![]() |
![]() |
![]() |
[D2 ALL ] Koniec drewna ...czyli oklejanie dekorów
-
meir
- Super Klubowicz

- Posty: 345
- Rejestracja: 27 sie 2014, 12:11
- Lokalizacja: Tychy
- CINEK
- Super Klubowicz

- Posty: 5237
- Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
Mnie to bardziej przerażało by oklejenie tego w taki sposób aby wyglądało tak dobrze jak u danishow niż sam demontaż drewnameir pisze: tylko przeraża mnie demontowanie wszystkiego
I raz jeszcze ..."ło matko" - 20 godzin <jezu> <brawo2>
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez CINEK, łącznie zmieniany 1 raz.
to nie jest zwykły napęd...to
- danishow
- Super Klubowicz

- Posty: 4712
- Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
- Lokalizacja: Leiningen - DE
Fakt, 20 godzin (panel w drzwiach kierowcy to ok. 1,5h obklejania - robiłem dwa razy
) ale jak już wspomniałem drugim razem będzie max. 15, poza tym jestem z natury perfekcjonistą i do większości rzeczy które robię podchodzę z wielką dokładnością. Dla porównania montaż LPG zajął mi około 30-35 godzin z tym, że się nie spieszyłem.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez danishow, łącznie zmieniany 1 raz.
- CINEK
- Super Klubowicz

- Posty: 5237
- Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
-
ernesto
danishow, Moją opinię znasz. Podoba mi się. Rozjaśniło to bardzo wnętrze pojazdu i prze wszystkim wygląda to mile dla oka. Chciał bym zobaczyć na żywo.
Fakt jestem tradycjonalistą który woli utrzymywać auto w wizerunku lat swojej świetności, ale chyba mam z tym problemy jakieś skrzywienie umysłowe bo pomalowałem zaciski na żółto i zamiast kół mam walce drogowe
Auto wskoczyło w nowy wiek
Zastanawiam się jak by to wyglądało gdyby podłokietniki w drzwiach były czarne. Tak jak nap w A4 B5.
Ale nie ma co włączać wyobraźni, mi się podoba.
Dobra robota.
Fakt jestem tradycjonalistą który woli utrzymywać auto w wizerunku lat swojej świetności, ale chyba mam z tym problemy jakieś skrzywienie umysłowe bo pomalowałem zaciski na żółto i zamiast kół mam walce drogowe
Auto wskoczyło w nowy wiek
Zastanawiam się jak by to wyglądało gdyby podłokietniki w drzwiach były czarne. Tak jak nap w A4 B5.
Ale nie ma co włączać wyobraźni, mi się podoba.
Dobra robota.
- Preston81
- Super Klubowicz

- Posty: 2737
- Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
- Lokalizacja: Poznań
jak bym miał się zdecydować to piano black bym strzelił ale 20h mnie przeraża
no i szybko sie denerwuje
nie mniej skompletowałem już wszystkie listwy zapasowe właśnie w tym celu ale przeraża mnie już fakt ściągania listew z lewarka i tej z nad schowka...
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Preston81, łącznie zmieniany 1 raz.
bądź sobą, wariatów też lubią
- CINEK
- Super Klubowicz

- Posty: 5237
- Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
no co Typreston81 pisze: ale przeraza mnie juz fakt sciagania listew z lewarka
to nie jest zwykły napęd...to
-
meir
- Super Klubowicz

- Posty: 345
- Rejestracja: 27 sie 2014, 12:11
- Lokalizacja: Tychy
- danishow
- Super Klubowicz

- Posty: 4712
- Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
- Lokalizacja: Leiningen - DE
Też na początku zastanawiałem się nad błyszczącą folią ale świadomość codziennego wycierania kurzu mnie odstraszyła.preston81 pisze:jak bym miał się zdecydować to piano black
No tak troszkę nie do końca, faktem jest że trzeba po obu stronach ściągnąć kratki nawiewów (te skierowane w drzwi) ale do tego po stronie kierowcy należy też zdemontować dolną osłonę kolumny a po stronie pasażera należy wyciągnąć schowek. Po zdemontowaniu osłony (tej z OBD) kolejnym krokiem jest demontaż kratek bocznych (jedna śrubka imbusowa 4mm od dołu) po których zostają spore otwory w desce ...przez nie można w końcu dostać się do listew. Po stronie kierowcy są dwie nakrętki a po stronie pasażera jedna, nie należy ich jednak odkręcać ...wystarczy jedynie pociągnąć na blaszki pod ów nakrętkami.martin_rs4 pisze:boczki odkrecasz po jednej srubce, sciagasz i od dekoru masz tez dwie srubki
meir, pytaj o co chcesz (jak co zdemontować)...po to jest ten temat <okioki>
-
meir
- Super Klubowicz

- Posty: 345
- Rejestracja: 27 sie 2014, 12:11
- Lokalizacja: Tychy
Ok czyli jak zdemontować dekory z deski już wiem bo rozumiem żeby zdemontowac ten duży przy navi trzeba ową navi wyjąć . Jak zdjąć dekor przy drążku zmiany biegów już wiem , więc zostaje mi popielniczka przód , klapka między drążkiem a ręcznym i wszystko to co jest pod podłokietnikami łącznie z tyłem , bo z drzwi wiem jak
- danishow
- Super Klubowicz

- Posty: 4712
- Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
- Lokalizacja: Leiningen - DE
Navi nie musisz wyciągać, ramka siedzi tylko na klipsach. Element przy drążku jest przykręcony dwiema śrubkami po bokach, podobnie jak popielniczka (tu, plus jeszcze dwie od góry). Klapka/osłona mocowania na kubek jest przykręcona trzema śrubkami od góry, dwie są na wierzchu a do trzeciej dostaniesz się po zdemontowaniu dekoru drążka. Powodzenia ![:]](https://a8team.pl/images/smilies/kwadr.gif)
-
meir
- Super Klubowicz

- Posty: 345
- Rejestracja: 27 sie 2014, 12:11
- Lokalizacja: Tychy
-
meir
- Super Klubowicz

- Posty: 345
- Rejestracja: 27 sie 2014, 12:11
- Lokalizacja: Tychy






