Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

A8 D2 4.2 Quattro - Forumowa Książka Serwisowa - str.1

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 13 lut 2018, 23:01

CINEK pisze:jeszcze mam plan dokupić osobno same ekrany od rnse, aby je wmontować w zagłówki
Szukaj podróbek na alliexpresie, widziałem już podobne za około 30 dolców ale teraz na szybko nie znalazłem linku.

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6032
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 14 lut 2018, 00:35

Obudowa tego wypisz wymaluj mój Minix
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 18 mar 2018, 08:01

U mnie regeneracji doczekłay sie w koncu tylne zaciski. Teraz chodzą jak nowe, powrócił ręczny. :)

Obecnie czekam na adaptery od Daniela, pod tarcze 330mm z D4. W koncu przy mocniejszym hamowaniu nie bedzie nurkować przodem. No i wizualnie sie poprawi ;)

Powoli zaczynam przygotowania do sezonu no i zlotu <amasz>
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 18 mar 2018, 16:27

dlaczego ma nie nurkowac skoro najwieksza masa jest z przodu - silnik, mysle ze nurka da tak samo ale skroci sie droga hamowania -jedynie to sie zmieni , ew nurkowanie mozna zmniejszyc poprzez utwardzenie przodu ew wymiane amorkow na nowe (sprezyny masz eskowe wiec zmianiac ich nie musisz) w kwesti nura moim zdaniem nic sie nie zmieni poniewaz ten efekt odczuwalny jest na samym poczatku hamowania , u mnie po wymianie amorow na nowe auto nie nurkuje tak bardzo jak na starych , no i i chyba najwiekszy % sily hamowania maja heble przednie - duzo wiecej niz tył no nie ?
bądź sobą, wariatów też lubią

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 18 mar 2018, 16:32

I to w dużym stopniu , zawsze przód mocniej chamuje
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 18 mar 2018, 16:53

pb41ns pisze:I to w dużym stopniu , zawsze przód mocniej chamuje
dokładnie powiedziałbym ze rozlozenie sily hamowania to 75% przod, 25% na tył wiec średnio widze sens tego moda ale co tam bedzie ładniej wyglądac na 20" :) rewelacji zadnych bym się nie spodziewał
bądź sobą, wariatów też lubią

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 18 mar 2018, 17:40

Wiem jak auto hamowało na ori zestawie 323 / 269 i wiem jak hamuje na zestawie 360 / 269 ... Daje nura w doł o wiele mocniej... Poza tym jak wspomniales skroci sie droga hamowia a to juz wiele...wyglad jest tylko dodatkowym atutem...


Ale wiem Macieju, ze Ty wiesz lepiej jak jest obecnie i jak bedzie po zalozeniu 330mm na tyl ;) :D
to nie jest zwykły napęd...to

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 18 mar 2018, 18:29

No dobra, to gadaj co potrzeba żeby 330 założyć
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 18 mar 2018, 18:49

CINEK pisze:Ale wiem Macieju, ze Ty wiesz lepiej jak jest obecnie i jak bedzie po zalozeniu 330mm na tyl
jak jest obecnie wiem bo mam taki setup - (sprawny) , wiem jak bylo przy wydymanych amorkach z przodu - a te wymienilem bo nie wierzylem w wykresy z stacji diagnostycznych ktore pokazywaly ponad 70% sprawnosci ..., uwazam tez ze super kolosalnej roznicy przy 323, a 360 tez nie ma wymienilem praktycznie nowe ate 323 na 360 zimmermann z powodu drgan przy hamowaniu co okazalo sie pozniej spowodowane bylo stanem zawieszenia a nie np zwajchowaną tarczą , niestety droga hamowania zalezy od zbyt wielu czynnikow i nie mozna porownywac hebli i wypowiedziec sie tak na 100% bo kluczowe sa np opony- stan -jakosc opony/marka, stan nawierzchni , temperatura nawierzchni oraz opon itd i domowymi sposobami no nie da sie tego przebadac i rzetelnie odpowiedzieć , myśle że bedziesz mial na to inne spojrzenie po przerobkach jakie chcesz wprowadzic ale trzeba brac pod uwage ze hamulce tylne sa jak by hamulcem "pomocniczym" a nie głównym i nie nalezy spodziewać się w tej kwestii Bóg wie jakich różnic i rezultatów, myślę że tylko ty będziesz w stanie już w nie długim czasie odpowiedzieć na to pytanie i podzielisz sie z nami swoimi odczuciami :) pozytywnymi jak i negatywnymi jesli takie wystąpią
bądź sobą, wariatów też lubią

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 18 mar 2018, 19:19

preston81 pisze:... niestety droga hamowania zalezy od zbyt wielu czynnikow i nie mozna porownywac hebli i wypowiedziec sie tak na 100% bo kluczowe sa np opony- stan -jakosc opony/marka, stan nawierzchni , temperatura nawierzchni oraz opon itd i domowymi sposobami no nie da sie tego przebadac i rzetelnie odpowiedzieć ...
Oczywiście, że droga hamowania zależy od wielu czynników ale...
Jeżeli wszystkie czynniki zewnętrzne będą stałe, identyczne to, moim zdaniem, zestaw 360mm na przodzie z zaciskami A8D3 oraz 330mm na tyle z zaciskami np. od Phaetona będzie hamował lepiej niż fabryczne 323/269mm.
A przewaga tego większego zestawu, moim zdaniem, będzie wyraźniej widoczna, kiedy hamowanie z większej prędkości powtórzymy kilkukrotnie symulując np. warunki naszej polskiej autostrady.
Zgadzasz się czy nie?

I właśnie dlatego robimy swapy większych i mocniejszych zestawów hamulcowych ;)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 18 mar 2018, 19:38

FOSS pisze:Zgadzasz się czy nie?
zgadzam się, przeciez to powiedziałem :) jak i to ze standard nie był zły jeśli był sprawny
ja tu mówie że nurkowanie nadal bedzie :)
bądź sobą, wariatów też lubią

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 18 mar 2018, 20:11

pb41ns pisze:No dobra, to gadaj co potrzeba żeby 330 założyć
Adaptery od Daniela - danishow +

Tarcze: 8K0615601C i 4H0615601D
Klocki: 13.0460-2893.2
Osłony: 3D0615611A i 612A

Maciek ja już teraz wiem, że bedzie czuć roznice i że bede zadowolony. Nie rozumiem po prostu skąd ta pewność u Ciebie nie mając doświadczenia w tej materii <bezradny>

Ale oczywiście pochwale sie jak bedzie po zmianie.
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6032
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 18 mar 2018, 20:21

Będzie tak:

https://www.a8team.pl/co-dzisiaj-zrobil ... ht=#314047

Jak nie chcesz paska to musisz robić customowe klocki. Na tych z PSA jest polowe cieńszy niż na OE.
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 18 mar 2018, 20:40

dice111 pisze:Będzie tak:

https://www.a8team.pl/co-dzisiaj-zrobil ... ht=#314047

Jak nie chcesz paska to musisz robić customowe klocki. Na tych z PSA jest polowe cieńszy niż na OE.
Zamiast strugać customowe klocki to chyba lepiej zrobić to na zacisku od Phaetona.
Wrzucałem do D2 na tył tarcze 335mm od S8D3 na takim setupie i klocek ładnie kryje tarczę.

Obrazek

Bo to co dice111 pokazał to trochę dziwnie wygląda - tarcza duża a zacisk malutki i klocek na połowie tarczy tylko pracuje.
Jakby to chodziło po całej tarczy to chyba będzie lepiej hamować - większa powierzchnia klocka na większej powierzchni tarczy to może być lepiej ;)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 18 mar 2018, 21:31

Foto zapozyczylem od Daniela aby pokazac jaki bedzie efekt finalny na klockach z peugeota, ktore sa nieco wyzsze od ori D2

Obrazek

Niestety mam do wydania tylko ok. 1000zl wiec nie bede bawic sie w kupowa ie nowych jarzm i zaciskow od pytona...

Za duzo wydatkow niestety, a przymierzam sie powoli do remontu prawej głowicy <hmm>
to nie jest zwykły napęd...to

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl