chyba mnie nie zrozumiałeś jak ich właśnie bronie przeczytaj kilka stron wcześniej ja też je wstawiłem i jest oklukstorpeda pisze:kupilem "niemieckie" w Inowroclawiu wraz z lancuchami i do dzisiaj nic sie nie dzieje i jezdze na castrolu 10w40 od samego poczatku ( takim olejem byl zalany motor jak go kupilem ) i wszystko smiga takze NIE TAKI DIABEL STRASZNY jak LUKASZ88 go maluje
[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?
łukasz88
dopiero jak wyciagniesz go i olej wypuscisz to jak ten "kapelusz" bedzie ciezko chodzic gora-dol to mozna sie pokusic o wymiane.ManiekJames pisze: ps: kupić jeszcze ze 3 szt. tych popychaczy hydraulicznych zaworowych ??
i profilaktycznie wymienić jak bedzie który podejrzany ????
pps: a ktoś wie czy da się zauważyć że taki popychacz jest zepsuty ??????
ja musialem wymienic bo mi jeden w ogole nie chcial wylesc dziad jeden, dlatego kupilem w razie W 2-3 szt. koszt w ASO to ok 50zl/szt.
to nie jest zwykły napęd...to
cholera a mi jakos co zaloze Reinza to sie poci delikatnie na kolektor... juz drugi zestaw i to samo,´wiec albo nie umiem zalozyc albo nie wiem o co chodziGunner pisze:Tak to na 100% Reinz Też je kupowałem, ogólnie dużo osób je poleca.ManiekJames pisze: nie bardzo pamiętam jaka marka - ale na niebieskim tle bo w bagaju jeździ sobie - czyli chyba VictorReinz
to nie jest zwykły napęd...to
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Zachowana kolejność dokręcania z odpowiednim momentem? Przed założeniem uszczelki na klapę zostały wyczyszczone wargi i uszczelka równo przylegała na całości?
To jak z tymi nastawnikami mada faka??
ASO 4kloce nie wyjęte za same 2szt, zamienniki 3x taniej... Można by się pokusić o wymianę pompy oleju na nową i zostało by na aira..
To jak z tymi nastawnikami mada faka??
ASO 4kloce nie wyjęte za same 2szt, zamienniki 3x taniej... Można by się pokusić o wymianę pompy oleju na nową i zostało by na aira..
hmmmm.... no nie chciałbym cię urazić ale rzeczywiście coś musi być nie tak....martin_rs4 pisze:cholera a mi jakos co zaloze Reinza to sie poci delikatnie na kolektor... juz drugi zestaw i to samo,´wiec albo nie umiem zalozyc albo nie wiem o co chodzi
bo ja też zakładam uszczelki Reinza, bez żadnych silikonów i innych dodatkowych uszczelniaczy i jak ich założyłem ileś tam to nic mi z nich nie ciekło.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
FOSS, nie ma sprawy, kazda krytyke biore jako doswiadczenie na przyszlosc. Zalezy w ktora strone pojdziesz z opinia...czy na temat moj i moich zdolnosci jako nie-mechanika (bo jestem samoukiem i zawsze cos moge spartolic ), czy mojego nie najnowszego juz auta , cierpiacego na drobne bolaczki heheFOSS pisze:no nie chciałbym cię urazić ale rzeczywiście coś musi być nie tak
Po prostu sie zastanawiam, bo jak lewa strone robilem to jest wszystko ok natomiast na tej prawej cos musi byc nie tak. Wiec zorobie jak Daniel radzi :
nie pomyslalem w sumie ze moze cos tam byc, typu pekniecie....danishow pisze:Jak następnym razem ściągniesz czapki to sprawdź czy w nieszczelnym miejscu nie ma pęknięcia w deklu ...miałem dwa takie przypadki w ostatnim czasie.
to nie jest zwykły napęd...to
martin_rs4 u mnie była podobna sytuacja wymieniałem uszczelki pod deklami dwa razy w ciągu kilku miesięcy , a problem leżał gdzie indziej , śruby którymi dokręcasz dekle bezpośrednio nie dociskają dekla tylko gumy na tych śrubach , u mnie były już wypracowane i było widać że są o milimetr może dwa cieńsze jak te nowe widocznie tyle wystarczy żeby nie dociskały dekla jak należy, niestety nowych samych gumek nie kupisz trzeba kupić w komplecie ze śruba, komplet na dwa dekle ponad trzysta złotych , tanio nie jest ale mam spokój z cieknącym deklem , zobacz u siebie jak z tymi gumkami może tam leży problem .
-
- Forum Audi A8
- Posty: 40
- Rejestracja: 07 cze 2015, 11:16
- Lokalizacja: Malbork
tak sorry LUKASZ88 pomylilem Cie z Apophis .lukasz88 pisze:chyba mnie nie zrozumiałeś jak ich właśnie bronie przeczytaj kilka stron wcześniej ja też je wstawiłem i jest oklukstorpeda pisze:kupilem "niemieckie" w Inowroclawiu wraz z lancuchami i do dzisiaj nic sie nie dzieje i jezdze na castrolu 10w40 od samego poczatku ( takim olejem byl zalany motor jak go kupilem ) i wszystko smiga takze NIE TAKI DIABEL STRASZNY jak LUKASZ88 go maluje
kojot1, dzięki za podpowiedź widzisz przy ostatniej wymianie zwróciłem uwge na te gumki i kupiłem w ASO chyba z 5-6 tych śrub, bo faktycznie cały komplet kosztuje przesadnie dużokojot1 pisze:martin_rs4 u mnie była podobna sytuacja....
Wiem gdzie to leci (spod której śruby) bo właśnie kapie jakby w jednym miejscu z gwintu śruby, więc pójdę w tą strone.
Najgorsze jest to że chyba przez to właśnie zaczyna mi padać alternator, bo zapaliła mi się lampka dziś, mimo że ostatnio (3 tyg. temu) mierzyłem ui miał ponad 14V akku jest praktycznie nowy. Chyba ten olej pokapał mi na uzwojenie i jest destrukcja
to nie jest zwykły napęd...to
- ManiekJames
- Super Klubowicz
- Posty: 340
- Rejestracja: 04 maja 2014, 20:59
- Lokalizacja: Kalisz
martin_rs4, ojej to ostro musi Ci tam kapać bo wyciek kojarzący mi się z nieszczelnością to bardziej zaczerniałe zapocenie - niż olej kapiący
Upewnij się że nie masz gdzieś pęknięcia
PS:
Wczoraj zamówiłem kilka zabaweczek ->
-Nastawnik z Inowrocławia,
-Uszczelki pod nastawnik,
-2szt. popychaczy hydraulicznych (oby starczyły w razie co )
-Uszczelniacz do misek,
-Dodatkowo 1 blokade nastawnika.
+ kupe dobrego nastawienia na najbliższą pracę
(uszczelki pokrywy już są i czekają)
Upewnij się że nie masz gdzieś pęknięcia
PS:
Wczoraj zamówiłem kilka zabaweczek ->
-Nastawnik z Inowrocławia,
-Uszczelki pod nastawnik,
-2szt. popychaczy hydraulicznych (oby starczyły w razie co )
-Uszczelniacz do misek,
-Dodatkowo 1 blokade nastawnika.
+ kupe dobrego nastawienia na najbliższą pracę
(uszczelki pokrywy już są i czekają)
Pozdrawiam !!
no wlasnie nie kapie wlace duzo, bo olej to odkad leje Liqui Moly to dolewam ok 1L co 10kkm. Tylko jak juz zbierze sie wiecej i kapnie na kolektor to czuc jest. Dzieje sie tak moze raz na 2-3 tyg, wiec idzie przebolec ale jutro wymienie te sruby co kojot1, wspominal bo mam akurat takie noweManiekJames pisze:martin_rs4, ojej to ostro musi Ci tam kapać
a to dobry pomysl nam jeden sie zgubil i musielismy rzezbic, bo nie wiedzialem ze sa za grosze na allegroManiekJames pisze:-Dodatkowo 1 blokade nastawnika.
Apophis pisze:Przecie Marcin juz dawno (nie wiem ile km) na tym smiga
no ja na tym jednym zrobilem juz dobrze ponad 20kkm i nic nie slychac, wiec mysle ze mozna zaryzykowac od tego kolegi z Inowrocka.
to nie jest zwykły napęd...to