A8 D2 4.2 Quattro - Forumowa Książka Serwisowa - str.1
Panie kolego, mały trochę ten hebel - wyeksponowany wydaje się być mniejszy.
Nie pragniesz czegoś większego?... 360mm z D3 do ciebie podejdzie przecież p&p
Nie pragniesz czegoś większego?... 360mm z D3 do ciebie podejdzie przecież p&p
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
pewnie że prage tylko narazie sporo innych wydatków mam bo to roczek synka, bo zlot, 2 wesela a co najważniejsze otwieramy z żonką własny biznes i prawie cała kasa tam wylądowała, z mała pomocą Państwa Polskiego ..FOSS pisze:Nie pragniesz czegoś większego?... 360mm z D3 do ciebie podejdzie przecież p&p
poza tym zaaplikowałem niedawno nowe Zimmermanny więc ewentualnie jak sie skończy ten zestaw to zapodam większe od D3
to nie jest zwykły napęd...to
Mam zgoła inne odczucia... fabryczne heble mi jakoś nie wystarczały.preston81 pisze:ja nie rozumiem tych zmian na zaciski z d3 przeciez heble z d2 jak sie wdepnie to plomby wypadają ....
Zresztą inżynierowie z AUDI również po latach to zweryfikowali bo w A8D2 4.2V8 z przodu były tarcze 323mm a w A8D3 4.2V8 już 360mm. W S8D2 fl tarcze 345mm a w S8D3 już 385mm.
Warto zauważyć, że masa auta D2 vs. D3 jakoś szczególnie się nie zmieniła - moje Ex A8D2 fl 4.2V8 papierowo było nawet trochę cięższe niż obecne D3 a jednak hamulce wyraźnie powiększono
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Ostatnio jak sobie przeliczyłem to taki setup kosztował by mnie ok. 1000zł (zaciski +tarcze + klocki + płyn) wiec naradzie się wstrzymam bo muszę na rozrząd powoli odkładać
Hehe dlatego też m.in. nie zdecydowałem się na fele 20" bo już w ogóle zniknęły by te hamulce z pola widzenia
Hehe dlatego też m.in. nie zdecydowałem się na fele 20" bo już w ogóle zniknęły by te hamulce z pola widzenia
to nie jest zwykły napęd...to
to że coś zostaje zmienione z biegiem czasu nie powinno dziwić ... rozwój, ale nie zawsze wychodzi to na lepsze co nie raz pokazała historia , nie twierdze ze d3 ma słabsze heble ok niech ma , sens wkładania tego do d2 jest jesli chodzi o ekonomie tarcze sa tańsze jak to ostatnio pokazał ktoś an forum , na + to że są nowsze ale powaga Panowie jeździcie na torach ? w waszych wypowiedziach w dziale na kazdy temat , w temacie ktorym założyłem wrecz kipiało oburzenie że zaden z Was szybko nie jeździ wiecj jak 60 w terenach zabudowanych gdzież tam to gdzie wy chcecie tych hamulcy uzywać ? i w jakich okolicznościach ? lepiej sie zaciski maluje czy jak ) (oczywiscie ostatnia czesc mojej wypowiedzi to żart jak by ktoś nie skumał )
podzielam słowa Apo , ale jak niektorzy mówią że coś nie tak po pierwszym hamowaniu to moze warto sprawdzic jakosc plynu hamulcowego itd fakt ja mam nowe heble moze z zasem bedzie problem i tez zmienie na heble od d3
pozdro
podzielam słowa Apo , ale jak niektorzy mówią że coś nie tak po pierwszym hamowaniu to moze warto sprawdzic jakosc plynu hamulcowego itd fakt ja mam nowe heble moze z zasem bedzie problem i tez zmienie na heble od d3
pozdro
bądź sobą, wariatów też lubią
Na chłopski rozum skoro sa wieksze to musza lepiej hamować. U mnie potrzeba wiekszych dla optyki nie istnieje bo fela zasłania skutecznie. I jeszcze jedna dośc istotna rzecz to do Dtrójkowych hebli trza by zwrotnice z lifta a nie bardzo mi sie widzi iśc w te delikutasne aluminiowe,w adaptery jakies tez nie chce iść..