Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

A8 D2 4.2 Quattro - Forumowa Książka Serwisowa - str.1

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 29 kwie 2018, 19:51

marcin1983 pisze:A linki od ręcznego nke trzeba wymienic na dłuższą?
a tak na marginesie to od czego linki pasują??
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 29 kwie 2018, 20:04

marcin1983 pisze:A linki od ręcznego nke trzeba wymienic na dłuższą?
Nie wiem o co chodzi z tymi linkami, ale u mnie linka w zupelnosci starczyla z lewej jak i prawej, nic nie ociera, wszystko jest w jak nalepszym porzadku. Nie wiem jak to po preFl jest <bezradny>

Mozna tez zalozyc linki od Longa...

Wiem jedno... Hamowanie jest nieporownywalne! Auto juz nie nurkuje jak wczesniej...oglnie jestem mega zadowolony przede wszyystkim z lepszego hamowania, ale rowniez z wygladu.

Moze kiedys jak mnie najdzie ochota to wpadna inne zaciski, aby calosc scierala sie jak nalezy. <faktycznie>
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 29 kwie 2018, 20:36

a o jakich zaciskach myślisz?
bądź sobą, wariatów też lubią

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6032
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 30 kwie 2018, 11:50

CINEK pisze:
marcin1983 pisze:A linki od ręcznego nke trzeba wymienic na dłuższą?
Nie wiem o co chodzi z tymi linkami, ale u mnie linka w zupelnosci starczyla z lewej jak i prawej, nic nie ociera, wszystko jest w jak nalepszym porzadku. Nie wiem jak to po preFl jest <bezradny>
Żebyś się potem nie zdziwił, ja na początku tez tak myślałem, a potem zaczynało ciąć pancerz.
Poka fotę ile masz odległości od półosi
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 01 maja 2018, 01:50

dice111 pisze:Żebyś się potem nie zdziwił, ja na początku tez tak myślałem, a potem zaczynało ciąć pancerz.
Poka fotę ile masz odległości od półosi
Moim zdaniem linki trzeba zmieniać.
U Marcina wystarczą pewnikiem te z Longa ale pod tarcze 335 i zaciski z Phaetona robiłem już specjalnie customowe, dłuższe i z innym mocowaniem.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 01 maja 2018, 10:42

patrzyłem wczoraj i lewa linka nie obciera, natomiast prawa faktcznie jest blisko półosi i czuć było na tej grubej gumie małe obtarcie.

Pokombinuje z uchwytem linki przy dyfrze, tak aby ją nieco odsunąć.

Jeśli to zawiedzie, to szukam prawej linki od Longa, bo lewą widziałem ma Kajetan dostępną
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 01 maja 2018, 10:43

preston81 pisze:a o jakich zaciskach myślisz?
a o takich kiedyś
FOSS pisze:tarcze 335 i zaciski z Phaetona
<faktycznie>
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6032
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 01 maja 2018, 14:49

CINEK pisze:patrzyłem wczoraj i lewa linka nie obciera, natomiast prawa faktcznie jest blisko półosi i czuć było na tej grubej gumie małe obtarcie.
Na zawieszeniu standardowym 1BA jest trochę więcej luzu, ale zobaczysz pojeździsz trochę i tak będzie dobijać i przecierać pomału. Na Skowym 1BE styka już na postoju.
CINEK pisze:Pokombinuje z uchwytem linki przy dyfrze, tak aby ją nieco odsunąć.
Kombinowane, żeby ładnie szedł łuk jak ma - nie ma jak. Trza zmieniać linki.
CINEK pisze:Jeśli to zawiedzie, to szukam prawej linki od Longa, bo lewą widziałem ma Kajetan dostępną
W sumie tą lewą na prawą też możesz wykorzystać. Mocowania przerzucić se można ze starych linek. Tylko Adrian już mi pisał na PW o nie, więc możliwe, że weźmie obie.
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
Pepek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 659
Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
Moje auto: S8 D5
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Przemek
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: Pepek » 01 maja 2018, 22:11

Powtórzę się, ale co mi tam. Robiłem 330 w esie i zwykłym. Linki 4D0609721K i 4D0609722K (czyli 166 i 172 cm). W esie można zapomnieć o tym, że nałoży się zacisk na jarzmo. Tzn. nałoży się jeden jak przekosi orczyk, bo drugi to może rukcugiem na maksymalnie popuszczonej regulacji. Ale i tak to niewiele wniesie, bo jak opuści się samochód to półoś tnie linkę. W zwykłej A8 jest lepiej, bo teoretycznie jest zapas, który otrzymujemy na różnicy w wysokości zawieszenia. I jest ok jak się jeździ po autostradach, bo każde bujnięcie powoduje, że półoś styka się z pancerzem. Ale każdy robi jak chce. Odnośnie wymiany samych linek to powiem tylko zarezerwujcie sobie wolne popołudnie, dwa przenośne podnośniki hydrauliczne a z części cztery nowe spinki linek i obejmy tłumików (w zależności od typu układu dwie 60mm lub cztery (2x60mm i 2x55mm)). A jeśli ktoś twierdzi, że da się wymienić linki bez zrzucenia tłumików, wzmocnień i osłon termicznych to jest prze *** akrobata i chętnie obejrzę film z tej akcji :)
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 02 maja 2018, 01:06

Pepek pisze:A jeśli ktoś twierdzi, że da się wymienić linki bez zrzucenia tłumików, wzmocnień i osłon termicznych to jest prze *** akrobata i chętnie obejrzę film z tej akcji
Mi się udało, opuściłem cały wydech do dołu i poluzowałem osłony, była gimnastyka ale dało radę ...filmiku niestety nie miał kto nagrać <cicho>

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 02 maja 2018, 16:33

CINEK pisze:a o takich kiedyś
FOSS napisał/a:
tarcze 335 i zaciski z Phaetona
To pytanie się nasuwa, zacisk od pejtona ma chyba elektryczny ręczny. Jak to przypasować do D2 ?

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6032
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 02 maja 2018, 17:06

Lechu pisze:To pytanie się nasuwa, zacisk od pejtona ma chyba elektryczny ręczny ?
Nie
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 02 maja 2018, 17:16

Dokładnie jak wyżej napisane, fejton miał na linkę ręczny. Oe linki z dorabianym grzybkiem pasuje mieć albo na zamówienie. Dobrze, że teraz idą w epb tylko nie 2 funkcyjne jak np d3 bo to gówno a jedno funkcyjne (minusem jest 2 zaciski ale sam ręczny nie nastręcza tyle problemów i jest kutwa konkret albo jeden zacisk i hydraulika 100% tylko żywotność uszczelnień tłoczków spada).

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 02 maja 2018, 17:33

Czyli zacisk od pejtone załatwia sprawę ? jest p&p ?

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6032
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 02 maja 2018, 19:17

P&P nie, bo potrzebujesz choćby adapter, zmieniać musisz swoje jarzma itd.
Black Cars Matters

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl