To sporo tłumaczy bo się tu klucilem z kolegą z forum o ET tych felg tylko jego były właśnie z RS6 C5 a moje są z A8 i właśnie różnica leży w ET bo poza tym są identyczneA felgi na foto nie są od RS6C5 chociaż wyglądają podobnie - to oryginalne felgi od A8D3, całego numeru nie pamiętam ale zaczyna się od 4E0
Time Bandit by FOSS :D
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Lukas134 pisze:Super chodzi 😉 Zreszta juz nie raz słyszałem na zywo 😉
A dziękuję, dziękuję, starałem się.... noi firma co dla mnie to robiła też się starałaUnseen pisze:Bardzo fajne brzmienie :-)
Brakuje mi jeszcze trochę więcej tego strzelania w wydechu przy szybkim puszczeniu gazu i schodzeniu z obrotów ale może jeszcze przyjdzie czas i na takie kosmetyczne poprawki
hola hola, czy ja dobrze zrozumiałem?... w zestawie letnim z 20-tek chcesz przeskoczyć na 19-tki?Lukas134 pisze:FOSS, No u Nas w zime na 18 jest wygodnie ja dumam czy nie zmienic na lato na 19 z 20tek
świat się przewraca do góry nogami
No całkiem możliwe że mają różne ET bo robione do innych modeli aut.drago_o pisze:To sporo tłumaczy bo się tu klucilem z kolegą z forum o ET tych felg tylko jego były właśnie z RS6 C5 a moje są z A8 i właśnie różnica leży w ET bo poza tym są identyczneA felgi na foto nie są od RS6C5 chociaż wyglądają podobnie - to oryginalne felgi od A8D3, całego numeru nie pamiętam ale zaczyna się od 4E0
Te z RS-a pewnie 3x coś mają a te co mam na samochodzie to jakieś 43 chyba czy coś w tym stylu.
No to dokładnie tak jak myślałem... RS6 ET35 i A8D3 ET44.Pszendza pisze:oryginał a8 d3 z numerem 4E0 9x19 et 44 producent RONAL (POLSKIE !!)
Oryginał RS6 C5 z numerem 4B3 9x19 et 35 produkcja SSM niemcy
Właśnie jak je zakładałem to bałem się, że za bardzo wyjdą z nadkola bo ja 20-tki mam ET46 ale z dystansami tak spasowane, że praktycznie na styk z nadkolami.
Ale z drugiej strony na letnich mam oponę 265 a na zimówkach 255 więc już z na oponie trochę się schowało a do tego na zimę podniosłem ją wyraźnie do góry więc zupełnie nie widać tej delikatnej różnicy
Ostatnio zmieniony 26 sty 2016, 23:12 przez FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
No jak kolega wyżej napisał 44 bo mam takich 5 sztuk
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Utrzymuje się również wyżej.Apophis pisze:Wsłuchałem sie w ten filmik na czyms lepszym i podoba mi sie ten niski ton twego wydechu. WIekszość traci go szybko a u ciebie ten bass się utrzymuje w wiekszej skali obrotomierza??
Ja wiem, że każda sroka swój ogon chwali więc tak... w mojej ocenie jest super
A rozwijając nieco myśl to jest tak, że na postoju gulgocze, bez natarczywości, po prostu wyraźnie gulgocze.
Ruszanie i przyspieszanie z dołu to bajka... zero buczenia i jest mój ulubiony gulgot.
Na górze wciąż gulgocze tylko robi się taki bardziej dobitny.... ale nie drze japy jak D2 bez końcowego co czasami mnie martwi.
Noi przy odpuszczeniu gazu i schodzeniu z obrotów strzela trochę w wydech co bardzo lubię ale... chętnie bym tu usłyszał trochę więcej takiego suchego strzelania
Ostatniego słowa jeszcze nie powiedziałem i mam projekt dalszych modyfikacji ale nie wiem kiedy to ogarnę
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
FOSS, no jeszcze sam nie wiem na pewno coś muszę zmienić bo moje mi się już zmieniły Ty też już na Multispokach jeździsz z 10 lat licząc wszystkie A8
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
FOSS jeszcze tylko dobrego ognia z rury brakuje Dźwięk jest bajkowy
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
drago_o, a nie dumałeś, żeby z Naszych Ropniaków coś z głosem wydumać ?
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Jest sporo dobrze brzmiących TDI. Obniżyć ton, lekki przelot i już pojawi sie lekki bulgot i świetny syk turbiny przy wbijaniu na obroty Dużo mu nie trzeba
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Co do felg 19" wzór RS6 to w A8 miały one numer: 4E601025 AD 9J, ET44.
A co do brzmienia diesla to ten mi się podoba:
A co do brzmienia diesla to ten mi się podoba:
Ostatnio zmieniony 28 sty 2016, 22:01 przez Pixel, łącznie zmieniany 1 raz.
jest:
W221!!!
W204 180Kompressor
W204 320CDi
było:
Audi A8 D3 3,0TDI '05 lift , W220 S320CDI '01 , W210 E270CDI Avantgarde '01 , W210 E300TD Avantgarde '97 , W124 E300D '93 , Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99 , W124 300D '91
W221!!!
W204 180Kompressor
W204 320CDi
było:
Audi A8 D3 3,0TDI '05 lift , W220 S320CDI '01 , W210 E270CDI Avantgarde '01 , W210 E300TD Avantgarde '97 , W124 E300D '93 , Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99 , W124 300D '91
Pixel, dokładnie taki głos jest mega, V8 z takim setupem jeszcze lepiej by brzmiało 😉 Wiadomo nie benzyna jak u Fossa ale od tego mam Amerykańca, a w TDI troche pazura by sie przydało 😉
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.