Post
autor: FOSS » 16 mar 2014, 13:50
k44761 pisze:Ja widziałem w kilku autach, i nic się nie działo niepokojącego.
Ale z jakimi silnikami?.... MPI (multipoint injection) czy jakieś inne?
U nas wtryskiwacz nie "leje" jedną dziurką a kilkoma robi "mgiełkę" - noi zastanawiam się jak zmiana położenia wtryskiwacza (jego odsunięcie do góry) wpłynie na tworzenie właściwej mieszanki paliwowo powietrznej
k44761 pisze:Problem w tym, że u nas nie założy się tego (przynajmniej w D2) bo nie ma miejsca. Chyba, że się wytnie w wygłuszeniu maski dziury
Nie no, nie ma takiej tragedii - widziałem konstrukcje z wtryskiwaczami upchniętymi pod centralną osłonę silnika gdzie osłona była podniesiona na tulejkach dystansowych i jakoś to się tam mieściło.
W D3, czyli u mnie, nie powinno być żadnego problemu z podniesienia kawałek do góry całej listwy wtryskowej - listwy wtryskowe BRC mam na kolektorze powyżej listwy wtryskowej i jest tam jeszcze miejsce.
Ale jeżeli założenie ich ma pogorszyć pracę na PB to nie zakładam tego na pewno

Ostatnio zmieniony 16 mar 2014, 14:05 przez
FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-