Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl Sklep Motostacja

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 01 ] Zmiana A8 na S8 - porada

Większe koła, spojlery, grille, lotki, blendy z pominięciem rezania.
Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 22 gru 2013, 19:46

Ara$ pisze:Ja to swoje D2 widze całe czarne, czarne lusterka, wszystko co teraz w chromie też czarne, czarne felgi, ciemne szyby, żadnych błyskotek - i jak w następnym roku będzie czas to tak będzie
Znalazłem takie zdjęcie i jak by to miało tak wyglądać <jezu> ;(

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Re: Zmiana A8 na S8 - porada

Post autor: krzychu22.p1i » 22 gru 2013, 19:47

xxxxx pisze:Witam Panów

Posiadam A8 D2 z 2001r po FL i mam takie zapytanie co sądzicie o przerabianiu A8 na S8 tzn dokładnie chodzi mi o stylizacje nie uważacie że to trochę naciągane? zanim chciałbym przykleić na tylnej klapie znaczek S8 pytam o wasze zdanie co do tego. do montażu w chwili obecnej czeka tylko grill, lusterka i alufelgi od S8 co mógłbym jeszcze zmienić wiem że rożni się jeszcze fotelami, licznikami, i oczywiście silnikiem ale czym więcej?

Pozdrawiam was i liczę na jakiekolwiek dorady
Kolego, Twoje auto to Twoja sprawa.. Stylizować sobie możesz, grill eS, lusterka polerowane, progi, felgi, ukł hamulcowy, zawieszenie, licznik, ringi w zegarach, fotele, wydech eS, alcantara na dachu, skóra I i II ale nie zakładaj takowych oznaczeń. Z przodu wystarczy quattro a z tyłu A8 CCCO 4.2 albo bez emblematów samo CCCO.

Sam u siebie, mam eSkowe felgi 18 i 20", tłumik końcowy eSkowy, grill górny przerabiany na w12 bo dolny był ori w12, w planach są polerowane lusterka i heble brembo 6 tł, skóra na desce i tunelu + alcantara czarna na dachu. Oznaczenia mam normalne (z przodu QUATTRO a z tyłu A8 CCCO 4.2) i nic więcej mi nie potrzeba.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 22 gru 2013, 19:49

ernesto pisze:Przypominam tytuł tematu

[D2 01 ] Zmiana A8 na S8 - porada
mysle ze jush wszystko w tej kwestii zostalo powiedziane...kazdy robi jak uwaza i jak jemu sie podoba :]

Jak ktos chce zmiec A8 na S8 to sprzedaje jedno i kupuje drugie, natomiast jesli chce zmienic tylko wizerunek to proszę czytać od początku <niegadam> :-D
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
xxxxx
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 22
Rejestracja: 29 paź 2013, 19:30
Lokalizacja: Okolice KR

Post autor: xxxxx » 23 gru 2013, 08:52

Uważam temat za zakończony, dzięki wam za wasze wypowiedzi i poglądy co do tematu, daliście mi dużo do myślenia. Na temat emblematów to tą sprawę poważnie jeszcze przemyśle i macie rację równocześnie będę starał się robić estetykę i mechanikę żeby to nie było tylko powierzchownie, i broń boże nie będzie tu żadnego wieś tuningu żadnych tuningowych body, lotek itd. od klasyka to nie odbiegnie ani trochę, nie długo wbije się w stronkę dodam jakieś foto oglądniecie autko. a póki co pozdrawiam wszystkich :)

Ara$
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 534
Rejestracja: 14 lis 2010, 18:49
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Ara$ » 23 gru 2013, 09:40

123mielony pisze:Znalazłem takie zdjęcie i jak by to miało tak wyglądać
no tutaj troche ta felga psuje wizerunek i ten przykład nie jest za ciekawy. Widzialem w realu i na ładniejszych felgach i fajnie to wygląda.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 23 gru 2013, 20:07

Ara$ pisze:no tutaj troche ta felga psuje wizerunek i ten przykład nie jest za ciekawy.
no mysle ze nie tylko felga, bo np. dla mnie A8 bez listew chrom wyglada jak wieksza A4...czyli nieszczegolnie...bez urazy dla moich kolegow z Audi A4 Klub Polska, ale chromy w A8 to podstawa elegancji w tym aucie ;)
to nie jest zwykły napęd...to

cheyen
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 246
Rejestracja: 25 lut 2012, 14:43
Lokalizacja: Radom

Post autor: cheyen » 23 gru 2013, 21:11

moim zdaniem faktycznie ósema bez listew chrom wygląda bardzo blado, ale mnie bardziej przypomina wtedy dużą B4, a nie A4

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 23 gru 2013, 21:20

cheyen pisze: ale mnie bardziej przypomina wtedy dużą B4, a nie A4
no to fakt patrzac sie szczegolnie na tyl auta ;)
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 23 gru 2013, 22:34

martin_rs4 pisze:
cheyen pisze: ale mnie bardziej przypomina wtedy dużą B4, a nie A4
no to fakt patrzac sie szczegolnie na tyl auta ;)
A ja bardziej widzę podobieństwo do Audi 100 C4.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 23 gru 2013, 22:39

innymi słowy A8 bez chromów <lipa>
to nie jest zwykły napęd...to

ernesto

Post autor: ernesto » 24 gru 2013, 00:19

Listwy chrom to odpowiednie dodatki. Pewni ludzie nad tym siedzieli i myśleli jak by sprawić by auto wyglądało inaczej.
Dzięki srebrnym listwom samochód wydaje się większy wizualnie i bardziej prestiżowy. I nie zapominajcie że Audi zapoczątkowało tą erę. ;-)

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 24 gru 2013, 01:11

ernesto pisze:Listwy chrom to odpowiednie dodatki. Pewni ludzie nad tym siedzieli i myśleli jak by sprawić by auto wyglądało inaczej.
Dzięki srebrnym listwom samochód wydaje się większy wizualnie i bardziej prestiżowy. I nie zapominajcie że Audi zapoczątkowało tą erę. ;-)
TAK DOKŁADNIE <brawo2> <okioki>
to nie jest zwykły napęd...to

ernesto

Post autor: ernesto » 24 gru 2013, 01:41

Marcin dziękuję, dziękuję :-)

Wystarczy prześledzić historie pierwsze chromy pojawiły się na Audi w 1988r kiedy to zapoczątkowało V8. Symbol prestiżu i luksusu. Chodziło o to by ludzie odróżniali ten model od 100 c3. mimo iż wymiary obu modeli nie różnią się za wiele to V8 wizualnie wydaje się większe.
Potem nastąpiła era A8. Gdzie w 1994 r miała pełne chromy A4 B5 i A6 C4 nawet o tym nie marzyły. Zaczęto wprowadzać podczas liftingów czy wersji de-sport takich jak późne S6 C4 4.2 z końcówki produkcji.
Z biegiem czasów zaczęto wprowadzać ten image do reszty modeli grupy Audi VW.

Pozbawienie A8 elementów chromowanych to moim zdaniem jest jak degradacja Generała do rangi Kapitana.
Bo na zdjęciu zamieszczonym przez Krzyśka parę postów wyżej bardziej przypomina A6 C4 klase średnią wyższą niż A8 The Limo

cheyen
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 246
Rejestracja: 25 lut 2012, 14:43
Lokalizacja: Radom

Post autor: cheyen » 24 gru 2013, 09:02

123mielony pisze:
martin_rs4 pisze:
cheyen pisze: ale mnie bardziej przypomina wtedy dużą B4, a nie A4
no to fakt patrzac sie szczegolnie na tyl auta ;)
A ja bardziej widzę podobieństwo do Audi 100 C4.
setka C4 jest o wiele bardziej kanciasta od B-czwórki i Ósemki, która wydaje się być powiekszoną siostrą b4, a w szczególności jak słusznie podkreślił kolega martin_rs4, patrząc na tył tych dwóch aut.

Przemek21
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 279
Rejestracja: 25 mar 2012, 15:32
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Przemek21 » 03 sty 2014, 03:19

Jak by co to mogę ci sprzedać kiere od s8 bo właśnie kupiłem sobie nówke od rs6
a z tym znaczkiem to przeginka zmień lustra i będzie ok

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning wizualny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe Motostacja.pl części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl