[D3 04 4.2MPI/LPG] Błedy komputera po załorzeniu BRC
Paweł jak masz jakieś uwagi do instalacji to napisz coś konkretnego bo uwagi typu "widziałeś gdzie się wiercili" nic nie wnoszą a już dla takiej osoby jak ja która nic a nic nie zna się na mechanice nic nie mówią.
Jeżeli chodzi o 1 reduktor to była moja decyzja, czy słuszna zobaczymy. Przy mojej jeździe (raczej spokojnej) myślę że to wystarczy a jak nie to przełączy się na benzynkę.
Dlaczego BRC, a dlaczego nie cena umiarkowana jakość nie najgorsza tyle wiem. A i mercedes może się popsuć
"Czy silnik coś wypluł" nie wiem z tego co mówili koledzy którzy u nich robili do wiercenia ściągali kolektor czy mój ściągali nie wiem nie pytałem.
Jeżeli chodzi o 1 reduktor to była moja decyzja, czy słuszna zobaczymy. Przy mojej jeździe (raczej spokojnej) myślę że to wystarczy a jak nie to przełączy się na benzynkę.
Dlaczego BRC, a dlaczego nie cena umiarkowana jakość nie najgorsza tyle wiem. A i mercedes może się popsuć
"Czy silnik coś wypluł" nie wiem z tego co mówili koledzy którzy u nich robili do wiercenia ściągali kolektor czy mój ściągali nie wiem nie pytałem.
A8 D3 04 4.2 LPG
Pytanie powinno brzmiec za co lubimy montazystow lpg, kazda najlepsza instalacje da sie spartolic (nie pisze o tym konkretnym przypadku). Mialem kilka BRC i jest to dobra instalacja, ale i tak wiekszosc zalezy od montazu. W mondeo 2.5 v6 mialem niby najlepszego prinsa, ale nie chodzilo to super - okazalo sie, ze byly male babole w montazu.pepi pisze:żal .pl
i wy lubicie BRC
za co ?
W BRC mozna uruchomic podpieranie sie benzyna przy wysokich obrotach, wiec do spokojnej jazdy reduktor cegla BRC powinien spokojnie dac rade. Jedynie czego bym sie obawial, to jazda dlugotrwala duza predkoscia na autostradzie, albo bedzie ubogo, albo bedzie na benzynie jechalTOLKAR pisze: Jeżeli chodzi o 1 reduktor to była moja decyzja, czy słuszna zobaczymy. Przy mojej jeździe (raczej spokojnej) myślę że to wystarczy a jak nie to przełączy się na benzynkę.
Od kiedy zobaczyłem u jednego kolegi trójniki pod wtryskiwacze PB/LPG od tego momentu wwiercanie się w kolektor dolotowy uważam za pomyłkę.
Niestety tego "druta" mam również u siebie ale poważnie myślę nad kupnem drugiego kolektora i poskładaniem tego wszystkiego jeszcze raz na trójnikach.
No chyba, że się mylę i te trójniki to nie takie ŁoŁ jak mi się wydaje
Niestety tego "druta" mam również u siebie ale poważnie myślę nad kupnem drugiego kolektora i poskładaniem tego wszystkiego jeszcze raz na trójnikach.
No chyba, że się mylę i te trójniki to nie takie ŁoŁ jak mi się wydaje
Ostatnio zmieniony 09 lut 2014, 21:11 przez FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
nie chodzi o to
tylko wywiercili jak mogli jak wiertarka podeszła opiłki poszły w motor może nic się nie stało ale ...
gdzie są skierowane wkrętki powinny być do zaworów
a są ?
To ludzie psują brc bo się im nie chce zerwać
a to trwa 30 min i wtedy można nawiercić tak jak trzeba
http://www.autogaz-market.pl/2211-ZESTA ... ztuki.html
domyślam że chodziło ci o to / to nie zawsze jest dobre np w fordzie się robią jaja
a mowa była o tym
tylko wywiercili jak mogli jak wiertarka podeszła opiłki poszły w motor może nic się nie stało ale ...
gdzie są skierowane wkrętki powinny być do zaworów
a są ?
To ludzie psują brc bo się im nie chce zerwać
a to trwa 30 min i wtedy można nawiercić tak jak trzeba
http://www.autogaz-market.pl/2211-ZESTA ... ztuki.html
domyślam że chodziło ci o to / to nie zawsze jest dobre np w fordzie się robią jaja
a mowa była o tym
FOSS pisze:Od kiedy zobaczyłem u jednego kolegi trójniki pod wtryskiwacze PB/LPG od tego momentu wwiercanie się w kolektor dolotowy uważam za pomyłkę.
Niestety tego "druta" mam również u siebie ale poważnie myślę nad kupnem drugiego kolektora i poskładaniem tego wszystkiego jeszcze raz na trójnikach.
No chyba, że się mylę i te trójniki to nie takie ŁoŁ jak mi się wydaje
Myślałem sporo nad tymi trójnikami i pytałem mądrego od LPG i chyba to jednak nie jest takie ŁoŁ..... podobno na benzynie mogą być problemy z poprawną pracą silnikaemdzej pisze:Te trójniki pozwalają na montaż wtryskiwaczy pojedynczo a nie na listwie i pozwala to ładnie je pochować i podanie gazu bliżej kolektora. Też mam zamiar tak uporządkować pod maską aby nie było nic widać.
Ma ktoś u siebie to pozakładane?
A może któryś z kolegów obeznanych w LPG już to testował w silnikach mpi ?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Ale z jakimi silnikami?.... MPI (multipoint injection) czy jakieś inne?k44761 pisze:Ja widziałem w kilku autach, i nic się nie działo niepokojącego.
U nas wtryskiwacz nie "leje" jedną dziurką a kilkoma robi "mgiełkę" - noi zastanawiam się jak zmiana położenia wtryskiwacza (jego odsunięcie do góry) wpłynie na tworzenie właściwej mieszanki paliwowo powietrznej
Nie no, nie ma takiej tragedii - widziałem konstrukcje z wtryskiwaczami upchniętymi pod centralną osłonę silnika gdzie osłona była podniesiona na tulejkach dystansowych i jakoś to się tam mieściło.k44761 pisze:Problem w tym, że u nas nie założy się tego (przynajmniej w D2) bo nie ma miejsca. Chyba, że się wytnie w wygłuszeniu maski dziury
W D3, czyli u mnie, nie powinno być żadnego problemu z podniesienia kawałek do góry całej listwy wtryskowej - listwy wtryskowe BRC mam na kolektorze powyżej listwy wtryskowej i jest tam jeszcze miejsce.
Ale jeżeli założenie ich ma pogorszyć pracę na PB to nie zakładam tego na pewno
Ostatnio zmieniony 16 mar 2014, 14:05 przez FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Jakiś mietek V12, BMW 540i, 525i (obie E39), Audi A6 C6 2.4, C5 2.8, jakieś A4 1.8, 2,6 i kilka pomniejszych typu jakiś Ford 2.0, jakaś renówka (chyba to było Clio 1.2 z listwą pod kolektorem itp. Pracowało to wszystko poprawnie.
Konstrukcja tego trójniczka jest taka, że wtryskiwacz benzynowy jest nisko, sporo niżej niż dysza gazowa i paliwo na ściankach raczej nie zostaje. A nawet jeśli zostaje, to struga powietrza jak tłok leci w dół a zawór ssący jest otwarty wszystko wciągnie.
W D3 silnik jest troszeczkę niżej, poza tym w BFM kolektor ssący jest bardziej "płaski", więc tam to się raczej zmieści.
Konstrukcja tego trójniczka jest taka, że wtryskiwacz benzynowy jest nisko, sporo niżej niż dysza gazowa i paliwo na ściankach raczej nie zostaje. A nawet jeśli zostaje, to struga powietrza jak tłok leci w dół a zawór ssący jest otwarty wszystko wciągnie.
W D3 silnik jest troszeczkę niżej, poza tym w BFM kolektor ssący jest bardziej "płaski", więc tam to się raczej zmieści.
Elektronika samochodowa.
No weź nie namawiaj..... jak będzie się dławił to wysyłam ci fakturęk44761 pisze:Jakiś mietek V12, BMW 540i, 525i (obie E39), Audi A6 C6 2.4, C5 2.8, jakieś A4 1.8, 2,6 i kilka pomniejszych typu jakiś Ford 2.0, jakaś renówka (chyba to było Clio 1.2 z listwą pod kolektorem itp. Pracowało to wszystko poprawnie.
Konstrukcja tego trójniczka jest taka, że wtryskiwacz benzynowy jest nisko, sporo niżej niż dysza gazowa i paliwo na ściankach raczej nie zostaje. A nawet jeśli zostaje, to struga powietrza jak tłok leci w dół a zawór ssący jest otwarty wszystko wciągnie.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Ja mam je u siebie i nic sie nie dlawi i nie szarpie. Jedyne co, to delikatnie mi drży na wolnych, ale to chyba wina poduszek bo na gazie jest tak samo. Wczoraj wymieniałem swoje valdemary na barracudy i przy okazji wymieniłem oringi na tych podstawkach na nowe bo trochę latały w gniazdach. Teraz musze trochę pośmiać na pb żeby zebrać ladnie mapę a później strojenie.