A ktore to OE Rotory R20 mialy 57 ?krzychu22.p1i pisze:dice111, Temat dotyczy D4 i włożenia 20 gdzie dziura jest fi 57 albo jak się znajdzie 66.5. Mowa cały czas o oryginałach a nie gównolicie.
[D4 ALL ] Felgi Rotor 20 w D4
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3149
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
To tzw. "concave" ale coś pomieszałeś bo z małym ET na pewno nie może być wklęśniętaraftor pisze:A ktoś z was kojarzy nr felgi z małym Et wtedy ta felga jest tak fajnie wklęśnięta środkiem do piasty i wystawiona do karoserii nie umiem tego wytłumaczyć ale mi sie to podoba.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
FOSS pisze:To tzw. "concave" ale coś pomieszałeś bo z małym ET na pewno nie może być wklęśnięta
Hmmm no jak to pomieszałem http://uniwers.vot.pl/et/ Mniejsze Et przy tej samej szerokości oznacza że felga wychodzi na zewnątrz, czyli jej obręcz oddala się nijako od środka felgi co skutkuje tym fajnym wklęśniętym efektem.
Et to odległość gładzi montażowej od symetrii felgi czyli im mniejsza tym gładź montażowa jest bliżej osi symetrii lub też wychodzi nawet po za nią.
Tak, oczywiście, jak mniejsze ET to bardziej na zewnątrz i nie zamierzam udowadniać że jest inaczejraftor pisze:Hmmm no jak to pomieszałem... Mniejsze Et przy tej samej szerokości oznacza że felga wychodzi na zewnątrz...
Coś pisałem pomiędzy jedną myślą a drugą i strzeliłem babola
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Odświeżę temat.
Kupiłem A8 D4 z felgami letnimi 9j 20" Et30 Rotor podrabiane niby producent Stalowa Wola nie Chińczyk teraz mam na zimowych 9j 20" Et37
Wczesniej na Rotorach opony były 235/45/20 za wąskie mi się wydaway i chce kupić OE 265/40/20
Różnica 9j ET 37 na 9j ET 30 wynosi 7mm na zewnatrz
Czy ta róznica na zewnątrz nie będzie powodowała np. podczas "kapcia" lub awarii pneumatyki zerwania nadkola botnika?
Nikt o tym nie pisze ale czarną wersje trzeba brać pod uwagę.
Ma ktoś 9j 20" z ET 30 265/40/20 u siebie w aucie?
Jaki jest zapas bo rozne są ET w felgach podrabianych?
Czy ET30 miesci się w zakresie tolerancji?
Kupiłem A8 D4 z felgami letnimi 9j 20" Et30 Rotor podrabiane niby producent Stalowa Wola nie Chińczyk teraz mam na zimowych 9j 20" Et37
Wczesniej na Rotorach opony były 235/45/20 za wąskie mi się wydaway i chce kupić OE 265/40/20
Różnica 9j ET 37 na 9j ET 30 wynosi 7mm na zewnatrz
Czy ta róznica na zewnątrz nie będzie powodowała np. podczas "kapcia" lub awarii pneumatyki zerwania nadkola botnika?
Nikt o tym nie pisze ale czarną wersje trzeba brać pod uwagę.
Ma ktoś 9j 20" z ET 30 265/40/20 u siebie w aucie?
Jaki jest zapas bo rozne są ET w felgach podrabianych?
Czy ET30 miesci się w zakresie tolerancji?