A8 d3 4.2 MPI by Korton
Filozofii wielkiej nie ma w tym ustawieniu - ma być po równo czyli tak __/ __/
Po równo to także tak aby nie oślepiać jadących z naprzeciwka co na takiej drodze jak na zdjęciach powyżej w warunkach nocnych bardzo łatwo sprawdzić.
Poza tym warto pamiętać, że prawidłowe ustawienie reflektorów odbywa się przy użyciu programu diagnostycznego typu VCDS czy VAS.
Po równo to także tak aby nie oślepiać jadących z naprzeciwka co na takiej drodze jak na zdjęciach powyżej w warunkach nocnych bardzo łatwo sprawdzić.
Poza tym warto pamiętać, że prawidłowe ustawienie reflektorów odbywa się przy użyciu programu diagnostycznego typu VCDS czy VAS.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
samym vcds ? mi z kolei wydaje sie ze swiecą za nisko , zawsze myslałem ze przy xenonnie i samo poziomowaniu nic sie nie adaptuje i ze to sie samo poziomujePoza tym warto pamiętać, że prawidłowe ustawienie reflektorów odbywa się przy użyciu programu diagnostycznego typu VCDS czy VAS.
u mnie przy odpaleniu auta zawsze lampy sie podniosą i opuszczą
Nie samym VCDS tylko odpowiednim kluczem + VCDS.raftor pisze:samym vcds ?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2082
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Jedz na SKP , niech ustawia Ci swiatla na ich maszynie a później zakoduj tą pozycje jako zero
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Obawiam się, że część SKP nie posiada sprzętu diagnostycznego a nawet jak posiadają to nie zawsze mają właściwą wiedzę aby przeprowadzić tą regulację poprawnie.michalwruszak pisze:Jedz na SKP , niech ustawia Ci swiatla na ich maszynie a później zakoduj tą pozycje jako zero
I gwoli ścisłości... sposób regulacji jaki zaproponowałeś jest błędny i nie odniesie pożądanego skutku
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Stary przepis mówił że światła mijania powinny oświetlac drogę 25-30m przed autem. I tak każde auto ustawiałem by linia odcięcia była nie mniej jak te 25m. Światła odbłysnikowe,halogenowe mają jeszcze poświatę która trza brac pod uwagę a soczewkowy xenon zwykle ma wyraźna granice światłocienia.
Jesli nie masz wzornika to musisz potestować,zmierzyć dokąd snop sięga,sprawdzić na drodze czy nie oślepia a zarazem czy ty widzisz dośc komfortowo.
Dawniej na SKP ustawiali mi swiatła i było poprawnie teraz to już jak bedzie 15m to maximum.
Jesli nie masz wzornika to musisz potestować,zmierzyć dokąd snop sięga,sprawdzić na drodze czy nie oślepia a zarazem czy ty widzisz dośc komfortowo.
Dawniej na SKP ustawiali mi swiatła i było poprawnie teraz to już jak bedzie 15m to maximum.
Cos malo 25-30m.Apophis pisze:Stary przepis mówił że światła mijania powinny oświetlac drogę 25-30m przed autem. I tak każde auto ustawiałem by linia odcięcia była nie mniej jak te 25m.
Zgodnie z rozporządzeniem w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia, światła mijania (popularnie zwane krótkimi) powinny oświetlać drogę co najmniej 40 m przed pojazdem przy dobrej przejrzystości powietrza. W przypadku świateł drogowych (tzw. długich) przepisy mówią o zasięgu minimum 100 m.
z tego co napisałeś (powinny oświetlać drogę co najmniej 40 m) to mogłyby świecić 80m...150m...300m""Korton pisze:Cos malo 25-30m.
Zgodnie z rozporządzeniem w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia, światła mijania (popularnie zwane krótkimi) powinny oświetlać drogę co najmniej 40 m przed pojazdem przy dobrej przejrzystości powietrza. W przypadku świateł drogowych (tzw. długich) przepisy mówią o zasięgu minimum 100 m.
DODANO:
Obawiam się, że część SKP nie posiada sprzętu diagnostycznego a nawet jak posiadają to nie zawsze mają właściwą wiedzę aby przeprowadzić tą regulację poprawnie.FOSS pisze:michalwruszak pisze:Jedz na SKP , niech ustawia Ci swiatla na ich maszynie a później zakoduj tą pozycje jako zero
I gwoli ścisłości... sposób regulacji jaki zaproponowałeś jest błędny i nie odniesie pożądanego skutku [/quote]
nie odniesie żadnego efektu - michalwruszak nie wie o czym pisze
Ostatnio zmieniony 24 mar 2015, 19:56 przez panton, łącznie zmieniany 2 razy.
Nie jest to moj wymysl, tylko z atykulu o swiatlach - takie sa przepisy.panton pisze:z tego co napisałeś (powinny oświetlać drogę co najmniej 40 m) to mogłyby świecić 80m...150m...300m""Korton pisze:Cos malo 25-30m.
Zgodnie z rozporządzeniem w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia, światła mijania (popularnie zwane krótkimi) powinny oświetlać drogę co najmniej 40 m przed pojazdem przy dobrej przejrzystości powietrza. W przypadku świateł drogowych (tzw. długich) przepisy mówią o zasięgu minimum 100 m.