[D2 ALL ] Ogólna dyskusja techniczna
maestro, w D2 nie było S-line. Albo zwykła albo eSa. Chromy były standardem na zewnątrz,
Lamp były 3 rodzaje, zwykłe na soczewicy, ksenon i bi Bi był wprowadzony w liftach oczywiście za dopłatą, więc nie jest częstym widokiem.
Co do skrzyni to jest chyba nie zależnie co do rocznika w preFL ale w większości przypadków w 4.2 wciskane były 5 choć i 4 też się zdarzają
Lamp były 3 rodzaje, zwykłe na soczewicy, ksenon i bi Bi był wprowadzony w liftach oczywiście za dopłatą, więc nie jest częstym widokiem.
Co do skrzyni to jest chyba nie zależnie co do rocznika w preFL ale w większości przypadków w 4.2 wciskane były 5 choć i 4 też się zdarzają
to że nie było to fakt
ale były takie dziwne zestawy z zawiasem twardym bardziej niż miały S
i ze środkiem jak od S
Nawet mam
szwagier ma s8 w manualu i moja A8 była sporo bardziej tłuczkiem niż jego
pytam się gdzie tu sens i logika ?
Praktycznie moja to chyba ma wszystko co S
i cieszy mnie fakt posiadania długich mostów bo to jest podstawa dobrego spalania
A znaczek s-line też ktoś przyczepił zamiast słatro
ale były takie dziwne zestawy z zawiasem twardym bardziej niż miały S
i ze środkiem jak od S
Nawet mam
szwagier ma s8 w manualu i moja A8 była sporo bardziej tłuczkiem niż jego
pytam się gdzie tu sens i logika ?
Praktycznie moja to chyba ma wszystko co S
i cieszy mnie fakt posiadania długich mostów bo to jest podstawa dobrego spalania
A znaczek s-line też ktoś przyczepił zamiast słatro
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
do pracy mam 5km więc to mocno nieekonomiczne ale w tej kwestii mam rozne wyjscia, rowerek a i mam sie z kim zabierac w razie czego.
najgorsze że jak wjade w korek w łodzi to mam od razu godzine w plecy a to bedzie bolało przy tankowaniu dziwne że ubezpieczalnie nie oferują ubezpieczenia szyb przy a8
o s-line chodziło mi że jest troche ogłoszeń z takim nazewnictwem a i chromy nie maja wszystkie, tzn nie w takiej samej ilosci, może podokładane ale jednak. kierownice rzadko są "zwykłe rodem z 80tki" ale są, częsciej te "eSkowe?"
najgorsze że jak wjade w korek w łodzi to mam od razu godzine w plecy a to bedzie bolało przy tankowaniu dziwne że ubezpieczalnie nie oferują ubezpieczenia szyb przy a8
o s-line chodziło mi że jest troche ogłoszeń z takim nazewnictwem a i chromy nie maja wszystkie, tzn nie w takiej samej ilosci, może podokładane ale jednak. kierownice rzadko są "zwykłe rodem z 80tki" ale są, częsciej te "eSkowe?"
W d3 może i tak, ale w d2 <niewiem> że niby co tam finansowo 3krotnie odbiegającego od resztu starych dupowozów. Bo automat? w każdym innym samochodzie naprawy takich skrzyń są w tych samych granicach cenowych. Bez przesady...Marecki pisze:To tak jak z każdym autem tylko że przy A8 wychodzi ze 3 razy drożej.
skrzynie trzeba kalkulować w każdym aucie z automatem, ale hamulce czy zawias chyba nie jest przystepny (krotność tego co do laguny na pewno )beyer28 pisze:W d3 może i tak, ale w d2 <niewiem> że niby co tam finansowo 3krotnie odbiegającego od resztu starych dupowozów. Bo automat? w każdym innym samochodzie naprawy takich skrzyń są w tych samych granicach cenowych. Bez przesady...Marecki pisze:To tak jak z każdym autem tylko że przy A8 wychodzi ze 3 razy drożej.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Do Tarnobrzega mam 15km, Ernest na pewno czai właściciela bo zdjęcia są robione za "kozerówą" Wiem tyle, że skrzynię miał robioną (znajomy mówił, że nią od czasu do czasu jeździł) i jest to przed lift robiony na po lifta... Lampy to xenon plus, są nawet cycki od podczerwieni pilota na słupkach. Loga audi na listwach, kwadratowe klamki. Błyszczy się jak psu jajca