![]() |
![]() |
![]() |
[D2 ALL ] Jak powinno działając wisko w 3.7/4.2
Tutaj zasada działania sprzęgła wiskotycznego:
Zasada działania sprzęgła
Jak za "mocno" trzyma sprzęgło to znaczy, że jest niesprawne.
"Układanie" się sprzęgła to góra kilkanaście minut pracy.
Ważne jest przechowywanie.
Nigdy elementem termicznym do góry. Czyli mocowaniem do dołu.
Można w pionie.
Nie ma procedury w stylu trzymać 24h w pionie. Poczekać jakiś czas itp.
Jeżeli sprzęgło jest OK to po zamontowaniu po kilku-kilkunastu minutach powinno chodzić OK.
Zasada działania sprzęgła
Jak za "mocno" trzyma sprzęgło to znaczy, że jest niesprawne.
"Układanie" się sprzęgła to góra kilkanaście minut pracy.
Ważne jest przechowywanie.
Nigdy elementem termicznym do góry. Czyli mocowaniem do dołu.
Można w pionie.
Nie ma procedury w stylu trzymać 24h w pionie. Poczekać jakiś czas itp.
Jeżeli sprzęgło jest OK to po zamontowaniu po kilku-kilkunastu minutach powinno chodzić OK.
Ostatnio zmieniony 17 cze 2015, 06:44 przez marekp750, łącznie zmieniany 1 raz.
no to kuźwa 2 wiskoza na reklamacje? już i tak mnie w sklepie mają dość, że marudzę wiecznie o jakieś części do S8 a nie golfa 3 
zrobiłem już prawie 400km, wisko mocno szumi już od niecałych 3tys obrotów - podczas jazdy na średnich obrotach dźwięk w kabinie jak bym w wichurę siedział przy nieszczelnym oknie, taki donośny szum

zrobiłem już prawie 400km, wisko mocno szumi już od niecałych 3tys obrotów - podczas jazdy na średnich obrotach dźwięk w kabinie jak bym w wichurę siedział przy nieszczelnym oknie, taki donośny szum

-
- Forum Audi A8
- Posty: 120
- Rejestracja: 14 lut 2011, 15:17
- Lokalizacja: Tychy
pytlar pisze:no to kuźwa 2 wiskoza na reklamacje?
Niestety koledzy, przechodziłem przez to kilka razy wymieniając u kogoś wiskozę - jeden raz dopiero 4-ta z kolei była sprawnaPawulon_90 pisze:Ja przerobilem 4 wisca dopiero z behr byl ok reszta zamiennikow spieta i wichura spod maski

* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Ja olalem temat,moje sie nie spina,nie hałasuje. Cos tam dmucha ale ostatni duzy 2godzinny korek w 30stopniowym upale a wskazówka bite 90st i jedyne co sie przegrzewało to....LEDy dzienne w lampach 
Jak jednak sie zabiore za visco to wyszukam wiatraka od np clio2 jest duzy i płaski i podłacze-bedzie zasuwał

Jak jednak sie zabiore za visco to wyszukam wiatraka od np clio2 jest duzy i płaski i podłacze-bedzie zasuwał

- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Nyku, mam takie same fele na zime 
Masz niesprawne visko. Akurat mam vemo odkąd posiadam auto (4 lata) i wyżej jak 90* nie było nawet w zeszłoroczne upały. Po zapaleniu auta odrzutowiec (jakbyś ruszył od razu ale to przez 100m może, gdy poczekasz aż zejdzie silnik z ssania cisza), w większe upały wiadomo chodzi to słychać ale w normalnych warunkach nawet nie wiadomo, że siedzi w aucie. Obecnie idzie pod młotek
Wychodzi na to, że jak się trafi z nimi..

Masz niesprawne visko. Akurat mam vemo odkąd posiadam auto (4 lata) i wyżej jak 90* nie było nawet w zeszłoroczne upały. Po zapaleniu auta odrzutowiec (jakbyś ruszył od razu ale to przez 100m może, gdy poczekasz aż zejdzie silnik z ssania cisza), w większe upały wiadomo chodzi to słychać ale w normalnych warunkach nawet nie wiadomo, że siedzi w aucie. Obecnie idzie pod młotek
