części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 ALL ] Ogólna dyskusja techniczna

ernesto

Post autor: ernesto » 19 maja 2014, 09:19

Właśnie i nasuwa się pytanie ile wytrzymają tańsze zestawy.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 19 maja 2014, 09:39

ernesto pisze:Właśnie i nasuwa się pytanie ile wytrzymają tańsze zestawy.
ernesto, ja swego czasu w A4 (obniżona -40mm H&R) wymieniłem całe zawieszenie na KRAFTa za ok. 700pln i o dziwo wytrzymało mi prawe 2 lata na polskich drogach... :D nie wiem ile na tym przejechałem, a jeździłem codziennie + wypady za granice (to Niemcy to Chorwacja) i była rewelka. Tak też sprzedałem ;(

Ciężko teraz powiedzieć co ile wytrzyma, jak tu Apophis, pisze że Lemfoerder mu po ponad 30kkm już się zużył. <niewiem>

Ja przed 2 miesiącami wymieniłem zawieche na MEYLE HD, niby 4 lata gwarancji itp...zobaczymy....a na pewno tanszy niz Lemfoerder.
to nie jest zwykły napęd...to

Gość

Post autor: Gość » 19 maja 2014, 12:22

Dodam że chodzi mi tylko o przód gdyż tył mam jeszcze w spadku od włocha i nic nie ruszane. Miałem tez i z przodu mam nadal zawieszke usportowiona -20mm. Nie zuzył sie cały zawias lecz w zasadzie połowa. pierwsze poleciały górne z lewej strony i jeden z prawej oraz obie koncówki drążka. Jak na złośc wypadło to w czasie kryzysu więc nie wymieniłem całości a to co trza i na tańsze które juz mają prawie tyle samo najechane i jeszcze sa ok razem z resztą lemfordera. Nie ma reguły panowie....

maestro
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 20
Rejestracja: 14 maja 2014, 13:08
Lokalizacja: Łask

Post autor: maestro » 19 maja 2014, 20:15

robota raczej we własnym zakresie, rozne rzeczy sie robi i robiło ;)
zawias i hamulce nie wychodzą w takim razie najgorzej. a jak z typowymi problemami? są takie? i czy istnieje normalne lusterko prawe tak jak w a6?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 19 maja 2014, 20:57

kraft kosztuje 400 pln do a4-a6
i wytrzymuje jak za tą cenę sporo :/
http://www.master-sport.de/PL/
to żyje 50 tys w niektórych przypadkach ;)

Mam dla was zagadkę coś mi stuka puka przy hamowaniu tak gdzieś pod nogami kierowcy
wymieniono wszystko co tam jest nawet poduszki
nie odzywa się gdy śmigam po deszczu :)
??????

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 19 maja 2014, 23:58

ernesto pisze:Właśnie i nasuwa się pytanie ile wytrzymają tańsze zestawy.
MS prawie 60tys i na dolnych prostych guma już się poddała :P
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 20 maja 2014, 03:21

Ja wymieniam tylko to co jest do wymiany. Czyli co roku końcówki drążków i górny prosty wahacz. Reszta jezdzi nie ruszana od 4 lat, bo tyle ją posiadam. I dlatego wyleczyłem się z wymiany kompleksowej, a kiedyś w samochodach tak robiłem.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 20 maja 2014, 07:42

pepi pisze:Mam dla was zagadkę coś mi stuka puka przy hamowaniu tak gdzieś pod nogami kierowcy
wymieniono wszystko co tam jest nawet poduszki
nie odzywa się gdy śmigam po deszczu
????
niedokręcona któraś śruba, jakiegoś wachacza....albo może tuleja...ale jak piszesz że wszystko nowe <hmm>
a nie stuka na deszczu bo jeździsz wolniej i delikatniej hamujesz :P
to nie jest zwykły napęd...to

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 20 maja 2014, 17:29

no nie hamuje tak jak zawsze
już dzisiaj puka i na dołach też puka
zakupiłem sanki bo wychodzi na nie bo nic już niezmienionego nie ma ;)

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 21 maja 2014, 21:14

martin_rs4 pisze:
beyer28 pisze:ale u mnie w a8 tarcze zimmerman
beyer28, a jakie masz te hamulce? zwykle czy sportowe. Ja niestety musialem kupic jakies na szybko i kupilem bubel FEBIEGO. po 4 miesiacach sie wygiely :/ zbieram teraz na zimmermany ale te sportowe...komplet ok 800pln
Ja mam zwykłe gładkie, a po co Ci te sportowe?w czym Ci one pomogą, że klocek szybciej będzie się ścierał. Tarcze zwykłe do tego dobry klocek i w zupełności wystarczy. A jak u Ciebie ta zawieszka meyle się sprawuje, bo sam się nad takim zestawem zastanawiam...Ile taki zestaw kosztuje?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 21 maja 2014, 21:34

a miałeś kiedyś styczność z tarczami wierconymi nacinanymi ?
bo wnioskuje z wypowiedzi że nie :)

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 22 maja 2014, 16:40

W a8 nie, ale w innych miałem <lipa> To oświeć mnie skoro się nie znam

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 22 maja 2014, 20:43

beyer28 pisze:W a8 nie, ale w innych miałem <lipa> To oświeć mnie skoro się nie znam
ja mialem w A4 hamulce Zimmermann Sport i przez ponad dwa lata nie mialem zadnych problemow, no i wlasciwosci hamowania byly zupelnie inne niz przy zwyklych tarczach. Przerabialem juz wiele i :

* TRW strasznie szumi przy hamowaniu - jest jakby takie "łuuuuuu"
* BOSCH - po ok. 6 - 7 miesiacach juz sie pogiely
* FEBI - to samo
* ATE - nigdy nie mialem ---- :)

tu te zimmermanny i ta nie sa drogie bo jak w Niemczech kupowalem kilka lat temu to placilem ponad 300&#8364; za komplet...a tu do A8 nieco ponad 700pln. ;) duzo <niewiem> duzo :/ ale przynajmniej wiem ze sa porzadne....

ale z ciekawosci pytalem sie o te zwykle, bo jak nie uzbieram to kupie pewnie te zwykle... <hmm>
to nie jest zwykły napęd...to

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 22 maja 2014, 21:01

Jak jeździsz dynamicznie to pewnie sportowe jak najbardziej, ale do zwykłej szaro-miejskiej jazdy to zwykłe też dają radę, a cena x2 za sportowe, chociaż jak się ma a8 to na $ się nie patrzy :P Marcinie napisz mi jak ta zawieszka meyle hd się sprawuje i ile taki zestaw kosztuje, bo zastanawiam się nad nią Ewentualnie jakiś sklep na net

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 22 maja 2014, 21:14

no daje
ale te nawiercane nie tracą skuteczności po nagrzaniu :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl