Szukaj podróbek na alliexpresie, widziałem już podobne za około 30 dolców ale teraz na szybko nie znalazłem linku.CINEK pisze:jeszcze mam plan dokupić osobno same ekrany od rnse, aby je wmontować w zagłówki
![]() |
![]() |
A8 D2 4.2 Quattro - Forumowa Książka Serwisowa - str.1
U mnie regeneracji doczekłay sie w koncu tylne zaciski. Teraz chodzą jak nowe, powrócił ręczny.
Obecnie czekam na adaptery od Daniela, pod tarcze 330mm z D4. W koncu przy mocniejszym hamowaniu nie bedzie nurkować przodem. No i wizualnie sie poprawi
Powoli zaczynam przygotowania do sezonu no i zlotu

Obecnie czekam na adaptery od Daniela, pod tarcze 330mm z D4. W koncu przy mocniejszym hamowaniu nie bedzie nurkować przodem. No i wizualnie sie poprawi

Powoli zaczynam przygotowania do sezonu no i zlotu

to nie jest zwykły napęd...to
dlaczego ma nie nurkowac skoro najwieksza masa jest z przodu - silnik, mysle ze nurka da tak samo ale skroci sie droga hamowania -jedynie to sie zmieni , ew nurkowanie mozna zmniejszyc poprzez utwardzenie przodu ew wymiane amorkow na nowe (sprezyny masz eskowe wiec zmianiac ich nie musisz) w kwesti nura moim zdaniem nic sie nie zmieni poniewaz ten efekt odczuwalny jest na samym poczatku hamowania , u mnie po wymianie amorow na nowe auto nie nurkuje tak bardzo jak na starych , no i i chyba najwiekszy % sily hamowania maja heble przednie - duzo wiecej niz tył no nie ?
bądź sobą, wariatów też lubią
Wiem jak auto hamowało na ori zestawie 323 / 269 i wiem jak hamuje na zestawie 360 / 269 ... Daje nura w doł o wiele mocniej... Poza tym jak wspomniales skroci sie droga hamowia a to juz wiele...wyglad jest tylko dodatkowym atutem...
Ale wiem Macieju, ze Ty wiesz lepiej jak jest obecnie i jak bedzie po zalozeniu 330mm na tyl

Ale wiem Macieju, ze Ty wiesz lepiej jak jest obecnie i jak bedzie po zalozeniu 330mm na tyl


to nie jest zwykły napęd...to
jak jest obecnie wiem bo mam taki setup - (sprawny) , wiem jak bylo przy wydymanych amorkach z przodu - a te wymienilem bo nie wierzylem w wykresy z stacji diagnostycznych ktore pokazywaly ponad 70% sprawnosci ..., uwazam tez ze super kolosalnej roznicy przy 323, a 360 tez nie ma wymienilem praktycznie nowe ate 323 na 360 zimmermann z powodu drgan przy hamowaniu co okazalo sie pozniej spowodowane bylo stanem zawieszenia a nie np zwajchowaną tarczą , niestety droga hamowania zalezy od zbyt wielu czynnikow i nie mozna porownywac hebli i wypowiedziec sie tak na 100% bo kluczowe sa np opony- stan -jakosc opony/marka, stan nawierzchni , temperatura nawierzchni oraz opon itd i domowymi sposobami no nie da sie tego przebadac i rzetelnie odpowiedzieć , myśle że bedziesz mial na to inne spojrzenie po przerobkach jakie chcesz wprowadzic ale trzeba brac pod uwage ze hamulce tylne sa jak by hamulcem "pomocniczym" a nie głównym i nie nalezy spodziewać się w tej kwestii Bóg wie jakich różnic i rezultatów, myślę że tylko ty będziesz w stanie już w nie długim czasie odpowiedzieć na to pytanie i podzielisz sie z nami swoimi odczuciamiCINEK pisze:Ale wiem Macieju, ze Ty wiesz lepiej jak jest obecnie i jak bedzie po zalozeniu 330mm na tyl

bądź sobą, wariatów też lubią
Oczywiście, że droga hamowania zależy od wielu czynników ale...preston81 pisze:... niestety droga hamowania zalezy od zbyt wielu czynnikow i nie mozna porownywac hebli i wypowiedziec sie tak na 100% bo kluczowe sa np opony- stan -jakosc opony/marka, stan nawierzchni , temperatura nawierzchni oraz opon itd i domowymi sposobami no nie da sie tego przebadac i rzetelnie odpowiedzieć ...
Jeżeli wszystkie czynniki zewnętrzne będą stałe, identyczne to, moim zdaniem, zestaw 360mm na przodzie z zaciskami A8D3 oraz 330mm na tyle z zaciskami np. od Phaetona będzie hamował lepiej niż fabryczne 323/269mm.
A przewaga tego większego zestawu, moim zdaniem, będzie wyraźniej widoczna, kiedy hamowanie z większej prędkości powtórzymy kilkukrotnie symulując np. warunki naszej polskiej autostrady.
Zgadzasz się czy nie?
I właśnie dlatego robimy swapy większych i mocniejszych zestawów hamulcowych

* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Adaptery od Daniela - danishow +pb41ns pisze:No dobra, to gadaj co potrzeba żeby 330 założyć
Tarcze: 8K0615601C i 4H0615601D
Klocki: 13.0460-2893.2
Osłony: 3D0615611A i 612A
Maciek ja już teraz wiem, że bedzie czuć roznice i że bede zadowolony. Nie rozumiem po prostu skąd ta pewność u Ciebie nie mając doświadczenia w tej materii

Ale oczywiście pochwale sie jak bedzie po zmianie.
to nie jest zwykły napęd...to
- dice111
- Moderator
- Posty: 6032
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Będzie tak:
https://www.a8team.pl/co-dzisiaj-zrobil ... ht=#314047
Jak nie chcesz paska to musisz robić customowe klocki. Na tych z PSA jest polowe cieńszy niż na OE.
https://www.a8team.pl/co-dzisiaj-zrobil ... ht=#314047
Jak nie chcesz paska to musisz robić customowe klocki. Na tych z PSA jest polowe cieńszy niż na OE.
Black Cars Matters
Zamiast strugać customowe klocki to chyba lepiej zrobić to na zacisku od Phaetona.dice111 pisze:Będzie tak:
https://www.a8team.pl/co-dzisiaj-zrobil ... ht=#314047
Jak nie chcesz paska to musisz robić customowe klocki. Na tych z PSA jest polowe cieńszy niż na OE.
Wrzucałem do D2 na tył tarcze 335mm od S8D3 na takim setupie i klocek ładnie kryje tarczę.
Bo to co dice111 pokazał to trochę dziwnie wygląda - tarcza duża a zacisk malutki i klocek na połowie tarczy tylko pracuje.
Jakby to chodziło po całej tarczy to chyba będzie lepiej hamować - większa powierzchnia klocka na większej powierzchni tarczy to może być lepiej

* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Foto zapozyczylem od Daniela aby pokazac jaki bedzie efekt finalny na klockach z peugeota, ktore sa nieco wyzsze od ori D2
![Obrazek]()
Niestety mam do wydania tylko ok. 1000zl wiec nie bede bawic sie w kupowa ie nowych jarzm i zaciskow od pytona...
Za duzo wydatkow niestety, a przymierzam sie powoli do remontu prawej głowicy
Niestety mam do wydania tylko ok. 1000zl wiec nie bede bawic sie w kupowa ie nowych jarzm i zaciskow od pytona...
Za duzo wydatkow niestety, a przymierzam sie powoli do remontu prawej głowicy

to nie jest zwykły napęd...to