części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A8 S8 D2] Jak znaleźć dobre auto

Czy warto kupić to auto?... Znalazłem ciekawą ofertę! Opisy, porównania, porady przed zakupem, wróżenie ze zdjęć i z opisów. Dział dotyczy Audi A8/S8 a także innych modeli Audi oraz aut innych marek.
Dostęp dla zarejstrowanych.
Chris
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 301
Rejestracja: 15 sie 2016, 14:42
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Chris » 04 wrz 2016, 18:37

To chyba odpuszczę samodzielne grzebanie. :) VCDS nie ma problemu (chociaż na pewno nie biegle), ale jakbym miał jeszcze z oscyloskopem nad autem stać to już przesada. :D

Sekundka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 1
Rejestracja: 28 lip 2016, 18:52
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Sekundka » 04 wrz 2016, 19:34

Chciałbym dodać od siebie małe ale...jestem obecnie na urlopie i dwa dni temu zwyczajnie z czystej ciekawości podjechałem 15km obejrzeć a8 d2 1995r z olx (już się sprzedała, ale mniejsza z tym) wystawiona była za 10200zł całe auto w oryginalnym lakierze łącznie ze słupkami i kielichami, wnękami i rzecz jasna dachem, silnik 4.2 tylko pb na liczniku 420tyś, jechałem tym i zawieszenie ciche(nie sprawdzałem na kanale) automat na zimno i ciepło ładnie pracował i byłem naprawdę mile zaskoczony że w takiej kwocie idzie znaleźć kawał auta bez kitowanej połowy

Chris
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 301
Rejestracja: 15 sie 2016, 14:42
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Chris » 04 wrz 2016, 19:49

I właśnie chyba na tym się skupie - na porządnej budzie, bo mechanikę to zawsze da się ogarnąć, ale z blacharką już by mi się chyba nie chciało bawić.

Szkoda, że wcześniej nie miałem info o tej sztuce.

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 04 wrz 2016, 20:35

Chris pisze:I właśnie chyba na tym się skupie - na porządnej budzie, bo mechanikę to zawsze da się ogarnąć, ale z blacharką już by mi się chyba nie chciało bawić.
Ja osobiście jeśli miał bym do wyboru auto z malowanym błotnikiem ze zdrowym silnikiem i skrzynią a budę w ory. lakierze a zajechane mechanicznie to pewnie wybrał bym opcję pierwszą.
To Twoja kasa i zrobisz jak zechcesz,tylko przelicz to co się lepiej opłaca remontować.

Chris
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 301
Rejestracja: 15 sie 2016, 14:42
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Chris » 05 wrz 2016, 05:51

123mielony pisze:Ja osobiście jeśli miał bym do wyboru auto z malowanym błotnikiem ze zdrowym silnikiem i skrzynią a budę w ory. lakierze a zajechane mechanicznie to pewnie wybrał bym opcję pierwszą.
Jasne, że taka opcja jest najlepsza.
Piszę tylko o przypadkach, kiedy auto w przeszłości poznało się z drzewem lub ma kameleona na całym aucie... Takich aut raczej chce unikać.

tomek808
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 192
Rejestracja: 26 mar 2013, 16:25
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: tomek808 » 05 wrz 2016, 08:45

jak kupujemy za granicą to nie ma co się bać że auto miało większą przygodę bo tam ćwiartek nikt nie wspawuje a malowanie po przecierkach to normalna sprawa byle nie było nic spawane czy szpachlowane .mam lakiernika który malował w oplu nowe auta co w transporcie ucierpiały chodz są kupce co muszą mieć oryginał no i jeszcze mały przebieg do tego .kupując samochód lepiej nie skupiać się na autach typu tip top tylko szukać świeżo sprowadzonego po przecierkach bez gazu i samemu wszystko ogarnąć wtedy wiesz co masz bo u nas to nie każdy taki jest uczciwy ale nie wszyscy chcą oszukać

Hesher

Post autor: Hesher » 20 lis 2016, 17:31

trzeba sie spieszyc bo akcyza za D2 w przyszlym roku z silnikiem 4,2 wzrosnie do 18664 zł

emilus143
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 612
Rejestracja: 06 wrz 2014, 16:05
Lokalizacja: Kielce

Post autor: emilus143 » 21 lis 2016, 09:54

Nie wzrośnie bo odrzucono już ten pomysł. Będzie coś innego, niby łagodniejszego.
I`m the LPG master

miaziol
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 81
Rejestracja: 16 maja 2016, 12:51
Lokalizacja:

Post autor: miaziol » 18 gru 2016, 15:23

Elo
A ja mam pytanko bo piszecie mierniki cuda :D ile ma grubości lakier na naszych niuniach? Mi pokazuje o ile dobrze pamiętam około 400 ale po całości czyli tak jak by lakier był moim zdaniem odświeżony po prostu położona druga warstwa absolutnie nie ma tam mowy o szpachli gdziekolwiek. Robione to było nie u nas to pewne.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 18 gru 2016, 15:36

Nowy lakier ma podobno max do 90mikronow. Między 120-200 bylo powtórnie malowane, a 400 to juz kilo szpachli <boisie>

Aak mi w ASO powiedzieli kiedyś <bezradny>
to nie jest zwykły napęd...to

miaziol
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 81
Rejestracja: 16 maja 2016, 12:51
Lokalizacja:

Post autor: miaziol » 18 gru 2016, 16:25

Nie ma szpachli a też w sumie strzeliłem tak z kupy tymi 400 nm po za tym 80 to miałem na a6 i tam po całości był oryginał. Jak jest szpachla to zaczyna się od 600 nigdy mniej :D Generalnie to jest tak że im wyższa klasa auta to lakier grubszy różnica też jest jeśli chodzi o rocznik czy lakierowane jeszcze nitro czy już wodnymi. No i po autko byłem z kumplem mechanikiem, blacharzem lakiernikiem no i doszliśmy do wniosku że lakier był odświeżany to akurat nic tragicznego. wszystkie elementy mają podobnie ktoś po prostu machnął ją bo może była porysowana cy cuś. Tym nie mniej pytanie z tytułu wątku jest mega dobre :D Każde jedne auto ma coś, w każdym cosik nie domaga, ja wybrałem wariant tańsze auto i robię powoli bo i tak w droższym coś by wyszło.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 18 gru 2016, 18:35

Fakt jeśli zdazalo się ze auto byli podwójnie lakierowane wtedy miernik pokazyal miedzy 120-180... ale kiedyś u kumpel pokazywal mi na jakims aucie jak dziala miernik to przy ponad 300 swiecila się lampka przy szpachli <bezradny>
to nie jest zwykły napęd...to

miaziol
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 81
Rejestracja: 16 maja 2016, 12:51
Lokalizacja:

Post autor: miaziol » 18 gru 2016, 19:35

Wiesz co nie do końca się z tobą zgodzę lakier rzędu 150 - 180 nie jest niczym dziwnym w droższych autach w Jaguarze miałem ponad 220 a auto miało na 100% oryginalny lakier. Samemu miałem lekkie bum nim a dokładnie poniosło mnie deko na łuku na bandurskiego :D między obywatelską a maratońską w każdym razie zdjąłem dwa znaki i trzeba było wyciągnąć próg i wymienić błotnik. Błotnik używany wymagał lakierowania i szpachlowania to na nim grubość lakieru była w okolicach 500 - 600 mikronów a tam gdzie szpachla to nawet i grubo ponad 1000, niestety tak to już jest. Moim skromnym zdaniem jeśli bym miał stachany lakier i porysowane auto wcale bym się nie oglądał tylko psiuknął całe no może słupki poszły by w zakurz i dach bym zostawił ale to by zależało od tego co jest na tym dachu. W każdym razie mój koleżka zajmuje się autami od dziecka bo tato miał warsztat i podchodził do tego tak tu masz złom napraw sobie i będziesz miał do jazdy. No i tak w wieku 15 lat już malował usługowo auta :D Tak więc ufam mu bezgranicznie. Sam powiedział było malowane ale nie robione skoro tak to mu wierzę :D

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 19 gru 2016, 00:04

martin_rs4 pisze:Nowy lakier ma podobno max do 90mikronow. Między 120-200 bylo powtórnie malowane, a 400 to juz kilo szpachli <boisie>

Aak mi w ASO powiedzieli kiedyś <bezradny>
90 to we wnękach drzwi może... 140-160 po wierzchu to całkiem normalne :)
miaziol pisze:Jak jest szpachla to zaczyna się od 600 nigdy mniej :D
400 to również szpachla :)

Ale na pocieszenie dodam, że wciąż są egzemplarze w oryginalnym lakierze :)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 19 gru 2016, 06:32

FOSS pisze:90 to we wnękach drzwi może... 140-160 po wierzchu to całkiem normalne
No i widzisz...weź sie cos tu w ASO dowiedz to Ci powiedza ze oleju w ASB nie wymienia sie a lakier jak ponad 100 to juz cos bylo malowane <bezradny> <boisie>

Ja przy kupnie najwiecej uwgai zwracam na strone techniczna auta nizeli optyke, ktora jest tansza oczywiwcie w "naprawie". Auto ma przede wszystkim byc sprawne technicznie a wyglad sie zawsze "podciagnie" ;)
to nie jest zwykły napęd...to

Zablokowany

Wróć do „Zakup kontrolowany - kupujemy A8/S8”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl