części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

A8 D2 4.2 Quattro - Forumowa Książka Serwisowa - str.1

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 27 maja 2015, 19:59

Ok spoko

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 07 cze 2015, 20:57

odswierzony kolor zacisków, z czarnymi felgami mam efekt o który mi chodziło :]

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

jutro pykne fotke po praniu tapicerki :D
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 07 cze 2015, 21:00

Panie kolego, mały trochę ten hebel - wyeksponowany wydaje się być mniejszy.
Nie pragniesz czegoś większego?... 360mm z D3 do ciebie podejdzie przecież p&p ;)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Gość

Post autor: Gość » 07 cze 2015, 21:00

Ja bym je na czarno dał to by nie rzucała sie ich maleńkość :)

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 07 cze 2015, 21:12

FOSS pisze:Nie pragniesz czegoś większego?... 360mm z D3 do ciebie podejdzie przecież p&p ;)
pewnie że prage <amasz> tylko narazie sporo innych wydatków mam bo to roczek synka, bo zlot, 2 wesela a co najważniejsze otwieramy z żonką własny biznes i prawie cała kasa tam wylądowała, z mała pomocą Państwa Polskiego :) ..

poza tym zaaplikowałem niedawno nowe Zimmermanny więc ewentualnie jak sie skończy ten zestaw to zapodam większe od D3
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 07 cze 2015, 23:04

ja nie rozumiem tych zmian na zaciski z d3 :) przeciez heble z d2 jak sie wdepnie to plomby wypadają ....
bądź sobą, wariatów też lubią

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 08 cze 2015, 02:22

preston81 pisze:ja nie rozumiem tych zmian na zaciski z d3 :) przeciez heble z d2 jak sie wdepnie to plomby wypadają ....
Mam zgoła inne odczucia... fabryczne heble mi jakoś nie wystarczały.
Zresztą inżynierowie z AUDI również po latach to zweryfikowali bo w A8D2 4.2V8 z przodu były tarcze 323mm a w A8D3 4.2V8 już 360mm. W S8D2 fl tarcze 345mm a w S8D3 już 385mm.
Warto zauważyć, że masa auta D2 vs. D3 jakoś szczególnie się nie zmieniła - moje Ex A8D2 fl 4.2V8 papierowo było nawet trochę cięższe niż obecne D3 a jednak hamulce wyraźnie powiększono ;)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6010
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 08 cze 2015, 03:53

preston81 pisze:ja nie rozumiem tych zmian na zaciski z d3 :) przeciez heble z d2 jak sie wdepnie to plomby wypadają ....
Tak, ale pierwszym razem. Potem co hamowanie to tragedia.
Black Cars Matters

Gość

Post autor: Gość » 08 cze 2015, 04:45

Jestem z tych nielicznych co są zadowoleni z zupełnie sprawnych seryjnych hebelków :) Tak jak Preston pisze jak depne to czuje i to nie tylko pierwszy raz :]

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 08 cze 2015, 09:40

Ostatnio jak sobie przeliczyłem to taki setup kosztował by mnie ok. 1000zł (zaciski +tarcze + klocki + płyn) wiec naradzie się wstrzymam bo muszę na rozrząd powoli odkładać ;)

Hehe dlatego też m.in. nie zdecydowałem się na fele 20" bo już w ogóle zniknęły by te hamulce z pola widzenia <faktycznie>
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 08 cze 2015, 10:22

to że coś zostaje zmienione z biegiem czasu nie powinno dziwić ... rozwój, ale nie zawsze wychodzi to na lepsze co nie raz pokazała historia , nie twierdze ze d3 ma słabsze heble ok niech ma , sens wkładania tego do d2 jest jesli chodzi o ekonomie tarcze sa tańsze jak to ostatnio pokazał ktoś an forum , na + to że są nowsze ale powaga Panowie jeździcie na torach ? w waszych wypowiedziach w dziale na kazdy temat , w temacie ktorym założyłem wrecz kipiało oburzenie że zaden z Was szybko nie jeździ wiecj jak 60 w terenach zabudowanych gdzież tam :) to gdzie wy chcecie tych hamulcy uzywać ? i w jakich okolicznościach ? lepiej sie zaciski maluje czy jak :)) (oczywiscie ostatnia czesc mojej wypowiedzi to żart jak by ktoś nie skumał )

podzielam słowa Apo , ale jak niektorzy mówią że coś nie tak po pierwszym hamowaniu to moze warto sprawdzic jakosc plynu hamulcowego itd fakt ja mam nowe heble moze z zasem bedzie problem i tez zmienie na heble od d3
pozdro
bądź sobą, wariatów też lubią

Gość

Post autor: Gość » 08 cze 2015, 11:30

preston81, Preston z moimi problem był bo tarcze miały juz dosyć. Po wymianie przednich tarcz i wszystkich klocków oraz regeneracji zacisków(wymiana tulejek)wszelkie problemy znikły a heble sa czułe dosłownie na dotyk.

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 08 cze 2015, 12:52

u mnie tez ale choinką nie jezdze wiec nie mam porownania, moze moze byc jeszcze lepiej kto wie
bądź sobą, wariatów też lubią

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 08 cze 2015, 13:36

Zaciski do D3 nie są drogie a późniejszy pakiet hamujący cenowo jest zbliżony do D2 a wasciwości hamujące no i optyka są lepsze wiec z czasem się zmieni <amasz>
to nie jest zwykły napęd...to

Gość

Post autor: Gość » 08 cze 2015, 14:24

Na chłopski rozum skoro sa wieksze to musza lepiej hamować. U mnie potrzeba wiekszych dla optyki nie istnieje bo fela zasłania skutecznie. I jeszcze jedna dośc istotna rzecz to do Dtrójkowych hebli trza by zwrotnice z lifta a nie bardzo mi sie widzi iśc w te delikutasne aluminiowe,w adaptery jakies tez nie chce iść..

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl