[D2 ALL ] Koniec drewna ...czyli oklejanie dekorów
Mnie to bardziej przerażało by oklejenie tego w taki sposób aby wyglądało tak dobrze jak u danishow niż sam demontaż drewnameir pisze: tylko przeraża mnie demontowanie wszystkiego
I raz jeszcze ..."ło matko" - 20 godzin <jezu> <brawo2>
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez CINEK, łącznie zmieniany 1 raz.
to nie jest zwykły napęd...to
Fakt, 20 godzin (panel w drzwiach kierowcy to ok. 1,5h obklejania - robiłem dwa razy ) ale jak już wspomniałem drugim razem będzie max. 15, poza tym jestem z natury perfekcjonistą i do większości rzeczy które robię podchodzę z wielką dokładnością. Dla porównania montaż LPG zajął mi około 30-35 godzin z tym, że się nie spieszyłem.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez danishow, łącznie zmieniany 1 raz.
danishow, Moją opinię znasz. Podoba mi się. Rozjaśniło to bardzo wnętrze pojazdu i prze wszystkim wygląda to mile dla oka. Chciał bym zobaczyć na żywo.
Fakt jestem tradycjonalistą który woli utrzymywać auto w wizerunku lat swojej świetności, ale chyba mam z tym problemy jakieś skrzywienie umysłowe bo pomalowałem zaciski na żółto i zamiast kół mam walce drogowe
Auto wskoczyło w nowy wiek
Zastanawiam się jak by to wyglądało gdyby podłokietniki w drzwiach były czarne. Tak jak nap w A4 B5.
Ale nie ma co włączać wyobraźni, mi się podoba.
Dobra robota.
Fakt jestem tradycjonalistą który woli utrzymywać auto w wizerunku lat swojej świetności, ale chyba mam z tym problemy jakieś skrzywienie umysłowe bo pomalowałem zaciski na żółto i zamiast kół mam walce drogowe
Auto wskoczyło w nowy wiek
Zastanawiam się jak by to wyglądało gdyby podłokietniki w drzwiach były czarne. Tak jak nap w A4 B5.
Ale nie ma co włączać wyobraźni, mi się podoba.
Dobra robota.
jak bym miał się zdecydować to piano black bym strzelił ale 20h mnie przeraża no i szybko sie denerwuje nie mniej skompletowałem już wszystkie listwy zapasowe właśnie w tym celu ale przeraża mnie już fakt ściągania listew z lewarka i tej z nad schowka...
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Preston81, łącznie zmieniany 1 raz.
bądź sobą, wariatów też lubią
no co Ty boczki odkrecasz po jednej srubce, sciagasz i od dekoru masz tez dwie srubki (od pasazera i kierowcy po jednej o ile mnie pamiec nie zawodzi, jak sobie harmonijke naprawialem) i dekor do gorypreston81 pisze: ale przeraza mnie juz fakt sciagania listew z lewarka
to nie jest zwykły napęd...to
Też na początku zastanawiałem się nad błyszczącą folią ale świadomość codziennego wycierania kurzu mnie odstraszyła.preston81 pisze:jak bym miał się zdecydować to piano black
No tak troszkę nie do końca, faktem jest że trzeba po obu stronach ściągnąć kratki nawiewów (te skierowane w drzwi) ale do tego po stronie kierowcy należy też zdemontować dolną osłonę kolumny a po stronie pasażera należy wyciągnąć schowek. Po zdemontowaniu osłony (tej z OBD) kolejnym krokiem jest demontaż kratek bocznych (jedna śrubka imbusowa 4mm od dołu) po których zostają spore otwory w desce ...przez nie można w końcu dostać się do listew. Po stronie kierowcy są dwie nakrętki a po stronie pasażera jedna, nie należy ich jednak odkręcać ...wystarczy jedynie pociągnąć na blaszki pod ów nakrętkami.martin_rs4 pisze:boczki odkrecasz po jednej srubce, sciagasz i od dekoru masz tez dwie srubki
meir, pytaj o co chcesz (jak co zdemontować)...po to jest ten temat <okioki>
Ok czyli jak zdemontować dekory z deski już wiem bo rozumiem żeby zdemontowac ten duży przy navi trzeba ową navi wyjąć . Jak zdjąć dekor przy drążku zmiany biegów już wiem , więc zostaje mi popielniczka przód , klapka między drążkiem a ręcznym i wszystko to co jest pod podłokietnikami łącznie z tyłem , bo z drzwi wiem jak
Navi nie musisz wyciągać, ramka siedzi tylko na klipsach. Element przy drążku jest przykręcony dwiema śrubkami po bokach, podobnie jak popielniczka (tu, plus jeszcze dwie od góry). Klapka/osłona mocowania na kubek jest przykręcona trzema śrubkami od góry, dwie są na wierzchu a do trzeciej dostaniesz się po zdemontowaniu dekoru drążka. Powodzenia