a tak na marginesie to od czego linki pasują??marcin1983 pisze:A linki od ręcznego nke trzeba wymienic na dłuższą?
![]() |
![]() |
A8 D2 4.2 Quattro - Forumowa Książka Serwisowa - str.1
Nie wiem o co chodzi z tymi linkami, ale u mnie linka w zupelnosci starczyla z lewej jak i prawej, nic nie ociera, wszystko jest w jak nalepszym porzadku. Nie wiem jak to po preFl jestmarcin1983 pisze:A linki od ręcznego nke trzeba wymienic na dłuższą?

Mozna tez zalozyc linki od Longa...
Wiem jedno... Hamowanie jest nieporownywalne! Auto juz nie nurkuje jak wczesniej...oglnie jestem mega zadowolony przede wszyystkim z lepszego hamowania, ale rowniez z wygladu.
Moze kiedys jak mnie najdzie ochota to wpadna inne zaciski, aby calosc scierala sie jak nalezy.

to nie jest zwykły napęd...to
- dice111
- Moderator
- Posty: 6032
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Żebyś się potem nie zdziwił, ja na początku tez tak myślałem, a potem zaczynało ciąć pancerz.CINEK pisze:Nie wiem o co chodzi z tymi linkami, ale u mnie linka w zupelnosci starczyla z lewej jak i prawej, nic nie ociera, wszystko jest w jak nalepszym porzadku. Nie wiem jak to po preFl jestmarcin1983 pisze:A linki od ręcznego nke trzeba wymienic na dłuższą?![]()
Poka fotę ile masz odległości od półosi
Black Cars Matters
Moim zdaniem linki trzeba zmieniać.dice111 pisze:Żebyś się potem nie zdziwił, ja na początku tez tak myślałem, a potem zaczynało ciąć pancerz.
Poka fotę ile masz odległości od półosi
U Marcina wystarczą pewnikiem te z Longa ale pod tarcze 335 i zaciski z Phaetona robiłem już specjalnie customowe, dłuższe i z innym mocowaniem.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
patrzyłem wczoraj i lewa linka nie obciera, natomiast prawa faktcznie jest blisko półosi i czuć było na tej grubej gumie małe obtarcie.
Pokombinuje z uchwytem linki przy dyfrze, tak aby ją nieco odsunąć.
Jeśli to zawiedzie, to szukam prawej linki od Longa, bo lewą widziałem ma Kajetan dostępną
Pokombinuje z uchwytem linki przy dyfrze, tak aby ją nieco odsunąć.
Jeśli to zawiedzie, to szukam prawej linki od Longa, bo lewą widziałem ma Kajetan dostępną
to nie jest zwykły napęd...to
- dice111
- Moderator
- Posty: 6032
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Na zawieszeniu standardowym 1BA jest trochę więcej luzu, ale zobaczysz pojeździsz trochę i tak będzie dobijać i przecierać pomału. Na Skowym 1BE styka już na postoju.CINEK pisze:patrzyłem wczoraj i lewa linka nie obciera, natomiast prawa faktcznie jest blisko półosi i czuć było na tej grubej gumie małe obtarcie.
Kombinowane, żeby ładnie szedł łuk jak ma - nie ma jak. Trza zmieniać linki.CINEK pisze:Pokombinuje z uchwytem linki przy dyfrze, tak aby ją nieco odsunąć.
W sumie tą lewą na prawą też możesz wykorzystać. Mocowania przerzucić se można ze starych linek. Tylko Adrian już mi pisał na PW o nie, więc możliwe, że weźmie obie.CINEK pisze:Jeśli to zawiedzie, to szukam prawej linki od Longa, bo lewą widziałem ma Kajetan dostępną
Black Cars Matters
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 659
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
Powtórzę się, ale co mi tam. Robiłem 330 w esie i zwykłym. Linki 4D0609721K i 4D0609722K (czyli 166 i 172 cm). W esie można zapomnieć o tym, że nałoży się zacisk na jarzmo. Tzn. nałoży się jeden jak przekosi orczyk, bo drugi to może rukcugiem na maksymalnie popuszczonej regulacji. Ale i tak to niewiele wniesie, bo jak opuści się samochód to półoś tnie linkę. W zwykłej A8 jest lepiej, bo teoretycznie jest zapas, który otrzymujemy na różnicy w wysokości zawieszenia. I jest ok jak się jeździ po autostradach, bo każde bujnięcie powoduje, że półoś styka się z pancerzem. Ale każdy robi jak chce. Odnośnie wymiany samych linek to powiem tylko zarezerwujcie sobie wolne popołudnie, dwa przenośne podnośniki hydrauliczne a z części cztery nowe spinki linek i obejmy tłumików (w zależności od typu układu dwie 60mm lub cztery (2x60mm i 2x55mm)). A jeśli ktoś twierdzi, że da się wymienić linki bez zrzucenia tłumików, wzmocnień i osłon termicznych to jest prze *** akrobata i chętnie obejrzę film z tej akcji 

Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Mi się udało, opuściłem cały wydech do dołu i poluzowałem osłony, była gimnastyka ale dało radę ...filmiku niestety nie miał kto nagraćPepek pisze:A jeśli ktoś twierdzi, że da się wymienić linki bez zrzucenia tłumików, wzmocnień i osłon termicznych to jest prze *** akrobata i chętnie obejrzę film z tej akcji

- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Dokładnie jak wyżej napisane, fejton miał na linkę ręczny. Oe linki z dorabianym grzybkiem pasuje mieć albo na zamówienie. Dobrze, że teraz idą w epb tylko nie 2 funkcyjne jak np d3 bo to gówno a jedno funkcyjne (minusem jest 2 zaciski ale sam ręczny nie nastręcza tyle problemów i jest kutwa konkret albo jeden zacisk i hydraulika 100% tylko żywotność uszczelnień tłoczków spada).