Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 ALL ] Jak powinno działając wisko w 3.7/4.2

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 20 kwie 2016, 10:10

Nyku, Póki możesz to anuluj zamówienie na króciec , w nowej chłodnicy otwór na kruciec jest mniejszy
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 20 kwie 2016, 10:19

Dokladnie, nie podejdzie. Zostaje tylko odpowietrzenie chlodnicy ta nakretka u gory po lewej stronie.

Ale mimo to wszystko jest ok.
to nie jest zwykły napęd...to

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 20 kwie 2016, 10:20

Ja u siebie przerobiłem stary metalowy i mam pełną funkcjonalność :)
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Awatar użytkownika
Nyku
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 417
Rejestracja: 11 sty 2015, 17:17
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Radek
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Nyku » 20 kwie 2016, 15:38

Za późno, już nawet zapłaciłem z góry za króciec + uszczelkę. Trudno, może kiedyś komuś się przyda, to się spienięży a rzecz nie droga bo wyszło coś ok 32zł brutto. Upewnie się jeszcze bo chłodnice kupiłem tą:
http://allegro.pl/nowa-chlodnica-audi-a ... 89718.html
Nie miałem na Nissensa 1,500zł więc pokusiłem się na to. Może trochę pochodzi.

Zatem pozostaje mi tylko zaślepienie przewodu który był połączony z króćcem i tak jeździć ? Odpowietrzać tą zaślepką czy lepiej jeździć na "luźnym" korku od zbiorniczka jakiś czas?

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 20 kwie 2016, 15:40

Przerób kruciec z M12 na M10 i bedzie ok , w najlepszym wypadku ta chłodnica może już być z krućcem .
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 20 kwie 2016, 19:51

Ja mam ta chlodnice i krociec nie pasuje. Ale ja o dziwo w mojej ori tez krocca nie mialem. Tak jak pisalem wystarczy ta sruba w miejscu krocca odpowietrzyc i bedzie ok
to nie jest zwykły napęd...to

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 20 kwie 2016, 19:54

martin_rs4 przewod od odpowietrzania przy błotniku masz ?
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Awatar użytkownika
Nyku
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 417
Rejestracja: 11 sty 2015, 17:17
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Radek
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Nyku » 20 kwie 2016, 22:00

Moja przyszła bez króćca ale sprawdzałem dziś z tym starym i faktycznie. W ori jest większy otwór niż w tej.

Obrazek



Oryginalnie miałem ten przewód co idzie wzdłuż błotnika. Powiedzcie mi Panowie gdybym nie wykombinował nic solidnego to mogę zaślepić tą rurkę i tak jeździć czy raczej mimo wszystko jakoś to zrobić?|


UP

A co powiecie na to żeby resztki oleju do automata zlać ze starej chłodnicy (coś tam w niej jeszcze jest) i wlać to co się uda odzyskać w tą nową już. Ciągle boje się że po odpaleniu skrzynia będzie zamulać/szarpać. Wylały mi się z dwie setki przy demontażu :(

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 20 kwie 2016, 22:42

michalwruszak pisze:martin_rs4 przewod od odpowietrzania przy błotniku masz ?
Michal jak kupilem to a8 to nie bylo tego przewodu przy blotniku po lewej. Jak zdjąłem stara chlodnice to w miejscu kroćca jest to oryginalnie zaslepione <bezradny>
Nyku pisze:Powiedzcie mi Panowie gdybym nie wykombinował nic solidnego to mogę zaślepić tą rurkę i tak jeździć czy raczej mimo wszystko jakoś to zrobić?|
Ja tak jeździe juz ponad 3 lata i się nic nigdy nie dzialo.

A co do oleju to zrób jak mówiłem. Sprawdź w skrzyni czy nie wylatuje na ciepłym. Jak nie będzie wylatywac po zalozeniu chlodnicy to uzupelni ale nowym olejem. Taka ilość nic nie namiesza ci w skrzyni <hihi>
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
Nyku
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 417
Rejestracja: 11 sty 2015, 17:17
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Radek
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Nyku » 20 kwie 2016, 23:06

A co do oleju to zrób jak mówiłem. Sprawdź w skrzyni czy nie wylatuje na ciepłym. Jak nie będzie wylatywac po zalozeniu chlodnicy to uzupelni ale nowym olejem. Taka ilość nic nie namiesza ci w skrzyni
To jeszcze takie mało profeszynal pytanie. Którą śrubę mam popuścić? Mógłby ktoś podrzucić jakieś foto albo chociaż powiedzieć z której strony w którym miejscu na jaki kluczyk czy coś bym czegoś nie zepsuł przypadkiem <bezradny>

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 21 kwie 2016, 09:35

Wykrecasz duza srube na imbusa 17.

Awatar użytkownika
Nyku
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 417
Rejestracja: 11 sty 2015, 17:17
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Radek
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Nyku » 21 kwie 2016, 16:35

Szybka odpowiedz panowie. Do tej nowej chłodnicy nie chce mi dojść przewód oleju skrzyni. I ten na dole i ten na górze ma taką szparke. Nie pamiętam jak było na starej. To tak ma być? Dodam że gwint złapał cały już od srubeczki.
Obrazek

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 21 kwie 2016, 18:27

Tak ma byc. U mnie tez wyglada jakby nie do konca przewod doszedl choc sruba jest dokrecona. Nic sie nie dzieje i wszystko jest szczelne. A no i ja sobie te oringi wymienilem na wezach olejowyc ;)

Apo, Erni przeniescie te posty do odpowiedniego tematy bo sie maly OT zrobil ;)

[ Dodano: 2016-04-21, 18:27 ]
Jaaaa Nyku, dopiero teraz widze jak rozwiazales problem odbojow gumowich...kurde po prostu sruba przykreciles <faktycznie> mi jeden sie urwal i go kleilem cudowalem a nie wpadlem na takie cuś <cicho>
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
Nyku
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 417
Rejestracja: 11 sty 2015, 17:17
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Radek
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Nyku » 21 kwie 2016, 18:42

Fura bangla :)
Cieszy mnie to bardzo. Co to poduszek to o ile dolne (te większe) odzyskalem tak te poszły w pół. Też się zastanawiałem jak to rozwiązać ale ze nie miałem nic takiego pod ręką to poprostu śruba m6 kilka nakrętek, ustawiona chłodnica na równo, zrobione kontry i bangla :)
Dzięki wielkie za pomoc i porady.
P.s. Skrzynia ładnie pracuje jak do tej pory gdy znajdę chwilę dla świętego spokoju to sprawdzę czy stan w normie :)
A, no i oringi też nowe założone, olejoodporne 11,5x3mm wg etki :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl