[D2 ALL ] Ogólna dyskusja techniczna
ernesto, ja swego czasu w A4 (obniżona -40mm H&R) wymieniłem całe zawieszenie na KRAFTa za ok. 700pln i o dziwo wytrzymało mi prawe 2 lata na polskich drogach... nie wiem ile na tym przejechałem, a jeździłem codziennie + wypady za granice (to Niemcy to Chorwacja) i była rewelka. Tak też sprzedałem ;(ernesto pisze:Właśnie i nasuwa się pytanie ile wytrzymają tańsze zestawy.
Ciężko teraz powiedzieć co ile wytrzyma, jak tu Apophis, pisze że Lemfoerder mu po ponad 30kkm już się zużył. <niewiem>
Ja przed 2 miesiącami wymieniłem zawieche na MEYLE HD, niby 4 lata gwarancji itp...zobaczymy....a na pewno tanszy niz Lemfoerder.
to nie jest zwykły napęd...to
Dodam że chodzi mi tylko o przód gdyż tył mam jeszcze w spadku od włocha i nic nie ruszane. Miałem tez i z przodu mam nadal zawieszke usportowiona -20mm. Nie zuzył sie cały zawias lecz w zasadzie połowa. pierwsze poleciały górne z lewej strony i jeden z prawej oraz obie koncówki drążka. Jak na złośc wypadło to w czasie kryzysu więc nie wymieniłem całości a to co trza i na tańsze które juz mają prawie tyle samo najechane i jeszcze sa ok razem z resztą lemfordera. Nie ma reguły panowie....
kraft kosztuje 400 pln do a4-a6
i wytrzymuje jak za tą cenę sporo
http://www.master-sport.de/PL/
to żyje 50 tys w niektórych przypadkach
Mam dla was zagadkę coś mi stuka puka przy hamowaniu tak gdzieś pod nogami kierowcy
wymieniono wszystko co tam jest nawet poduszki
nie odzywa się gdy śmigam po deszczu
??????
i wytrzymuje jak za tą cenę sporo
http://www.master-sport.de/PL/
to żyje 50 tys w niektórych przypadkach
Mam dla was zagadkę coś mi stuka puka przy hamowaniu tak gdzieś pod nogami kierowcy
wymieniono wszystko co tam jest nawet poduszki
nie odzywa się gdy śmigam po deszczu
??????
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
niedokręcona któraś śruba, jakiegoś wachacza....albo może tuleja...ale jak piszesz że wszystko nowepepi pisze:Mam dla was zagadkę coś mi stuka puka przy hamowaniu tak gdzieś pod nogami kierowcy
wymieniono wszystko co tam jest nawet poduszki
nie odzywa się gdy śmigam po deszczu
????
a nie stuka na deszczu bo jeździsz wolniej i delikatniej hamujesz
to nie jest zwykły napęd...to
Ja mam zwykłe gładkie, a po co Ci te sportowe?w czym Ci one pomogą, że klocek szybciej będzie się ścierał. Tarcze zwykłe do tego dobry klocek i w zupełności wystarczy. A jak u Ciebie ta zawieszka meyle się sprawuje, bo sam się nad takim zestawem zastanawiam...Ile taki zestaw kosztuje?martin_rs4 pisze:beyer28, a jakie masz te hamulce? zwykle czy sportowe. Ja niestety musialem kupic jakies na szybko i kupilem bubel FEBIEGO. po 4 miesiacach sie wygiely zbieram teraz na zimmermany ale te sportowe...komplet ok 800plnbeyer28 pisze:ale u mnie w a8 tarcze zimmerman
ja mialem w A4 hamulce Zimmermann Sport i przez ponad dwa lata nie mialem zadnych problemow, no i wlasciwosci hamowania byly zupelnie inne niz przy zwyklych tarczach. Przerabialem juz wiele i :beyer28 pisze:W a8 nie, ale w innych miałem <lipa> To oświeć mnie skoro się nie znam
* TRW strasznie szumi przy hamowaniu - jest jakby takie "łuuuuuu"
* BOSCH - po ok. 6 - 7 miesiacach juz sie pogiely
* FEBI - to samo
* ATE - nigdy nie mialem ----
tu te zimmermanny i ta nie sa drogie bo jak w Niemczech kupowalem kilka lat temu to placilem ponad 300€ za komplet...a tu do A8 nieco ponad 700pln. duzo <niewiem> duzo ale przynajmniej wiem ze sa porzadne....
ale z ciekawosci pytalem sie o te zwykle, bo jak nie uzbieram to kupie pewnie te zwykle...
to nie jest zwykły napęd...to
Jak jeździsz dynamicznie to pewnie sportowe jak najbardziej, ale do zwykłej szaro-miejskiej jazdy to zwykłe też dają radę, a cena x2 za sportowe, chociaż jak się ma a8 to na $ się nie patrzy Marcinie napisz mi jak ta zawieszka meyle hd się sprawuje i ile taki zestaw kosztuje, bo zastanawiam się nad nią Ewentualnie jakiś sklep na net