części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

A8 d3 4.2 MPI by Korton

Korton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 371
Rejestracja: 20 sie 2013, 14:50
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Korton » 22 mar 2015, 21:23

Po zrobieniu swiatel, chyba cos mi prawy za wysoko swieci, ale zrobilem z 50km i nikt mi nie mrugnal, ze oslepiam, ale i tak sie wybiore na sprawdzenie swiatel.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Dlugie
Obrazek

Gość

Post autor: Gość » 22 mar 2015, 21:32

Prawa w dół. Poziom powinien być jednakowy. Teraz mijania świeca dużo za dużo.

Obczaj sobie w moim temacie jak to powinno mniejwięcej świecić :)

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5844
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 22 mar 2015, 22:56

Filozofii wielkiej nie ma w tym ustawieniu - ma być po równo czyli tak __/ __/
Po równo to także tak aby nie oślepiać jadących z naprzeciwka co na takiej drodze jak na zdjęciach powyżej w warunkach nocnych bardzo łatwo sprawdzić.

Poza tym warto pamiętać, że prawidłowe ustawienie reflektorów odbywa się przy użyciu programu diagnostycznego typu VCDS czy VAS.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Motostacja

Post autor: Motostacja » 23 mar 2015, 01:09

Poza tym warto pamiętać, że prawidłowe ustawienie reflektorów odbywa się przy użyciu programu diagnostycznego typu VCDS czy VAS.
samym vcds ? mi z kolei wydaje sie ze swiecą za nisko , zawsze myslałem ze przy xenonnie i samo poziomowaniu nic sie nie adaptuje i ze to sie samo poziomuje

u mnie przy odpaleniu auta zawsze lampy sie podniosą i opuszczą

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5844
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 23 mar 2015, 02:13

raftor pisze:samym vcds ?
Nie samym VCDS tylko odpowiednim kluczem + VCDS.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Korton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 371
Rejestracja: 20 sie 2013, 14:50
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Korton » 23 mar 2015, 08:23

FOSS pisze:
raftor pisze:samym vcds ?
Nie samym VCDS tylko odpowiednim kluczem + VCDS.
Chodzi o kalibracje, ustawienie punktu "0" i od tego punktu samochod bedzie sobie kalibrowal w zaleznosci od np obciazonego tylu, itp

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2082
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 23 mar 2015, 08:31

Jedz na SKP , niech ustawia Ci swiatla na ich maszynie a później zakoduj tą pozycje jako zero
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Gość

Post autor: Gość » 23 mar 2015, 09:39

OD kilku lat nie ustawiam na SKP bo światła co swieca na kilka metrów to mi sa w nocy nie potrzebne.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5844
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 23 mar 2015, 09:49

michalwruszak pisze:Jedz na SKP , niech ustawia Ci swiatla na ich maszynie a później zakoduj tą pozycje jako zero
Obawiam się, że część SKP nie posiada sprzętu diagnostycznego a nawet jak posiadają to nie zawsze mają właściwą wiedzę aby przeprowadzić tą regulację poprawnie.

I gwoli ścisłości... sposób regulacji jaki zaproponowałeś jest błędny i nie odniesie pożądanego skutku ;)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Motostacja

Post autor: Motostacja » 23 mar 2015, 09:53

a na ile metrów wam świeci xenon mniej wiecej ? może faktycznie powinienem zrobić ustawienie

Gość

Post autor: Gość » 23 mar 2015, 09:59

Stary przepis mówił że światła mijania powinny oświetlac drogę 25-30m przed autem. I tak każde auto ustawiałem by linia odcięcia była nie mniej jak te 25m. Światła odbłysnikowe,halogenowe mają jeszcze poświatę która trza brac pod uwagę a soczewkowy xenon zwykle ma wyraźna granice światłocienia.

Jesli nie masz wzornika to musisz potestować,zmierzyć dokąd snop sięga,sprawdzić na drodze czy nie oślepia a zarazem czy ty widzisz dośc komfortowo.

Dawniej na SKP ustawiali mi swiatła i było poprawnie teraz to już jak bedzie 15m to maximum.

Korton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 371
Rejestracja: 20 sie 2013, 14:50
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Korton » 23 mar 2015, 10:17

Apophis pisze:Stary przepis mówił że światła mijania powinny oświetlac drogę 25-30m przed autem. I tak każde auto ustawiałem by linia odcięcia była nie mniej jak te 25m.
Cos malo 25-30m.

Zgodnie z rozporządzeniem w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia, światła mijania (popularnie zwane krótkimi) powinny oświetlać drogę co najmniej 40 m przed pojazdem przy dobrej przejrzystości powietrza. W przypadku świateł drogowych (tzw. długich) przepisy mówią o zasięgu minimum 100 m.

Gość

Post autor: Gość » 23 mar 2015, 10:26

Z ręką na sercu ci mogę przysiąc że mierzyłem snopy po ustawieniach na SKP i nie przekraczały 15-17m Jesli przepis aktualny jest wydłuzony to ustaw 30-35 i sprawdź jak to się ma w praktyce. U mnie wystarcza :)

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1008
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 23 mar 2015, 12:17

Korton pisze:Cos malo 25-30m.

Zgodnie z rozporządzeniem w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia, światła mijania (popularnie zwane krótkimi) powinny oświetlać drogę co najmniej 40 m przed pojazdem przy dobrej przejrzystości powietrza. W przypadku świateł drogowych (tzw. długich) przepisy mówią o zasięgu minimum 100 m.
z tego co napisałeś (powinny oświetlać drogę co najmniej 40 m) to mogłyby świecić 80m...150m...300m"" ;)

DODANO:
FOSS pisze:
michalwruszak pisze:Jedz na SKP , niech ustawia Ci swiatla na ich maszynie a później zakoduj tą pozycje jako zero
Obawiam się, że część SKP nie posiada sprzętu diagnostycznego a nawet jak posiadają to nie zawsze mają właściwą wiedzę aby przeprowadzić tą regulację poprawnie.

I gwoli ścisłości... sposób regulacji jaki zaproponowałeś jest błędny i nie odniesie pożądanego skutku ;)[/quote]

nie odniesie żadnego efektu - michalwruszak nie wie o czym pisze
Ostatnio zmieniony 24 mar 2015, 19:56 przez panton, łącznie zmieniany 2 razy.

Korton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 371
Rejestracja: 20 sie 2013, 14:50
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Korton » 23 mar 2015, 13:04

panton pisze:
Korton pisze:Cos malo 25-30m.

Zgodnie z rozporządzeniem w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia, światła mijania (popularnie zwane krótkimi) powinny oświetlać drogę co najmniej 40 m przed pojazdem przy dobrej przejrzystości powietrza. W przypadku świateł drogowych (tzw. długich) przepisy mówią o zasięgu minimum 100 m.
z tego co napisałeś (powinny oświetlać drogę co najmniej 40 m) to mogłyby świecić 80m...150m...300m"" ;)
Nie jest to moj wymysl, tylko z atykulu o swiatlach - takie sa przepisy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl