części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 94 4.2PB/LPG ] Bicie podczas hamowania

Wszystko dotyczące układu hamulcowego.
Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 29 mar 2014, 14:49

Chowix pisze:Mechanik mi dziś powiedział że krzywe tarcze, ale dodał także, że wymienie i po paru miesiącach znów to samo będzie bo te hamulce są za małe do tego auta i będą się pod wpływem temp grzać i odkształcać :/
ale pierdy gada ten Twoj mechanik co do wielkosci tarcz :shock: tarcze beda sie giely jak sie jakis bubel zalozy. Ja mam osobiscie jakis bubel Febiego i lipa straszna bo sie wygiely i juz mialem jedno prostowanko....zobaczymy na jak dlugo :/ ale wiem z doswiadczenia ze najlepsze beda tarcze ZIMMERMANN SPORT, na ktore juz odkladam :D jak by sie nie jezdzilo i w jakich warunkach nie ma bata zeby sie cos z nimi stalo
to nie jest zwykły napęd...to

ernesto

Post autor: ernesto » 30 mar 2014, 01:45

Chowix pisze:Mechanik mi dziś powiedział że krzywe tarcze, ale dodał także, że wymienie i po paru miesiącach znów to samo będzie bo te hamulce są za małe do tego auta i będą się pod wpływem temp grzać i odkształcać :/
bardzo chętnie bym do niego zadzwonił i zapytał jaki ma największy klucz w swoim warsztacie a potam powiedział by się nim mocno popukał w głowę i przekwalifikował na ogrodnika. Nie no nie wytrzymam auto jeździ tyle lat, zaprojektowane przez jedną z największych koncernów, w projekt włożone mnóstwo pieniędzy i cena pojazdu blisko 300 tyś a ten ma odwagę takie głupoty gadać. Zabierz to auto bo chłop się nie zna na podstawach mechaniki

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 30 mar 2014, 09:56

ernesto pisze:bardzo chętnie bym do niego zadzwonił i zapytał jaki ma największy klucz w swoim warsztacie a potam powiedział by się nim mocno popukał w głowę i przekwalifikował na ogrodnika.
<brawo2> <brawo2> <brawo2>
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 30 mar 2014, 19:55

martin_rs4 pisze:ale wiem z doswiadczenia ze najlepsze beda tarcze ZIMMERMANN SPORT, na ktore juz odkladam :D jak by sie nie jezdzilo i w jakich warunkach nie ma bata zeby sie cos z nimi stalo
miałem te tarcze sport coat czy coś takiego po 6 miesiącach niestety dostały bicia.
Może i moja wina bo niby klocki nie właściwe bo miałem klocki RH ale przez 6miesięcy było ok a później coś się zepsuło.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 30 mar 2014, 20:32

no co Ty mowisz <jezu> ja w swojej A4 na prawde extremalnie przetestowalem te hamulce i przez dwa lata uzytkowania nigdy nie mialem problemu.
to nie jest zwykły napęd...to

kubaziel
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 143
Rejestracja: 14 sie 2015, 11:36
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: kubaziel » 24 lis 2017, 00:00

U mnie przy hamowaniu buja calym nadwoziem, ale ciekawe bo drgania nie przenosza sie na uklad kierowniczy, owszem pedal hebli podbija i puszcza, takze obstawiam prawy tyl, gdzie ewidentnie slychac obcieranie co obrot kola, tylko nie rozumiem, pokrzywiona tylna tarcza?

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 24 lis 2017, 17:31

hmm u mnie wymienialem hamulce bo tez posluchalem jakiegoś debila że tarcze mam krzywe , co sie okazało gorne wahacze byly zmasakrowane lecz zadne stacje diagnostyczne i szarpaki tego nie lyknely, powodem moga byc jeszcze opony na samym koncu szukal bym winy w hamulcach
bądź sobą, wariatów też lubią

kubaziel
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 143
Rejestracja: 14 sie 2015, 11:36
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: kubaziel » 25 lis 2017, 11:55

u mnie raczej tyl, bo nic nie przechodzi na kiere, a pedal hamulca pulsuje przy hamowaniu

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 29 lis 2017, 09:24

Przecież możesz to łatwo zweryfikować - podczas jazdy delikatnie pociągnij za ręczny (bezpieczniej będzie na suchym asfalcie na prostej). Jak będzie biło, to tył. Jak nie, to na pewno nie tył. U mnie bicie ustało po prawidłowym ustawieniu zbieżności (było za bardzo na minus).

JaroKat76
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 16
Rejestracja: 22 sie 2015, 09:07
Lokalizacja: okolice Płońska

Post autor: JaroKat76 » 01 kwie 2018, 11:52

Nie należy również bagatelizować wyważenia kół <nie> Ja miałem po wymianie przednich hebli od D3 niepokojące objawy bicia. Po wyważeniu problem minął. Tak więc wszystko ma wpływ jak zespole naczyń połączonych. Trzeba zaczynać diagnostykę od najprostszych spraw.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl