[D2 W12] Opinie na temat silnika
Ja sie już wyleczyłem już z w12 jestem typem co gaz działa na zasadzie 0-1 spalanie mnie demotywowalo tankowalem 2x w tygodniu po 400zl i ciagle mało mu było wpadłem na genialny pomysł sprzedać silnik trwało to 3 dni i pojechał do innej d2 w ktorej sie zatarł ( poznałem przyczyne zacierania:) ) i wsadziłem tdi 1.9 130km (idealny strzał) mało awaryjny mocy mu wogole nie brakuje a zawsze ma duze mozliwosci rozwojowe. spalanie max 8,5 l przy 22" i masie 2380kg prowadzi sie dobrze oczywiscie quattro zachowalem ale skrzynia manualna 6b z 2.5tdi narazie przejechalem 6 tys km i bez awaryjnie poza tym ze wypadl mi waz z intercoolera było co przerabiac wiem o tym ale jest ok wiec najlepiej kupic wypasione w12 jak ja zrobic swapa na cos przydatnego i spokoj swiety nie trzeba gazowac zajmowac sobie bagaznika.
zdjecia przedstawiaja moje AUDI po montażu lpg!!
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d88 ... 413be.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d88 ... 413be.html
dziq111, Jak qwa można usiłowac porównywać W12 do 4cylindrowego klekota??!! :shock:
Jak bym chciał 1,9 to bym sobie A3 może A4 kupił ale W12 to kwintesencja luxusu i jak sie dba tak się ma i jesteś jednym z niewielu co narzekają. Sprofanowałeś A8 to trudno twoja sprawa ale nie wypisuj takich bzdur że klekot R4 jest lepszy
Jak bym chciał 1,9 to bym sobie A3 może A4 kupił ale W12 to kwintesencja luxusu i jak sie dba tak się ma i jesteś jednym z niewielu co narzekają. Sprofanowałeś A8 to trudno twoja sprawa ale nie wypisuj takich bzdur że klekot R4 jest lepszy
Ja pierdziu, nie wierzę.... przesiąść się z 6.0W12 na 1.9TDI... i to wsadzić do tej samej budy w której jeździło się tym W12 :shock:dziq111 pisze:Ja sie już wyleczyłem już z w12
... wpadłem na genialny pomysł sprzedać silnik trwało to 3 dni i pojechał do innej d2 w ktorej sie zatarł ( poznałem przyczyne zacierania:) ) i wsadziłem tdi 1.9 130km (idealny strzał) mało awaryjny mocy mu wogole nie brakuje a zawsze ma duze mozliwosci rozwojowe.
"Wolnoć Tomku w swoim domku" ale ja bym tego nie zrobił... w moich oczach piękna i wyjątkowa 6.0W12 straciła duszę i jakąkolwiek wartość rynkową... no chyba, że jako dawca części :-?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Panowie czy ktoś potwierdzi twierdzenie, że silniki W12 montowane w D2 padają/ zacierają się "dzięki" pompie oleju? Niby temu wszystkiemu jest winna ta pompa, olej nie jest tu niby głównym winowajcą. Czy ten problem dotyczy tylko D2, czy zostało to poprawione w nowszym modelu D3 z rocznika 2004-2005? Patrząc po ETCE to zmieniły się oznaczenia i wizualnie jest parę drobnych zmian. Na ramach forum można zapomnieć o "TZ" ;-) Czy w D3 jest lepsze smarowanie ze względu na suchą miskę oleju?
hehehe ciekawe czy to czasem nie magika z forum .jdz1 pisze:Obecnie chyba nawet na allegro jest tez jakiś klon A8D2 1.9TDI 131KM w manaulu wystawionay za 15tys PLN z 97roku. Tak więc tendencja jest chyba rozwojowa w tym kierunku.
Może już się znudziło mu to bo za słabe i planuje kupić coś innego .
Tylko po co robić taki syf w a8 ????
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Rabol, A8 D3 w wersji W12 to wybitnie luksusowa i bardzo szybka limuzyna , sam silnik W12 (450km 580nm) jest równie mocny co 5,2 w S8 i mniej problemowy / awaryjny . Zawieszenie często w wersji sport oraz bardzo bogate wyposażenie ponad standardowe często "Audi exclusive " rozpieszcza luksusem.
Zastanów się przed zakupem czy chcesz jeździć na benzynie i koszty nie grają roli czy może wersja z LPG . Ja szczerze nie polecam LPG no chyba ze z bardzo wysokiej półki .
Zastanów się przed zakupem czy chcesz jeździć na benzynie i koszty nie grają roli czy może wersja z LPG . Ja szczerze nie polecam LPG no chyba ze z bardzo wysokiej półki .