Do oceny 17'' ''Lustro'' Nowy Projekt 19'' tomason
Emil, efekt super, ale powiedz mi jak zamierzasz w przyszłości je utrzymać w takim stanie?
Mialem kiedys 19" od AC Schnitzera na polerowanym rancie i 3 razy w ciągu miesiąca musiałem je trzeć pastą, a tutaj masz jeszcze wnęki w polerce, szacun.
Ponoc metoda polerowania wibracyjnego jest dość dłuższa w wytrzymałości.
Mialem kiedys 19" od AC Schnitzera na polerowanym rancie i 3 razy w ciągu miesiąca musiałem je trzeć pastą, a tutaj masz jeszcze wnęki w polerce, szacun.
Ponoc metoda polerowania wibracyjnego jest dość dłuższa w wytrzymałości.
Apophis, nie wiem jak to polakierować bo robiłem u gościa co robi już prawie 10 lat polerkę felgi od Golfa i A8 później u gościa który 18 lat już poleruje aluminium robił mi felgi od Corvette i żaden nie podjął się malowania, mówi, że malowali proszkowo różnymi specjalnymi farbami i normalnie i na to żadnej gwarancji nie ma może lakier utrzymać się dzień, tydzień, miesiąc może rok, ale prędzej czy później zejdzie, wszystkie oryginalne felgi są jakby delikatnie sfrezowane i dopiero malowane przynajmniej wszystkie z Audi, VW itd.
Jedyne wyjście jak pisze kolega wyżej to polerka wibracyjna, masz rok czasu spokoju po polerce, nie musisz polerować po każdym myciu więc jest to super alternatywa
Jedyne wyjście jak pisze kolega wyżej to polerka wibracyjna, masz rok czasu spokoju po polerce, nie musisz polerować po każdym myciu więc jest to super alternatywa
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 19
- Rejestracja: 23 sty 2014, 18:55
- Lokalizacja: Mława
Mi emil wypolerował 19 z rs6 wraz z wnękami i przez cały sezon efekt się utrzymał.siwy71 pisze:Emil, efekt super, ale powiedz mi jak zamierzasz w przyszłości je utrzymać w takim stanie?
Mialem kiedys 19" od AC Schnitzera na polerowanym rancie i 3 razy w ciągu miesiąca musiałem je trzeć pastą, a tutaj masz jeszcze wnęki w polerce, szacun.
Ponoc metoda polerowania wibracyjnego jest dość dłuższa w wytrzymałości.
Na nowy sezon trzeba wziąć szmatkę w ręce i przelecieć pastą.
I tyle...
Polerowane felgi nie są dla leni <niewiem>
Najpierw trzeba się narobić,żeby je spolerować,a potem o nie dbać.
Ale nie przesadzaj,że trzy razy w ciągu miesiąca...
Grain, To nie będzie takie proste.Dlatego ,że wcześniej je wypiaskowałeś Z ramionami nie będzie problemu, gorzej z wnęką koło szpilek, oraz napisem MTM. Tam zostaje tylko ręczna praca ;( Miałem/mam do czynienia z wypiaskowanymi felgami i wiem ,że jest to do zrobienia, ale pochłonie to mnóstwo czasu i niestety będzie kosztować
- olimpus104
- Forum Audi A8
- Posty: 267
- Rejestracja: 04 wrz 2012, 01:29
- Lokalizacja: Bognor Regis UK
świecidełka
Ostatnio zmieniony 16 lut 2014, 17:33 przez olimpus104, łącznie zmieniany 1 raz.
Audi A8 D3Quattro 3.0 TDI Sport
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
Jak masz ranty typu "parapet" to żaden problem to wypolerowac, ja mialem ranty półokrągłe z wnęką i było już gorzej. Jedyne co mi pomagało to lewarek podnioslem z tyłu koło, wrzuciłem na D i fela sie kreciła a ja z filcem przy niej.martin_wml pisze:Mi emil wypolerował 19 z rs6 wraz z wnękami i przez cały sezon efekt się utrzymał.siwy71 pisze:Emil, efekt super, ale powiedz mi jak zamierzasz w przyszłości je utrzymać w takim stanie?
Mialem kiedys 19" od AC Schnitzera na polerowanym rancie i 3 razy w ciągu miesiąca musiałem je trzeć pastą, a tutaj masz jeszcze wnęki w polerce, szacun.
Ponoc metoda polerowania wibracyjnego jest dość dłuższa w wytrzymałości.
Na nowy sezon trzeba wziąć szmatkę w ręce i przelecieć pastą.
I tyle...
Polerowane felgi nie są dla leni <niewiem>
Najpierw trzeba się narobić,żeby je spolerować,a potem o nie dbać.
Ale nie przesadzaj,że trzy razy w ciągu miesiąca...
Jak byś robił czasami ponad 3000km miesiecznie to i 3x w miesiącu jest mało.
Chciałem malować ranty, ale zdawałem sobie sprawę, że klar nie będzie miał się czego trzymać - felga nie jest zmatowana.
Może i utwardzanie piecowe pomaga, nie probowalem.
Nawet fabryczn sloneczka 19' ktore sa lakierowane, maja frez, żeby klar się trzymał.
Pozdrawiam
Hejemil pisze:Grain, To nie będzie takie proste.Dlatego ,że wcześniej je wypiaskowałeś Z ramionami nie będzie problemu, gorzej z wnęką koło szpilek, oraz napisem MTM. Tam zostaje tylko ręczna praca ;( Miałem/mam do czynienia z wypiaskowanymi felgami i wiem ,że jest to do zrobienia, ale pochłonie to mnóstwo czasu i niestety będzie kosztować
ja tylko chce ramiona wypolerować ,bez napisu ,wnęk później wstawie foto o co mi chodzi
Było S8....
Dlatego ja zdecydowałem się na klocki hamulcowe EBC RED STUFF które prawie wcale nie pylą ponieważ nie zawierają cząstek włókien stalowych.siwy71 pisze:Jak byś robił czasami ponad 3000km miesiecznie to i 3x w miesiącu jest mało.
http://ebcbrakes.pl/pl/content/7-samochody-osobowe
Zgadza się. Moje Tomasony też mają frez na ramionach , które też są pokryte tylko klarem.siwy71 pisze:Nawet fabryczn sloneczka 19' ktore sa lakierowane, maja frez, żeby klar się trzymał.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3149
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości