części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 04 4.2MPI/LPG] Błedy komputera po załorzeniu BRC

Awatar użytkownika
TOLKAR
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 31
Rejestracja: 20 sty 2014, 20:06
Lokalizacja: Wschowa

Post autor: TOLKAR » 08 lut 2014, 09:59

Paweł jak masz jakieś uwagi do instalacji to napisz coś konkretnego bo uwagi typu "widziałeś gdzie się wiercili" nic nie wnoszą a już dla takiej osoby jak ja która nic a nic nie zna się na mechanice nic nie mówią.

Jeżeli chodzi o 1 reduktor to była moja decyzja, czy słuszna zobaczymy. Przy mojej jeździe (raczej spokojnej) myślę że to wystarczy a jak nie to przełączy się na benzynkę.

Dlaczego BRC, a dlaczego nie cena umiarkowana jakość nie najgorsza tyle wiem. A i mercedes może się popsuć :)

"Czy silnik coś wypluł" nie wiem z tego co mówili koledzy którzy u nich robili do wiercenia ściągali kolektor czy mój ściągali nie wiem nie pytałem.
A8 D3 04 4.2 LPG

Korton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 515
Rejestracja: 20 sie 2013, 14:50
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Korton » 08 lut 2014, 10:57

pepi pisze:żal .pl
i wy lubicie BRC
za co ? :)
Pytanie powinno brzmiec za co lubimy montazystow lpg, kazda najlepsza instalacje da sie spartolic (nie pisze o tym konkretnym przypadku). Mialem kilka BRC i jest to dobra instalacja, ale i tak wiekszosc zalezy od montazu. W mondeo 2.5 v6 mialem niby najlepszego prinsa, ale nie chodzilo to super - okazalo sie, ze byly male babole w montazu.

Korton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 515
Rejestracja: 20 sie 2013, 14:50
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Korton » 08 lut 2014, 11:00

TOLKAR pisze: Jeżeli chodzi o 1 reduktor to była moja decyzja, czy słuszna zobaczymy. Przy mojej jeździe (raczej spokojnej) myślę że to wystarczy a jak nie to przełączy się na benzynkę.
W BRC mozna uruchomic podpieranie sie benzyna przy wysokich obrotach, wiec do spokojnej jazdy reduktor cegla BRC powinien spokojnie dac rade. Jedynie czego bym sie obawial, to jazda dlugotrwala duza predkoscia na autostradzie, albo bedzie ubogo, albo bedzie na benzynie jechal :)

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 08 lut 2014, 12:08

Od kiedy zobaczyłem u jednego kolegi trójniki pod wtryskiwacze PB/LPG od tego momentu wwiercanie się w kolektor dolotowy uważam za pomyłkę.
Niestety tego "druta" mam również u siebie ale poważnie myślę nad kupnem drugiego kolektora i poskładaniem tego wszystkiego jeszcze raz na trójnikach.

No chyba, że się mylę i te trójniki to nie takie ŁoŁ jak mi się wydaje <hmm>
Ostatnio zmieniony 09 lut 2014, 21:11 przez FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

emdzej
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 452
Rejestracja: 03 kwie 2012, 15:56
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: emdzej » 08 lut 2014, 15:45

Te trójniki pozwalają na montaż wtryskiwaczy pojedynczo a nie na listwie i pozwala to ładnie je pochować i podanie gazu bliżej kolektora. Też mam zamiar tak uporządkować pod maską aby nie było nic widać.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 08 lut 2014, 17:58

nie chodzi o to
tylko wywiercili jak mogli jak wiertarka podeszła opiłki poszły w motor może nic się nie stało ale ...
gdzie są skierowane wkrętki powinny być do zaworów
a są ?
To ludzie psują brc bo się im nie chce zerwać
a to trwa 30 min i wtedy można nawiercić tak jak trzeba
http://www.autogaz-market.pl/2211-ZESTA ... ztuki.html
domyślam że chodziło ci o to / to nie zawsze jest dobre np w fordzie się robią jaja

a mowa była o tym
Obrazek

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 08 lut 2014, 20:57

Ma @Pepi racje zapewne.
nie chce sie kolektora zrzucić a potem posty - dużo oleju bierze itp.
poza tym brc jedzie na opinii sprzed kilku lat, jak mercedes. Sam to dziadostwo naprawiam i wiem o czym pisze :)
Elektronika samochodowa.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 16 mar 2014, 11:44

FOSS pisze:Od kiedy zobaczyłem u jednego kolegi trójniki pod wtryskiwacze PB/LPG od tego momentu wwiercanie się w kolektor dolotowy uważam za pomyłkę.
Niestety tego "druta" mam również u siebie ale poważnie myślę nad kupnem drugiego kolektora i poskładaniem tego wszystkiego jeszcze raz na trójnikach.

No chyba, że się mylę i te trójniki to nie takie ŁoŁ jak mi się wydaje <hmm>
emdzej pisze:Te trójniki pozwalają na montaż wtryskiwaczy pojedynczo a nie na listwie i pozwala to ładnie je pochować i podanie gazu bliżej kolektora. Też mam zamiar tak uporządkować pod maską aby nie było nic widać.
Myślałem sporo nad tymi trójnikami i pytałem mądrego od LPG i chyba to jednak nie jest takie ŁoŁ..... podobno na benzynie mogą być problemy z poprawną pracą silnika <hmm>

Ma ktoś u siebie to pozakładane?
A może któryś z kolegów obeznanych w LPG już to testował w silnikach mpi ?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 16 mar 2014, 11:59

Ja widziałem w kilku autach, i nic się nie działo niepokojącego. Problem w tym, że u nas nie założy się tego (przynajmniej w D2) bo nie ma miejsca. Chyba, że się wytnie w wygłuszeniu maski dziury :)
Elektronika samochodowa.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 16 mar 2014, 13:50

k44761 pisze:Ja widziałem w kilku autach, i nic się nie działo niepokojącego.
Ale z jakimi silnikami?.... MPI (multipoint injection) czy jakieś inne?
U nas wtryskiwacz nie "leje" jedną dziurką a kilkoma robi "mgiełkę" - noi zastanawiam się jak zmiana położenia wtryskiwacza (jego odsunięcie do góry) wpłynie na tworzenie właściwej mieszanki paliwowo powietrznej <hmm>
k44761 pisze:Problem w tym, że u nas nie założy się tego (przynajmniej w D2) bo nie ma miejsca. Chyba, że się wytnie w wygłuszeniu maski dziury :)
Nie no, nie ma takiej tragedii - widziałem konstrukcje z wtryskiwaczami upchniętymi pod centralną osłonę silnika gdzie osłona była podniesiona na tulejkach dystansowych i jakoś to się tam mieściło.
W D3, czyli u mnie, nie powinno być żadnego problemu z podniesienia kawałek do góry całej listwy wtryskowej - listwy wtryskowe BRC mam na kolektorze powyżej listwy wtryskowej i jest tam jeszcze miejsce.

Ale jeżeli założenie ich ma pogorszyć pracę na PB to nie zakładam tego na pewno :/
Ostatnio zmieniony 16 mar 2014, 14:05 przez FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 16 mar 2014, 14:02

Jakiś mietek V12, BMW 540i, 525i (obie E39), Audi A6 C6 2.4, C5 2.8, jakieś A4 1.8, 2,6 i kilka pomniejszych typu jakiś Ford 2.0, jakaś renówka (chyba to było Clio 1.2 z listwą pod kolektorem itp. Pracowało to wszystko poprawnie.
Konstrukcja tego trójniczka jest taka, że wtryskiwacz benzynowy jest nisko, sporo niżej niż dysza gazowa i paliwo na ściankach raczej nie zostaje. A nawet jeśli zostaje, to struga powietrza jak tłok leci w dół a zawór ssący jest otwarty wszystko wciągnie.

W D3 silnik jest troszeczkę niżej, poza tym w BFM kolektor ssący jest bardziej "płaski", więc tam to się raczej zmieści.
Elektronika samochodowa.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 16 mar 2014, 14:07

k44761 pisze:Jakiś mietek V12, BMW 540i, 525i (obie E39), Audi A6 C6 2.4, C5 2.8, jakieś A4 1.8, 2,6 i kilka pomniejszych typu jakiś Ford 2.0, jakaś renówka (chyba to było Clio 1.2 z listwą pod kolektorem itp. Pracowało to wszystko poprawnie.
Konstrukcja tego trójniczka jest taka, że wtryskiwacz benzynowy jest nisko, sporo niżej niż dysza gazowa i paliwo na ściankach raczej nie zostaje. A nawet jeśli zostaje, to struga powietrza jak tłok leci w dół a zawór ssący jest otwarty wszystko wciągnie.
No weź nie namawiaj..... jak będzie się dławił to wysyłam ci fakturę :P
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 16 mar 2014, 15:32

w mondeo 2.0 to nie wypaliło z czego co czytałem na tamtym forum
'po zmianie na wkrętki auto się uspokoiło :)
Ale ja jednak wolał bym wiercić bo wkrętki to bardzo dobre rozwiązanie

macisz12
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 201
Rejestracja: 30 paź 2013, 18:59
Lokalizacja: Łask

Post autor: macisz12 » 16 mar 2014, 17:41

Ja mam je u siebie i nic sie nie dlawi i nie szarpie. Jedyne co, to delikatnie mi drży na wolnych, ale to chyba wina poduszek bo na gazie jest tak samo. Wczoraj wymieniałem swoje valdemary na barracudy i przy okazji wymieniłem oringi na tych podstawkach na nowe bo trochę latały w gniazdach. Teraz musze trochę pośmiać na pb żeby zebrać ladnie mapę a później strojenie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl