Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 05 4.2TDI ] a8 d3 4.2 tdi vs 745D

Linkownia, ciekawostki, pogawędki nie tylko związane z Audi A8 i nie tylko związane z motoryzacją.
mariusz0990
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 25
Rejestracja: 22 paź 2014, 12:38
Lokalizacja: Gorzów

[D3 05 4.2TDI ] a8 d3 4.2 tdi vs 745D

Post autor: mariusz0990 » 17 mar 2016, 12:47

Witam wszystkich. Czy ktos mial porownanie a8 d3 4.2 tdi do bmw e65 745d o mocy 330km ? Wie ktos moze czy silnik bmw jest rownie udany co 4.2 tdi ?

zaqwsx

Post autor: zaqwsx » 17 mar 2016, 13:18

na temat samego motoru się nie wypowiem (jeśli chodzi o awaryjność) gdyż nie mam pojęcia. Jakiś czas temu sam stałem przed dylematem takim jak ty. Gdy obejrzałem 2 bmki (od nich zacząłem), czegoś mi w nich brakowało a i ten wygląd też jakby potrzebował jakiegoś dorobienia (wg mnie). Jako 3 autko obejrzałem a8 (co prawda trup jak skur******, handlarz stwierdził igła) i nawet nie otworzyłem więcej ani jednego ogłoszenia z bmw. Jeździłem zarówno 745d na jeździe testowej jak i obecnie mam 4.2tdi, jeśli chodzi o porównanie obu motorów, wydaje mi się, że bmka była nieco żwawsza, może przez fakt napędu tylko na tylną oś, nie wiem. Natomiast wykonanie, design, wg mnie ogromny plus dla a8.

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 17 mar 2016, 13:48

BMW 745d E65/66 - V8, 4,4l(4423 cm³), DOHC, turbo, wtrysk Common Rail, 300/330KM, 700Nm, 6,8s do 100km/h, Vmax=250 km/h, spalanie 9,5l/100km

Audi A8 D3 4.2TDI - V8, 4,1l(4134 cm³), DOHC, 2x turbo, wtrysk Common Rail, 326 KM, 650 Nm, 5,8s do 100km/h, Vmax=250km/h, spalanie 9,4l/100km

Tak różni sie to w tabelkach. A8 jest o 1s szybsze do 100km/h.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 17 mar 2016, 18:48

drago_o pisze: A8 jest o 1s szybsze do 100km/h.
Tak jest i różnica prawdopodobnie wynika z masy auta.

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 17 mar 2016, 18:52

Masa + quattro. Co na 4 koła to na 4 i zawsze będzie lepiej niż na 2.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
PABLO200
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 758
Rejestracja: 31 sie 2009, 14:16
Lokalizacja: Śląski

Post autor: PABLO200 » 18 mar 2016, 14:19

1s to ogromna różnica

na innych wartościach prędkości i poszczególnych biegach jeszcze bardziej sie rozjadą

Korton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 515
Rejestracja: 20 sie 2013, 14:50
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Korton » 18 mar 2016, 19:53

PABLO200 pisze:1s to ogromna różnica

na innych wartościach prędkości i poszczególnych biegach jeszcze bardziej sie rozjadą
Albo bmw bedzie szybsze pozniej. Byc moze naped RWD i potezny moment nie pozwalaja osiagnac lepszego czasu do 100km/h, ale pozniej juz bedzie sprawnie przenosic moc na kola. Do tego przy wyzszych predkosciach dochodza opory quattro, a bmw tego problemu nie ma.
Tak czy siak, oba auta sa szybkie i tu raczej awaryjnosc, stylistyka i wykonanie wchodza w gre.

Awatar użytkownika
PABLO200
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 758
Rejestracja: 31 sie 2009, 14:16
Lokalizacja: Śląski

Post autor: PABLO200 » 19 mar 2016, 12:19

ale Audi ma jedną zasadniczą przewagę

quattro


mariusz0990
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 25
Rejestracja: 22 paź 2014, 12:38
Lokalizacja: Gorzów

Post autor: mariusz0990 » 19 mar 2016, 18:25

I jedną zasadniczą moim zdaniem wade a jest nią pneumatyczne zawieszenie

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 19 mar 2016, 18:27

Czemu wadę?
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

mariusz0990
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 25
Rejestracja: 22 paź 2014, 12:38
Lokalizacja: Gorzów

Post autor: mariusz0990 » 20 mar 2016, 00:24

drago, to tylko moja opinia ale mialem a8 d3 sprzed liftu w ktorej padl kompresor. Po zmianie na nowy po nocy i tak tyl siedzial przed odpalaniem. W kolejnej a8 po lifcie kompresor dlugo pompowal...pewnie tez juz padal. Nie widze kompletnie zadnej roznicy w komforcie jazdy pomiedzy pneumatyka w a8 a zwykla zawiecha np w e65. Jedyna roznica to koszty napraw. Najmilej wspominam s klase w140 to byl dopiero komfort !

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 20 mar 2016, 06:55

Porównując z pneumatyka bmw i s klasy audi może wypada najgorzej w moim odczuciu ale nie spotkałem jeszcze auta z tradycyjnym które byłoby zbliżone komfortem do pneumatyki.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
Adrianplock
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 180
Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
Lokalizacja: Płock

Post autor: Adrianplock » 22 mar 2016, 19:58

masz Drago racje pneumatyka to zawsze jest mega komfort nawet u mnie na zawieszenie od Eski S8 :)

a kompresoy padają jak jest niesprawy rozdzielacz albo nie ma poprawnego przepływu pradu wtedy pompują pompują i sie grzeją i sie wyrabiają i padają to zawsze jest z winy uzytkownika :)
TYLKO V8

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 22 mar 2016, 20:27

Adrianplock pisze:masz Drago racje pneumatyka to zawsze jest mega komfort nawet u mnie na zawieszenie od Eski S8 :)
Po czym wnosisz że masz zawias z S8?... Przełożyłeś?...... z ciekawości pytam :)
Adrianplock pisze:a kompresoy padają jak jest niesprawy rozdzielacz albo nie ma poprawnego przepływu pradu wtedy pompują pompują i sie grzeją i sie wyrabiają i padają to zawsze jest z winy uzytkownika :)
Polemizowałbym z tą teorią :)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
Adrianplock
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 180
Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
Lokalizacja: Płock

Post autor: Adrianplock » 22 mar 2016, 20:41

u mnie nie mogł sie wyłaczyć, wiesz dlaczego ??? vcds nic nie pokazał zero błedu zwarcia słowem luz blus i cukierki , strzelaj co było nie tak :)

pod fartuchem idzie dwa filterki , nie miałem ani jednego załozyłem i zaczął sie wyłączać , powiedział byś ze to by coś zmieniło ??? bo ja nie a Jednak
TYLKO V8

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na każdy temat”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl