To sporo tłumaczy bo się tu klucilem z kolegą z forum o ET tych felg tylko jego były właśnie z RS6 C5 a moje są z A8 i właśnie różnica leży w ETA felgi na foto nie są od RS6C5 chociaż wyglądają podobnie - to oryginalne felgi od A8D3, całego numeru nie pamiętam ale zaczyna się od 4E0
![]() |
![]() |
![]() |
Time Bandit by FOSS :D
- drago_o
- Super Klubowicz

- Posty: 8087
- Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
- Lokalizacja: Częstochowa
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- Pszendza
- Forum Audi A8

- Posty: 171
- Rejestracja: 04 lip 2010, 11:36
- Lokalizacja: Lubuskie
- FOSS
- Super Klubowicz

- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
Lukas134 pisze:Super chodzi 😉 Zreszta juz nie raz słyszałem na zywo 😉
A dziękuję, dziękuję, starałem się.... noi firma co dla mnie to robiła też się starałaUnseen pisze:Bardzo fajne brzmienie :-)
Brakuje mi jeszcze trochę więcej tego strzelania w wydechu przy szybkim puszczeniu gazu i schodzeniu z obrotów ale może jeszcze przyjdzie czas i na takie kosmetyczne poprawki
hola hola, czy ja dobrze zrozumiałem?... w zestawie letnim z 20-tek chcesz przeskoczyć na 19-tki?Lukas134 pisze:FOSS, No u Nas w zime na 18 jest wygodnieja dumam czy nie zmienic na lato na 19 z 20tek
![]()
świat się przewraca do góry nogami
No całkiem możliwe że mają różne ET bo robione do innych modeli aut.drago_o pisze:To sporo tłumaczy bo się tu klucilem z kolegą z forum o ET tych felg tylko jego były właśnie z RS6 C5 a moje są z A8 i właśnie różnica leży w ETA felgi na foto nie są od RS6C5 chociaż wyglądają podobnie - to oryginalne felgi od A8D3, całego numeru nie pamiętam ale zaczyna się od 4E0bo poza tym są identyczne
![]()
Te z RS-a pewnie 3x coś mają a te co mam na samochodzie to jakieś 43 chyba czy coś w tym stylu.
No to dokładnie tak jak myślałem... RS6 ET35 i A8D3 ET44.Pszendza pisze:oryginał a8 d3 z numerem 4E0 9x19 et 44 producent RONAL (POLSKIE !!)
Oryginał RS6 C5 z numerem 4B3 9x19 et 35 produkcja SSM niemcy
Właśnie jak je zakładałem to bałem się, że za bardzo wyjdą z nadkola bo ja 20-tki mam ET46 ale z dystansami tak spasowane, że praktycznie na styk z nadkolami.
Ale z drugiej strony na letnich mam oponę 265 a na zimówkach 255 więc już z na oponie trochę się schowało a do tego na zimę podniosłem ją wyraźnie do góry więc zupełnie nie widać tej delikatnej różnicy
Ostatnio zmieniony 26 sty 2016, 23:12 przez FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- drago_o
- Super Klubowicz

- Posty: 8087
- Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
- Lokalizacja: Częstochowa
No jak kolega wyżej napisał 44 bo mam takich 5 sztuk 
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
Gość
- FOSS
- Super Klubowicz

- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
Utrzymuje się również wyżej.Apophis pisze:Wsłuchałem sie w ten filmik na czyms lepszym i podoba mi sie ten niski ton twego wydechu. WIekszość traci go szybko a u ciebie ten bass się utrzymuje w wiekszej skali obrotomierza??
Ja wiem, że każda sroka swój ogon chwali więc tak... w mojej ocenie jest super
A rozwijając nieco myśl to jest tak, że na postoju gulgocze, bez natarczywości, po prostu wyraźnie gulgocze.
Ruszanie i przyspieszanie z dołu to bajka... zero buczenia i jest mój ulubiony gulgot.
Na górze wciąż gulgocze tylko robi się taki bardziej dobitny.... ale nie drze japy jak D2 bez końcowego co czasami mnie martwi.
Noi przy odpuszczeniu gazu i schodzeniu z obrotów strzela trochę w wydech co bardzo lubię ale... chętnie bym tu usłyszał trochę więcej takiego suchego strzelania
Ostatniego słowa jeszcze nie powiedziałem i mam projekt dalszych modyfikacji ale nie wiem kiedy to ogarnę
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
Gość
- Lukas134
- Super Klubowicz

- Posty: 1243
- Rejestracja: 12 paź 2009, 22:18
- Lokalizacja: Łosice
- drago_o
- Super Klubowicz

- Posty: 8087
- Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
- Lokalizacja: Częstochowa
FOSS jeszcze tylko dobrego ognia z rury brakuje
Dźwięk jest bajkowy 
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
Gość
- drago_o
- Super Klubowicz

- Posty: 8087
- Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
- Lokalizacja: Częstochowa
Jest sporo dobrze brzmiących TDI. Obniżyć ton, lekki przelot i już pojawi sie lekki bulgot i świetny syk turbiny przy wbijaniu na obroty
Dużo mu nie trzeba 
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
Pixel
- Forum Audi A8

- Posty: 114
- Rejestracja: 21 wrz 2015, 16:43
- Lokalizacja: okolice Poznania
Co do felg 19" wzór RS6 to w A8 miały one numer: 4E601025 AD 9J, ET44.
A co do brzmienia diesla to ten mi się podoba:
A co do brzmienia diesla to ten mi się podoba:
Ostatnio zmieniony 28 sty 2016, 22:01 przez Pixel, łącznie zmieniany 1 raz.
jest:
W221!!!
W204 180Kompressor
W204 320CDi
było:
Audi A8 D3 3,0TDI '05 lift , W220 S320CDI '01 , W210 E270CDI Avantgarde '01 , W210 E300TD Avantgarde '97 , W124 E300D '93 , Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99 , W124 300D '91
W221!!!
W204 180Kompressor
W204 320CDi
było:
Audi A8 D3 3,0TDI '05 lift , W220 S320CDI '01 , W210 E270CDI Avantgarde '01 , W210 E300TD Avantgarde '97 , W124 E300D '93 , Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99 , W124 300D '91
- Lukas134
- Super Klubowicz

- Posty: 1243
- Rejestracja: 12 paź 2009, 22:18
- Lokalizacja: Łosice
-
Pixel
- Forum Audi A8

- Posty: 114
- Rejestracja: 21 wrz 2015, 16:43
- Lokalizacja: okolice Poznania





