

Szperałem w necie i natrafiłem na coś takiego
http://audi-b2.pl/forum/viewtopic.php?t=1800

Możliwe że znasz ten temat jeżeli już wcześniej zbierałeś informacje. Potwierdza się fakt, że w PL tuning mechaniczny nie jest tani i mało jest projektów skończonych poprawnie.

Zakładając, że ktoś przetrze szlak i podniesie moc co najmniej o 100 KM i przy tym wyrobi się w budżecie do 10 tys zł to sam się skuszę. W innym przypadku lepiej kupić gotowe bezpieczne rozwiązanie w postaci innego mocniejszego auta ( S klasa AMG kompresor, Porsche Cayenne Turbo, RS6 C5 lub C6 itp)

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 20 sty 2014, 08:53

Czytałem ten temat ale nie ma on zakończenia. Jest temat na necie z manualem ale nie mogę go teraz odszukać. Projekt chyba wtedy doszedł do końca tylko nie mogłem się doczekać wyników z hamowni. Był filmik z przyspieszania autka i powiem szczerze że byłem pozytywnie zaskoczony. I ten dźwięk a raczej świst kompresora zarąbisty. ja chyba będę bawił się z tym cały ten sezon. Najpierw zbieranie kaski na projekt. Potem w połowie roku kupna drugiego autka do jazdy i dopiero wtedy mody na D2. Chyba że coś się wysra i moje plany spalą na panewce.
Dążenie do doskonałości.

adrian949

Post autor: adrian949 » 20 sty 2014, 08:59


Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 20 sty 2014, 10:30

Nie tamten projekt był bodaj od helmutów czy jakoś tak. Nie był to nasz projekt. Sprubuję go jeszcze gdzieś odkopać jeśli mi się uda.
Dążenie do doskonałości.

Awatar użytkownika
sebos17
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 768
Rejestracja: 09 sty 2010, 23:22
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: sebos17 » 20 sty 2014, 12:41

Jakie tanie są za to kompresory do 3.0 V6 TFSI oryginał audi
http://allegro.pl/audi-3-0-tfsi-kompres ... 79440.html

Ciekawe czy da się to uruchomić na 2.8 V6?
Ostatnio zmieniony 20 sty 2014, 17:54 przez sebos17, łącznie zmieniany 1 raz.

Kamilson100
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 82
Rejestracja: 14 gru 2013, 20:24
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Kamilson100 » 20 sty 2014, 16:30

Ciekawy temat z tym uturbieniem, a jak z żywotnością tej jednostki?

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3525
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 20 sty 2014, 18:42

http://www.tuning-club.ru/kits/audi_42k1.htm

12.5k ojro

http://www.motodyne.com/frames/4.2LSC.html

10k usd

http://www.pes-tuning.com/
tu trzeba samemu wyklikać

8,5k usd

itd. itp. jest tego całe tony tylko szukać, czytać, rejestrować, zadawać pytania....
a potem się podniecać bo i tak nikt nie podwoi (potroi?) wartości swojego starego A8 ;)
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Awatar użytkownika
danielos8
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 472
Rejestracja: 20 sie 2012, 20:09
Lokalizacja: Polska

Post autor: danielos8 » 20 sty 2014, 19:02

ja z 2 lata temu jak sie rozgladałem za audiczka dla mnie to widzialem na mobile.de czarna poliftową d2 po tuningu w MTM, ktora miala grubo ponad 400 koni napewno conajmniej tylo co s8 d3 ale nie zaglebiajem sie bardziej bo za droga była :]
dare to be great

Kamilson100
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 82
Rejestracja: 14 gru 2013, 20:24
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Kamilson100 » 20 sty 2014, 19:13

Też się spotkałem z s8 d2 po tuningu, miał chyba 510KM

Awatar użytkownika
sebos17
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 768
Rejestracja: 09 sty 2010, 23:22
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: sebos17 » 20 sty 2014, 22:43

Rotrex C38 czyli taki to co było zamontowane w S8 D2 MTM

http://www.ebay.de/itm/Rotrex-C38-81-Su ... 2334dd9e2b

Takie rozwiązanie ma dużo zalet, w aucie bardziej cywilnym może i więcej niż turbo.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe Motostacja.pl części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl