Unknown Chocolate
W sumie stuknęło 330 000 km i przyszedł czas na hamulce. Więc wpis bym nie zapomniał
kupiłem komplet klocki + tarcze na przód i tył TRW po czym okazało się, że tarcze TRW (DF4268S) są bardzo uniwersalne i posiadają da rozstawy dziur i brak możliwości zamontowania blokady tarczy (ta taka mała śrubka).
A zawsze w D2 wnerwiało mnie zakładanie koła jak tarcza zsuwała się, albo kręciła razem z kołem jak chciałem natrafić na otwory.
Więc szybki manewr i wymiana tarcz przednich na ATE, które już mają tylko 5 otworów i normalnie możliwość montażu zabezpieczenia.
Z braku ATE na tył od ręki to już byłem zmuszony zamontować te nieszczęsne TRW.
i chyba dam na msze za tego kto wymyślił, że z tyłu nie trzeba demontować jarzma, aby wyciągnąć tarcze
przy okazji wpadły na przód łączniki do regulowania zawieszenia. Tył obniżyłem -25mm za pomocą samego VCDS'a i na chwilę obecną jest idealnie dla mnie. a przede wszystkim nie wygląda jak "załatwiający się pies"
U mnie w tym roku zima zaczęła się wcześniej i na zimówkach latam od sierpnia
Rotory made in china nie wytrzymały dziury przy 100km/h.
Prawa przednia felga zaliczyła 5 pęknięć i zeszło powietrze, tylna prawa zaliczyła 3 pęknięcia, ale dzielnie trzymała powietrze.
i pamiątkowa sesja sprzed zlotu i zakopanego
Mam wrażenie, że te chromy na bocznych trójkątach z tyłu były grzebane, są krzywo, a z jednego zszedł chrom. To da się jakoś prosto zdemontować?
i muszę podkleić listwę drzwi. odkleiła się przodem i przy otwieraniu haczy o przednie drzwi.
i trochę po czasie znalazłem kilka zdjęć ups...
kupiłem komplet klocki + tarcze na przód i tył TRW po czym okazało się, że tarcze TRW (DF4268S) są bardzo uniwersalne i posiadają da rozstawy dziur i brak możliwości zamontowania blokady tarczy (ta taka mała śrubka).
A zawsze w D2 wnerwiało mnie zakładanie koła jak tarcza zsuwała się, albo kręciła razem z kołem jak chciałem natrafić na otwory.
Więc szybki manewr i wymiana tarcz przednich na ATE, które już mają tylko 5 otworów i normalnie możliwość montażu zabezpieczenia.
Z braku ATE na tył od ręki to już byłem zmuszony zamontować te nieszczęsne TRW.
i chyba dam na msze za tego kto wymyślił, że z tyłu nie trzeba demontować jarzma, aby wyciągnąć tarcze
przy okazji wpadły na przód łączniki do regulowania zawieszenia. Tył obniżyłem -25mm za pomocą samego VCDS'a i na chwilę obecną jest idealnie dla mnie. a przede wszystkim nie wygląda jak "załatwiający się pies"
U mnie w tym roku zima zaczęła się wcześniej i na zimówkach latam od sierpnia
Rotory made in china nie wytrzymały dziury przy 100km/h.
Prawa przednia felga zaliczyła 5 pęknięć i zeszło powietrze, tylna prawa zaliczyła 3 pęknięcia, ale dzielnie trzymała powietrze.
i pamiątkowa sesja sprzed zlotu i zakopanego
Mam wrażenie, że te chromy na bocznych trójkątach z tyłu były grzebane, są krzywo, a z jednego zszedł chrom. To da się jakoś prosto zdemontować?
i muszę podkleić listwę drzwi. odkleiła się przodem i przy otwieraniu haczy o przednie drzwi.
i trochę po czasie znalazłem kilka zdjęć ups...
haha generalnie mało osób wie, ze to istnieje, a jest to na prawdę bardzo przydatna rzecz. W każdym Audi miałem. Nawet ostatnio AMSTAFFa uświadomiłem o istnieniu tej szpilki.Unknown pisze:ahaaa, to już wiem do czego to służy:
[url=https://images92.fotosik.pl/60/99c5edebe8dd70d8med.jpg]Obrazek[/URL]
dzięki dice111!
niemniej jednak w D2 tego nie miałem
to nie jest zwykły napęd...to
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Tarcze polecam przykręcić do pisasty na przyszłość
A do czego jest to czarne płaskie (tego nie mam w moim zestawie) i ten drucik?
A do czego jest to czarne płaskie (tego nie mam w moim zestawie) i ten drucik?
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
to czarne płaskie wydaję mi się, że jest do ściągania zaślepek (czy jak to nazwać) ze śrub kół, takie choćby szczypce plastikowe.drago_o pisze:Tarcze polecam przykręcić do pisasty na przyszłość
A do czego jest to czarne płaskie (tego nie mam w moim zestawie) i ten drucik?
tak przynajmniej ma ojciec w A6 C5.
Niestety nie wszystkie piasty posiadają taką możliwość.drago_o pisze:Tarcze polecam przykręcić do pisasty na przyszłość
I nie bardzo wiem z czego to wynika.
Można by to zrzucić na rok produkcji, że te z początku nie miały otworu na śrubę ale z takimi piastami spotkałem się również w późniejszych rocznikach nawet z po-lifta
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
A moje w przedlifcie mają miejsce na przykręcenie Trochę mnie tym zaskoczyłeś. Może korzystali z dwóch dostawców albo uzależnione były rozmiarem fabrycznym hamulców...FOSS pisze:Niestety nie wszystkie piasty posiadają taką możliwość.
I nie bardzo wiem z czego to wynika.
Można by to zrzucić na rok produkcji, że te z początku nie miały otworu na śrubę ale z takimi piastami spotkałem się również w późniejszych rocznikach nawet z po-lifta
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
W sumie zapomniałem o tym, że jakieś 7tyś km temu wpadła regenerowana przekładnia kierownicza i wszystkie luzy znikły z układu kierowniczego.
I jakoś udało się zaprosić lato jeszcze na chwilę.
Przy okazji wpadł zestaw filtrów powietrza/kabiny/paliwa
Teraz zacząłem się interesować takim to urządzeniem, firma z Wrocławia z tego co widać po danych. Fajna alternatywa jeżeli ma się MMI 2G High, bo rozwiązania androidowych nie znalazłem.
I jakoś udało się zaprosić lato jeszcze na chwilę.
Przy okazji wpadł zestaw filtrów powietrza/kabiny/paliwa
Teraz zacząłem się interesować takim to urządzeniem, firma z Wrocławia z tego co widać po danych. Fajna alternatywa jeżeli ma się MMI 2G High, bo rozwiązania androidowych nie znalazłem.