części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?

lukasz88
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 250
Rejestracja: 26 wrz 2014, 10:16
Lokalizacja: michałowo

Post autor: lukasz88 » 18 paź 2015, 16:20

lukstorpeda pisze:kupilem "niemieckie" w Inowroclawiu wraz z lancuchami i do dzisiaj nic sie nie dzieje i jezdze na castrolu 10w40 od samego poczatku ( takim olejem byl zalany motor jak go kupilem ) i wszystko smiga takze NIE TAKI DIABEL STRASZNY jak LUKASZ88 go maluje
chyba mnie nie zrozumiałeś jak ich właśnie bronie przeczytaj kilka stron wcześniej ja też je wstawiłem i jest ok
łukasz88

lukasz88
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 250
Rejestracja: 26 wrz 2014, 10:16
Lokalizacja: michałowo

Post autor: lukasz88 » 18 paź 2015, 16:26

ManiekJames jeśli chodzi o mnie też śmiało zamawiaj te z Inowrocłwia
łukasz88

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 18 paź 2015, 16:34

ManiekJames pisze: ps: kupić jeszcze ze 3 szt. tych popychaczy hydraulicznych zaworowych ??
i profilaktycznie wymienić jak bedzie który podejrzany ????

pps: a ktoś wie czy da się zauważyć że taki popychacz jest zepsuty ?????? <bezradny>
dopiero jak wyciagniesz go i olej wypuscisz to jak ten "kapelusz" bedzie ciezko chodzic gora-dol to mozna sie pokusic o wymiane.

ja musialem wymienic bo mi jeden w ogole nie chcial wylesc dziad jeden, dlatego kupilem w razie W 2-3 szt. koszt w ASO to ok 50zl/szt.

Obrazek
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 18 paź 2015, 16:36

Gunner pisze:
ManiekJames pisze: nie bardzo pamiętam jaka marka - ale na niebieskim tle bo w bagaju jeździ sobie - czyli chyba VictorReinz :)
Tak to na 100% Reinz <okok> Też je kupowałem, ogólnie dużo osób je poleca.
cholera a mi jakos co zaloze Reinza to sie poci delikatnie na kolektor... juz drugi zestaw i to samo,´wiec albo nie umiem zalozyc albo nie wiem o co chodzi <bezradny>
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 18 paź 2015, 16:59

Zachowana kolejność dokręcania z odpowiednim momentem? Przed założeniem uszczelki na klapę zostały wyczyszczone wargi i uszczelka równo przylegała na całości?

To jak z tymi nastawnikami mada faka??

ASO 4kloce nie wyjęte za same 2szt, zamienniki 3x taniej... Można by się pokusić o wymianę pompy oleju na nową i zostało by na aira..
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 18 paź 2015, 17:39

martin_rs4 pisze:cholera a mi jakos co zaloze Reinza to sie poci delikatnie na kolektor... juz drugi zestaw i to samo,´wiec albo nie umiem zalozyc albo nie wiem o co chodzi <bezradny>
hmmmm.... no nie chciałbym cię urazić ale rzeczywiście coś musi być nie tak....
bo ja też zakładam uszczelki Reinza, bez żadnych silikonów i innych dodatkowych uszczelniaczy i jak ich założyłem ileś tam to nic mi z nich nie ciekło.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 18 paź 2015, 18:08

martin_rs4 pisze:cholera a mi jakos co zaloze Reinza to sie poci delikatnie na kolektor... juz drugi zestaw i to samo
Jak następnym razem ściągniesz czapki to sprawdź czy w nieszczelnym miejscu nie ma pęknięcia w deklu ...miałem dwa takie przypadki w ostatnim czasie.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 18 paź 2015, 21:20

FOSS pisze:no nie chciałbym cię urazić ale rzeczywiście coś musi być nie tak
FOSS, nie ma sprawy, kazda krytyke biore jako doswiadczenie na przyszlosc. Zalezy w ktora strone pojdziesz z opinia...czy na temat moj i moich zdolnosci jako nie-mechanika (bo jestem samoukiem i zawsze cos moge spartolic <cicho> ), czy mojego nie najnowszego juz auta , cierpiacego na drobne bolaczki <faktycznie> ;) hehe

Po prostu sie zastanawiam, bo jak lewa strone robilem to jest wszystko ok natomiast na tej prawej cos musi byc nie tak. Wiec zorobie jak Daniel radzi :
danishow pisze:Jak następnym razem ściągniesz czapki to sprawdź czy w nieszczelnym miejscu nie ma pęknięcia w deklu ...miałem dwa takie przypadki w ostatnim czasie.
nie pomyslalem w sumie ze moze cos tam byc, typu pekniecie....
to nie jest zwykły napęd...to

kojot1
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 94
Rejestracja: 12 kwie 2010, 21:40
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: kojot1 » 19 paź 2015, 11:29

martin_rs4 u mnie była podobna sytuacja wymieniałem uszczelki pod deklami dwa razy w ciągu kilku miesięcy , a problem leżał gdzie indziej , śruby którymi dokręcasz dekle bezpośrednio nie dociskają dekla tylko gumy na tych śrubach , u mnie były już wypracowane i było widać że są o milimetr może dwa cieńsze jak te nowe widocznie tyle wystarczy żeby nie dociskały dekla jak należy, niestety nowych samych gumek nie kupisz trzeba kupić w komplecie ze śruba, komplet na dwa dekle ponad trzysta złotych , tanio nie jest ale mam spokój z cieknącym deklem , zobacz u siebie jak z tymi gumkami może tam leży problem .

lukstorpeda
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 40
Rejestracja: 07 cze 2015, 11:16
Lokalizacja: Malbork

Post autor: lukstorpeda » 19 paź 2015, 14:25

lukasz88 pisze:
lukstorpeda pisze:kupilem "niemieckie" w Inowroclawiu wraz z lancuchami i do dzisiaj nic sie nie dzieje i jezdze na castrolu 10w40 od samego poczatku ( takim olejem byl zalany motor jak go kupilem ) i wszystko smiga takze NIE TAKI DIABEL STRASZNY jak LUKASZ88 go maluje
chyba mnie nie zrozumiałeś jak ich właśnie bronie przeczytaj kilka stron wcześniej ja też je wstawiłem i jest ok
tak sorry LUKASZ88 pomylilem Cie z Apophis . :)

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 19 paź 2015, 14:40

kojot1 pisze:martin_rs4 u mnie była podobna sytuacja....
kojot1, dzięki za podpowiedź <okok> widzisz przy ostatniej wymianie zwróciłem uwge na te gumki i kupiłem w ASO chyba z 5-6 tych śrub, bo faktycznie cały komplet kosztuje przesadnie dużo <faktycznie>

Wiem gdzie to leci (spod której śruby) bo właśnie kapie jakby w jednym miejscu z gwintu śruby, więc pójdę w tą strone.

Najgorsze jest to że chyba przez to właśnie zaczyna mi padać alternator, bo zapaliła mi się lampka dziś, mimo że ostatnio (3 tyg. temu) mierzyłem ui miał ponad 14V akku jest praktycznie nowy. Chyba ten olej pokapał mi na uzwojenie i jest destrukcja <onie>
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 19 paź 2015, 17:41

zatem panowie kupowac zamienniki i sie nie szczypać z wyborem nawet kupujac po 2 zestawy taniej wychodzi niz w aso wiec chyba sie oplaca , tak czy siak kontrolnie mozemy sie tu wypowiadac co 10k km :)
bądź sobą, wariatów też lubią

Gość

Post autor: Gość » 19 paź 2015, 17:45

To czemu sam 6k wpakowałeś w nie? :) Przecie Marcin juz dawno (nie wiem ile km) na tym smiga :)

Awatar użytkownika
ManiekJames
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 340
Rejestracja: 04 maja 2014, 20:59
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: ManiekJames » 19 paź 2015, 18:01

martin_rs4, ojej to ostro musi Ci tam kapać <boisie> bo wyciek kojarzący mi się z nieszczelnością to bardziej zaczerniałe zapocenie - niż olej kapiący <jezyk2>
Upewnij się że nie masz gdzieś pęknięcia <cicho>


PS:

Wczoraj zamówiłem kilka zabaweczek <chura> ->
-Nastawnik z Inowrocławia,
-Uszczelki pod nastawnik,
-2szt. popychaczy hydraulicznych (oby starczyły w razie co :] )
-Uszczelniacz do misek,
-Dodatkowo 1 blokade nastawnika.
+ kupe dobrego nastawienia na najbliższą pracę ;)
(uszczelki pokrywy już są i czekają)
Pozdrawiam !!

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 19 paź 2015, 19:59

ManiekJames pisze:martin_rs4, ojej to ostro musi Ci tam kapać
no wlasnie nie kapie wlace duzo, bo olej to odkad leje Liqui Moly to dolewam ok 1L co 10kkm. Tylko jak juz zbierze sie wiecej i kapnie na kolektor to czuc jest. Dzieje sie tak moze raz na 2-3 tyg, wiec idzie przebolec ale jutro wymienie te sruby co kojot1, wspominal bo mam akurat takie nowe <amasz>
ManiekJames pisze:-Dodatkowo 1 blokade nastawnika.
a to dobry pomysl <okok> nam jeden sie zgubil i musielismy rzezbic, bo nie wiedzialem ze sa za grosze na allegro <cicho>
Apophis pisze:Przecie Marcin juz dawno (nie wiem ile km) na tym smiga :)


no ja na tym jednym zrobilem juz dobrze ponad 20kkm i nic nie slychac, wiec mysle ze mozna zaryzykowac od tego kolegi z Inowrocka. ;)
to nie jest zwykły napęd...to

Zablokowany

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl