[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?
- Adrianplock
- Forum Audi A8
- Posty: 180
- Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
- Lokalizacja: Płock
u mnie za kazdym razem napierdziela , jak u Ciebie nie za kazdym razem to podemnij manometr i sprawdź cisnienie oleju przy rozruchu
powinieneś mieć przy rozruchu minimum 1.5 bar przy 2000 tyś obrotów powinieneś mieć 3. 3-5 bar a potem na wolnych około 1.3 do 1.5 bara
jak nie masz takiego ciśnienia to pompoa zgon i stad Ci wyje nastawnik któryś pewnie ten do którego pompa ma dalej tłoczyć olej , sprawdź od tego a jak bedzie dobre Ciśnienie to płukanie silnika i olej 5w40 i bedzie po problemie a jak to nie pomoze to nastawnik jeden albo dwa nowe a Aso
u mnie cisnienie
przy starcie 2 bary
przy 2000 rpm daje 3.7 bara
a na postoju 1.4 bara czyli u mnie wg etki jest malina
Diagnoaza dwa nastawniki zgon czekam na nowe z Aso za 5 dni bede je miał
zrob jak mówie i albo rozgrzebiesz motor albo zapomnisz o nastawnikach
powinieneś mieć przy rozruchu minimum 1.5 bar przy 2000 tyś obrotów powinieneś mieć 3. 3-5 bar a potem na wolnych około 1.3 do 1.5 bara
jak nie masz takiego ciśnienia to pompoa zgon i stad Ci wyje nastawnik któryś pewnie ten do którego pompa ma dalej tłoczyć olej , sprawdź od tego a jak bedzie dobre Ciśnienie to płukanie silnika i olej 5w40 i bedzie po problemie a jak to nie pomoze to nastawnik jeden albo dwa nowe a Aso
u mnie cisnienie
przy starcie 2 bary
przy 2000 rpm daje 3.7 bara
a na postoju 1.4 bara czyli u mnie wg etki jest malina
Diagnoaza dwa nastawniki zgon czekam na nowe z Aso za 5 dni bede je miał
zrob jak mówie i albo rozgrzebiesz motor albo zapomnisz o nastawnikach
TYLKO V8
Zdradź ile...Adrianplock pisze:Nastawniki teraz przerabiam temat za 5 dni bede miał dwa nowe z Aso kolega mechanik super tanio mi wyrwał
Akurat to nikomu do głowy by nawet nie przyszło.Adrianplock pisze: Nastawniki sa INNE i nie można zamieniać ich stronami
Osobiście i bardzo subiektywnie uważam, że różnice w napinaczach pomiędzy 3.7 a 4.2 są kosmetyczne. Jeśli już to zamiany nie powinno się robić w drugą stronę (z 3.7 do 4.2). Sam już nie wiem, czy brać z ASO, czy testować zamiennik z 4.2.Adrianplock pisze: Silnik 4.2 i 3.7 sa to te same Silniki te same Bloki te same wtryski ten sam osprzet i ten sam rozrzad , nie chce wróżyć jutro podpytam mechanik który siedzi tylko w grupie Audi VW ale z tego co mi nadmienił to róznica Polega na innych wałkach i innym skoku tłoka stad mniejsza Pojemność , potwierdze to tylko poszukam dokłądnie
U mnie grzechotka wygląda podobnie, przy czym na zimnym słychać łańcuchy, a na ciepłym prawdopodobnie szklanki. I tak będę rozbierał sprzęt do rozrządu, więc przy okazji wymienię zawór pod deklem. Inna sprawa to to, że poprzedni właściciel zalał silnik olejem 5W30 (co prawda Valvoline) i zamierzam to od razu zmienić.Adrianplock pisze:Krisker to Ty masz i tak nieźle u mnie umarły obydwa na poziomie od -1 do 10 i mam taką grzechotke ze katastrofa az wstyd odpalać auto jak ktoś idzie bo sie patrz jak by mi COs miało sie urwać ,
I tu się mylisz. Poprawiałem kilka takich rozrządów po poprzednich serwisach bo złe były założonekrisker pisze:Akurat to nikomu do głowy by nawet nie przyszło.Adrianplock pisze:Nastawniki sa INNE i nie można zamieniać ich stronami
krisker pisze:Właśnie dzwoniłem do ASO i w Olsztynie cena za 077109088D to ok. 2070zł brutto po 10% rabacie. Taniej niż u pośredników allegrowych (Inowrocław proponował ponad 2200 za oryginał).
Żadną marżę, po prostu sprzedają po cenie detalicznej.Apophis pisze:No bo se posrednicy jeszcze tłuką marżę. Cena w ASO OK
Osobiście nie widzę nic w tym dziwnego, to normalny proceder rynkowy.
Cena detaliczna jest dla klienta detalicznego. Firmy, serwisy, hurtownie kupują z rabatem... i dalej dla klienta detalicznego często sprzedają po cenie detalicznej.
Teoretycznie klient detaliczny przychodzący do ASO i kupujący sporadycznie pojedyncze części powinien kupować w cenie detalicznej.
To że ktoś w ASO rozdaje rabaty nawet na telefon to żenada - widocznie ma parcie na sprzedaż bo za mało pozycji jest w tabelkach
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Czy ty uważasz że nasz klub to klient detaliczny??FOSS pisze:Żadną marżę, po prostu sprzedają po cenie detalicznej.
Osobiście nie widzę nic w tym dziwnego, to normalny proceder rynkowy.
Cena detaliczna jest dla klienta detalicznego. Firmy, serwisy, hurtownie kupują z rabatem... i dalej dla klienta detalicznego często sprzedają po cenie detalicznej.
Teoretycznie klient detaliczny przychodzący do ASO i kupujący sporadycznie pojedyncze części powinien kupować w cenie detalicznej.
To że ktoś w ASO rozdaje rabaty nawet na telefon to żenada - widocznie ma parcie na sprzedaż bo za mało pozycji jest w tabelkach
Cenę dostałem przez telefon, ale podawałem swoje dane (jestem ich klientem). Poza tym nawet cena detaliczna jest na poziomie tych z netu, więc IMO spoko. Pomijam absurdalność samej wyceny tej części.FOSS pisze:To że ktoś w ASO rozdaje rabaty nawet na telefon to żenada - widocznie ma parcie na sprzedaż bo za mało pozycji jest w tabelkach
Jaki "klub"?Apophis pisze:Czy ty uważasz że nasz klub to klient detaliczny??
Generalnie to oczywiście lepiej dla ciebie - dają rabat to trzeba brać.krisker pisze:Cenę dostałem przez telefon, ale podawałem swoje dane (jestem ich klientem). Poza tym nawet cena detaliczna jest na poziomie tych z netu, więc IMO spoko. Pomijam absurdalność samej wyceny tej części.
Odniosłem się tylko do porównania z tymi innymi firmami oferującymi oryginały.
Wg. mojego programu (do części zamiennych ASO mam dostęp on-line 24h) oryginalny nastawnik do BFM kosztuje w ASO w detalu dokładnie 2422pln brutto a do BFL 2300pln brutto
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- Adrianplock
- Forum Audi A8
- Posty: 180
- Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
- Lokalizacja: Płock
Kisker mam cena bez faktury przez kolege który tam pracuje bierze mi na Siebie oczywiscie po wielkich gledzeniach 1490 zł ale to bez faktury itp itd brutto wychodzi 1890 zł
gunner u mnie grzechotka zeby powrociła wystarczy godzina max i już pyr pyr pyr ,
Kisker bierz nowe nastawniki i sie nie pie,,,,,,, , odżałuj i bedziesz sie cieszył w pełni sprawnym motorem
tylko zrób płukanke przed założeniem nowych nastawników bo Ci sie zaraz kanały olejowe zatkają jak sie jakiś glut odlepi , pomierz ciśnienia przed płukanką zobacz czy sa dobre jak dobre , zmieniaj nastawniki i w droge
Swoją droge Pepi , kupie silnik z uzywki , u kolegi na stacji demontarzu pojazdów stoi mu tych silników chyba z 5 kazdy bfm i dwa w12 i kilka 3.7 bfl i kilka traktorów 3.0 4.0 4.2 tdi itp itd
Problem polega na tym ze kazdy z tych silników wyglada jak nowy zero wycieków korozji czy tego typu rzeczy, ale skad masz pewność ze załozysz zmienisz olej pojeździsz dwa miesiace i pakiet za 5 tyś ??
Wole swoje zrechabilitować swój mieć pewność ze wszystko jest zrobione i mnie nie zawiedzie
i Sobie latać
[ Dodano: 2016-04-21, 18:38 ]
Krisker , a na ciepłym na wolnych coś Ci stuka czy jak dodajesz gazu to poklepywanie wzrasta???
gunner u mnie grzechotka zeby powrociła wystarczy godzina max i już pyr pyr pyr ,
Kisker bierz nowe nastawniki i sie nie pie,,,,,,, , odżałuj i bedziesz sie cieszył w pełni sprawnym motorem
tylko zrób płukanke przed założeniem nowych nastawników bo Ci sie zaraz kanały olejowe zatkają jak sie jakiś glut odlepi , pomierz ciśnienia przed płukanką zobacz czy sa dobre jak dobre , zmieniaj nastawniki i w droge
Swoją droge Pepi , kupie silnik z uzywki , u kolegi na stacji demontarzu pojazdów stoi mu tych silników chyba z 5 kazdy bfm i dwa w12 i kilka 3.7 bfl i kilka traktorów 3.0 4.0 4.2 tdi itp itd
Problem polega na tym ze kazdy z tych silników wyglada jak nowy zero wycieków korozji czy tego typu rzeczy, ale skad masz pewność ze załozysz zmienisz olej pojeździsz dwa miesiace i pakiet za 5 tyś ??
Wole swoje zrechabilitować swój mieć pewność ze wszystko jest zrobione i mnie nie zawiedzie
i Sobie latać
[ Dodano: 2016-04-21, 18:38 ]
Krisker , a na ciepłym na wolnych coś Ci stuka czy jak dodajesz gazu to poklepywanie wzrasta???
TYLKO V8