![]() |
![]() |
![]() |
[D2 ALL ] Jak powinno działając wisko w 3.7/4.2
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Nyku, Póki możesz to anuluj zamówienie na króciec , w nowej chłodnicy otwór na kruciec jest mniejszy
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Ja u siebie przerobiłem stary metalowy i mam pełną funkcjonalność 

Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
- Nyku
- Super Klubowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 11 sty 2015, 17:17
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Radek
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Za późno, już nawet zapłaciłem z góry za króciec + uszczelkę. Trudno, może kiedyś komuś się przyda, to się spienięży a rzecz nie droga bo wyszło coś ok 32zł brutto. Upewnie się jeszcze bo chłodnice kupiłem tą:
http://allegro.pl/nowa-chlodnica-audi-a ... 89718.html
Nie miałem na Nissensa 1,500zł więc pokusiłem się na to. Może trochę pochodzi.
Zatem pozostaje mi tylko zaślepienie przewodu który był połączony z króćcem i tak jeździć ? Odpowietrzać tą zaślepką czy lepiej jeździć na "luźnym" korku od zbiorniczka jakiś czas?
http://allegro.pl/nowa-chlodnica-audi-a ... 89718.html
Nie miałem na Nissensa 1,500zł więc pokusiłem się na to. Może trochę pochodzi.
Zatem pozostaje mi tylko zaślepienie przewodu który był połączony z króćcem i tak jeździć ? Odpowietrzać tą zaślepką czy lepiej jeździć na "luźnym" korku od zbiorniczka jakiś czas?
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Przerób kruciec z M12 na M10 i bedzie ok , w najlepszym wypadku ta chłodnica może już być z krućcem .
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
martin_rs4 przewod od odpowietrzania przy błotniku masz ?
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
- Nyku
- Super Klubowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 11 sty 2015, 17:17
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Radek
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Moja przyszła bez króćca ale sprawdzałem dziś z tym starym i faktycznie. W ori jest większy otwór niż w tej.
![Obrazek]()
Oryginalnie miałem ten przewód co idzie wzdłuż błotnika. Powiedzcie mi Panowie gdybym nie wykombinował nic solidnego to mogę zaślepić tą rurkę i tak jeździć czy raczej mimo wszystko jakoś to zrobić?|
UP
A co powiecie na to żeby resztki oleju do automata zlać ze starej chłodnicy (coś tam w niej jeszcze jest) i wlać to co się uda odzyskać w tą nową już. Ciągle boje się że po odpaleniu skrzynia będzie zamulać/szarpać. Wylały mi się z dwie setki przy demontażu
Oryginalnie miałem ten przewód co idzie wzdłuż błotnika. Powiedzcie mi Panowie gdybym nie wykombinował nic solidnego to mogę zaślepić tą rurkę i tak jeździć czy raczej mimo wszystko jakoś to zrobić?|
UP
A co powiecie na to żeby resztki oleju do automata zlać ze starej chłodnicy (coś tam w niej jeszcze jest) i wlać to co się uda odzyskać w tą nową już. Ciągle boje się że po odpaleniu skrzynia będzie zamulać/szarpać. Wylały mi się z dwie setki przy demontażu

Michal jak kupilem to a8 to nie bylo tego przewodu przy blotniku po lewej. Jak zdjąłem stara chlodnice to w miejscu kroćca jest to oryginalnie zaslepionemichalwruszak pisze:martin_rs4 przewod od odpowietrzania przy błotniku masz ?

Ja tak jeździe juz ponad 3 lata i się nic nigdy nie dzialo.Nyku pisze:Powiedzcie mi Panowie gdybym nie wykombinował nic solidnego to mogę zaślepić tą rurkę i tak jeździć czy raczej mimo wszystko jakoś to zrobić?|
A co do oleju to zrób jak mówiłem. Sprawdź w skrzyni czy nie wylatuje na ciepłym. Jak nie będzie wylatywac po zalozeniu chlodnicy to uzupelni ale nowym olejem. Taka ilość nic nie namiesza ci w skrzyni

to nie jest zwykły napęd...to
- Nyku
- Super Klubowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 11 sty 2015, 17:17
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Radek
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
To jeszcze takie mało profeszynal pytanie. Którą śrubę mam popuścić? Mógłby ktoś podrzucić jakieś foto albo chociaż powiedzieć z której strony w którym miejscu na jaki kluczyk czy coś bym czegoś nie zepsuł przypadkiemA co do oleju to zrób jak mówiłem. Sprawdź w skrzyni czy nie wylatuje na ciepłym. Jak nie będzie wylatywac po zalozeniu chlodnicy to uzupelni ale nowym olejem. Taka ilość nic nie namiesza ci w skrzyni

- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Tak ma byc. U mnie tez wyglada jakby nie do konca przewod doszedl choc sruba jest dokrecona. Nic sie nie dzieje i wszystko jest szczelne. A no i ja sobie te oringi wymienilem na wezach olejowyc 
Apo, Erni przeniescie te posty do odpowiedniego tematy bo sie maly OT zrobil
[ Dodano: 2016-04-21, 18:27 ]
Jaaaa Nyku, dopiero teraz widze jak rozwiazales problem odbojow gumowich...kurde po prostu sruba przykreciles
mi jeden sie urwal i go kleilem cudowalem a nie wpadlem na takie cuś 

Apo, Erni przeniescie te posty do odpowiedniego tematy bo sie maly OT zrobil

[ Dodano: 2016-04-21, 18:27 ]
Jaaaa Nyku, dopiero teraz widze jak rozwiazales problem odbojow gumowich...kurde po prostu sruba przykreciles


to nie jest zwykły napęd...to
- Nyku
- Super Klubowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 11 sty 2015, 17:17
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Radek
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Fura bangla 
Cieszy mnie to bardzo. Co to poduszek to o ile dolne (te większe) odzyskalem tak te poszły w pół. Też się zastanawiałem jak to rozwiązać ale ze nie miałem nic takiego pod ręką to poprostu śruba m6 kilka nakrętek, ustawiona chłodnica na równo, zrobione kontry i bangla
Dzięki wielkie za pomoc i porady.
P.s. Skrzynia ładnie pracuje jak do tej pory gdy znajdę chwilę dla świętego spokoju to sprawdzę czy stan w normie
A, no i oringi też nowe założone, olejoodporne 11,5x3mm wg etki

Cieszy mnie to bardzo. Co to poduszek to o ile dolne (te większe) odzyskalem tak te poszły w pół. Też się zastanawiałem jak to rozwiązać ale ze nie miałem nic takiego pod ręką to poprostu śruba m6 kilka nakrętek, ustawiona chłodnica na równo, zrobione kontry i bangla

Dzięki wielkie za pomoc i porady.
P.s. Skrzynia ładnie pracuje jak do tej pory gdy znajdę chwilę dla świętego spokoju to sprawdzę czy stan w normie

A, no i oringi też nowe założone, olejoodporne 11,5x3mm wg etki
