A8 d3 4.2 MPI by Korton
Udalo sie otworzyc maske, zgodnie z instrukcja kolegi Dworek http://www.a8team.pl/topics17/6368.htm
Na szczescie uwala mi sie linka przed rozgalezieniem (czarna skrzyneczka).
Musze zamowic nowa linke, narazie zrobilem awaryjne otwierania (na sznurki), sznurki schowane za grilem - przyda sie, jesli kiedy milby problem sie powtorzyc.
Na szczescie uwala mi sie linka przed rozgalezieniem (czarna skrzyneczka).
Musze zamowic nowa linke, narazie zrobilem awaryjne otwierania (na sznurki), sznurki schowane za grilem - przyda sie, jesli kiedy milby problem sie powtorzyc.
Good job.
A tak na przyszłość podpowiem, że łatwiej by było nie rozkręcać tych chłodnic od siebie.
Wystarczy odpiąć obie rury wodne po stronie pasażera + jedną po stronie kierowcy pod kompresorem klimatyzacji + kostki od wentylatorów i cały ten zespół chłodnic z wentylatorami odsunąć na lewą stronę auta - wtedy masz cały przód silnika prawie jak na dłoni
No chyba, że robiłeś też coś stricte z chłodnicami ale nic o tym nie piszesz i po zdjęciach nie widać dlatego piszę jw.
A tak na przyszłość podpowiem, że łatwiej by było nie rozkręcać tych chłodnic od siebie.
Wystarczy odpiąć obie rury wodne po stronie pasażera + jedną po stronie kierowcy pod kompresorem klimatyzacji + kostki od wentylatorów i cały ten zespół chłodnic z wentylatorami odsunąć na lewą stronę auta - wtedy masz cały przód silnika prawie jak na dłoni
No chyba, że robiłeś też coś stricte z chłodnicami ale nic o tym nie piszesz i po zdjęciach nie widać dlatego piszę jw.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Pierwsza chlodnice odkrecilismy bo nam cos blokowalo i chcielismy zobaczyc co, pozniej sie okazalo, ze to wlasnie te 2 weze po stronie pasazera. Swoja droga, mechanik niezle zbesztal inzynierow audi, bo odpiac te weze i pozniej spowrotem je zapiac to niezla masakra - brak dojscia do sprezynek blokujacych weze. Za drugim razem juz by bylo znacznie latwiej.FOSS pisze:Good job.
A tak na przyszłość podpowiem, że łatwiej by było nie rozkręcać tych chłodnic od siebie.
Wystarczy odpiąć obie rury wodne po stronie pasażera + jedną po stronie kierowcy pod kompresorem klimatyzacji + kostki od wentylatorów i cały ten zespół chłodnic z wentylatorami odsunąć na lewą stronę auta - wtedy masz cały przód silnika prawie jak na dłoni
No chyba, że robiłeś też coś stricte z chłodnicami ale nic o tym nie piszesz i po zdjęciach nie widać dlatego piszę jw.
Audi stoi pod salonem BMW, a ja mam na kilka dni do testow X5 3.0d 258KM
Co moge powiedziec, juz wiem, ze mi nie pasuje tak samo jak s-max. Jednak musze siedziec blisko asfaltu, ogladanie swiata z gory mnie nie kreci.
Na duzy plus:
- skrzynia, 7 biegow, poczciwy tradycyjny automat, zadna tam dwusprzeglowka, ale dziala wysmienicie, w trybie sport swietnie redukuje
- silnik, kilkoma dizlami jezdzilem (wszystkie 4 cylindowki), ale ten jest naprawde ok, osiagi zblizone do A8, przy wyzszych predkosciach autostradowych troche traci juz impetu, ale zdecydowanie wystarczajaco.
OK:
- zawieszenie, komfort jest, ale sztywnosc tez da sie poczuc
- ogolna zwartosc samochodu, no ale nowka z przebiegiem mniej niz 5tys km
Minus:
mimo foteli jakis lepszych (sporty/komfoty) brak regulacji jakiejkolwiek odcinka ledzwiowego
W porownaniu do A8:
- skora lepsza w A8
- fotele wygodniejsze w A8
- skrzynia bije na glowe ta z audi
- silniki, raczej remis...chodz nie wiem czy jakby tego dizla z BMW przelozyc do A8 to nie bylby szybszy (a moze to skrzynia taka robote robi), takie X5 jest ze 300kg ciezsze od audi
- BMW ma kilka bajerow z dziedziny bezpieczenstwa wiecej: kontrola przekraczania pasa, ostrzega przed zbyt szybko sie zblizajacym samochodem - tzn kiedy my za szybko kogos doganiamy, nie wiem czy hamuje automatycznie. W kazdym razie widac uplyw ponad 10 lat i jak technika i wspomagacze poszly do przodu
- pomijam kwestie kosztow, ale nie zamienilbym sie, a gdyby moje audi tak odmlodnialo to juz w ogole nie ma tematu
Co moge powiedziec, juz wiem, ze mi nie pasuje tak samo jak s-max. Jednak musze siedziec blisko asfaltu, ogladanie swiata z gory mnie nie kreci.
Na duzy plus:
- skrzynia, 7 biegow, poczciwy tradycyjny automat, zadna tam dwusprzeglowka, ale dziala wysmienicie, w trybie sport swietnie redukuje
- silnik, kilkoma dizlami jezdzilem (wszystkie 4 cylindowki), ale ten jest naprawde ok, osiagi zblizone do A8, przy wyzszych predkosciach autostradowych troche traci juz impetu, ale zdecydowanie wystarczajaco.
OK:
- zawieszenie, komfort jest, ale sztywnosc tez da sie poczuc
- ogolna zwartosc samochodu, no ale nowka z przebiegiem mniej niz 5tys km
Minus:
mimo foteli jakis lepszych (sporty/komfoty) brak regulacji jakiejkolwiek odcinka ledzwiowego
W porownaniu do A8:
- skora lepsza w A8
- fotele wygodniejsze w A8
- skrzynia bije na glowe ta z audi
- silniki, raczej remis...chodz nie wiem czy jakby tego dizla z BMW przelozyc do A8 to nie bylby szybszy (a moze to skrzynia taka robote robi), takie X5 jest ze 300kg ciezsze od audi
- BMW ma kilka bajerow z dziedziny bezpieczenstwa wiecej: kontrola przekraczania pasa, ostrzega przed zbyt szybko sie zblizajacym samochodem - tzn kiedy my za szybko kogos doganiamy, nie wiem czy hamuje automatycznie. W kazdym razie widac uplyw ponad 10 lat i jak technika i wspomagacze poszly do przodu
- pomijam kwestie kosztow, ale nie zamienilbym sie, a gdyby moje audi tak odmlodnialo to juz w ogole nie ma tematu
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 1802
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
Ladna rozpierducha jakby talib granatem zapodal <jezyk>
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 1802
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
Zaje..... ste dojscie obym nie musial robic tego tez na parkingu pod blokiem
Efekt w garzau jakby tajfuj przeszedł
Efekt w garzau jakby tajfuj przeszedł
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
Dawno nic nie pisalem. Po 3 latach w miare bezproblemowej jazdy (oprocz wymiany pompy wspomagania i pompy paliwa) przyszedl czas na inwestycje.
Zrobione w ciagu miesiaca:
- rozrzad (206 tys km)
- wszystkie rolki, uszczelniacze walkow itp
- swiece
- pasek osprzetu
- pompa wody
- olej, filtry i inne drobiazgi
cena 3200zl z robocizna
dzis:
- uszczelki pod deklami zaworow (wyciek oleju)
- lozyska kol przednich x2
- tuleje wahacza gornego x2
- wahacz gora przod x2
- laczniki stabilizatora x2
- koncowki kier x2
- drazek kier x2
- czujnik abs x1
- zbieznosc
- + drobiazgi
cena 2800zl z robocizna
Ogolnie nie jest zle, troche sie tego nazbieralo i przyszla kumulacja.
Zrobione w ciagu miesiaca:
- rozrzad (206 tys km)
- wszystkie rolki, uszczelniacze walkow itp
- swiece
- pasek osprzetu
- pompa wody
- olej, filtry i inne drobiazgi
cena 3200zl z robocizna
dzis:
- uszczelki pod deklami zaworow (wyciek oleju)
- lozyska kol przednich x2
- tuleje wahacza gornego x2
- wahacz gora przod x2
- laczniki stabilizatora x2
- koncowki kier x2
- drazek kier x2
- czujnik abs x1
- zbieznosc
- + drobiazgi
cena 2800zl z robocizna
Ogolnie nie jest zle, troche sie tego nazbieralo i przyszla kumulacja.
Zaktualizowania + ogloszenie https://www.a8team.pl/s-audi-a8-d3-42-p ... t26207.htmpioter pisze:Zaktualizuj fotki bo się nie otwierają - żeby przyszły szczęśliwy mógł zobaczyć co to za auto .